Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 ik maak nooit hachee, hou niet van draadjes vlees....bleh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Borretje, ga zo voort. Alles is niet altijd leuk, maar drinken is geen optie. Ik geloof dat je het licht gaat zien. Groet. Allen een groet, dit was het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 maar ik ging........dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Nee, ik heb 3 jaar gewerkt bij een melkveehouderij..hadden ze ook veel katten trouwens.. En heel veel andere smerige beestjes.. plasjes..bloedingen..nageboortes..Sorry..ik vermaak me altijd net iets teveel met het bespreken van smerige dingen rond etenstijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 ik ga ff lezen ipv hier mensen te vervelen Toedels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Mijn eetlust wordt er niet minder om hoor. Ik heb familie die een boerderij hadden. Gingen we vroeger ook wel even kijken hoe ze zo'n kalf er uit trokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 bekkie waarom ga jij niet een tijdeje bij madelief in huis zou wel een oplossing zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Vooor een goed recept van Hachee houd ik mij aanbevolen. Daar heb ik nu zo'n zin in. Ik kijk wel even op de receptendraad straks. Dan kan ik het van de week maken. Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: albertinaVooor een goed recept van Hachee houd ik mij aanbevolen.Daar heb ik nu zo'n zin in.Ik kijk wel even op de receptendraadstraks.Dan kan ik het van de week maken.Jammie.quote> denk dat jopie dat wel weet....de keuken prinses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: snoepjehachee ...lijkt wel een beetje op zachte katte poepquote> Gatverdegatver. Snoep toch wat ben jij een superviespeuk.Als katten op een andere plek gaan plassen of poepen kan dat te maken hebben met of een vieze kattenbak of dat ze de kluts kwijt zijn. Vaak gebeurd dat als ze volwassen worden dus zo na een half jaar 8 mnd.. Ze kunnen het ineens krijgen en vaak zie je dat bij katers. Bij ons de bekende plaskaters. Dat gaat dus niet meer over, wat je er ook aan doet, het is een soort kronkel in de hersentjes. Deze dieren kunnen we ook niet meer plaatsen en ook niet uitzetten omdat ze te afhankelijk zijn geworden van de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Mijn kat was toen de kluts kwijt die was wel 19 of ouder zeker weten doe ik het niet het was een aanloopkat. Dus die was eigenlijk al haar hele leven de kluts kwijt, anders kom je niet bij mij wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Hoi Shahire: bedankt voor het compliment, ben inderdaad best trots dat ik mezelf heb herpakt. En tja Jopie, het kan inderdaad verkeren. Niet dat ik nou zo'n enorme topbaan had, maar ik kon de alimentatie goed betalen zeg maar Maar ja zo is het wel gegaan: van getrouwd, gezinnetje, huisje en baan naar gescheiden, alleen, werkloos en nog wel het huis met bijbehorende hypotheek Dat zijn dan van die onderwerpen waar je soms 's nachts van kan wakker liggen, geen vertrouwen dat het goed komt. Ik denk dat deze dag ook wel rond de voldoende uit komt. Blij te lezen dat die van jou ook richting de voldoende gaan, zij het een krappe. Fijn ook dat je dat voorlopig genoeg vindt. Dat is ook een kunst. En ja, ik vond het inderdaad wel stoer dat ik naar de speeddate ben geweest dat is de winst van vandaag zullen we maar zeggen. Zal niet direct een nieuwe baan uitkomen gok ik zo, maar voelde gewoon goed en dat is wat ik nodig heb: positieve ervaringen. Ben benieuwd naar de afloop van de poezen drol Zo maar even eten, dan maar weer beetje sporten of zo, ik zie nog wel en ik meld me vanavond nog wel even. Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Ik ga even de keuken in, kijken wat ik kan brouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 O Ja Jaap maar ik wil wel eens zien als mensen de leeftijd bereiken van 131 jaar. Die halen de w.c. niet eens meer hoor. Ik ben nog wat vergeten. als katten iets mankeren b.v. een niereafwijking hebben, kunnen ze ook binnen doen. Dan is het toch een vorm van aandacht vragen voor hun ziek zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: toinedit liedje luisterenweet zeker dat je aan het einde een glimlach hebt op je gezichtvooral naar het plezier van diemensen kijkenheerlijkgewoon spelen of je het eeuwigeleven hebt[quote> TOINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dat is deels mijn roots!! Ik sla het snel op! thanx!Roma en Indo.X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: borretjeBekkie; Sorry hoor.Maar voor wie ben je hier nu en dan?Tsjongejonge..quote> Borretje, Bekkie is een ontzettend lieve meid, ook helpend.Dus ik vind dit niet gepast.Aan de andere kant ben jij ook helpend, goh wat complex!Ik zal en moet eruit halen wat helpend is.Ga nu wat eten.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: spikemooi licht buitenquote> Jij ziet dus ook het licht Spike.Dat is mooi om te vernemen.Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Als ik hier teveel ben zeg het dan maar hoor, dan ga ik als de donder weer weg hier. Dus bij deze, ga lekker weer verder me jullie oude cluppie en haal wat er te halen valt, schrijf over wat we gaan eten en over katte drollen en wat al niet meer. Ik probeer als ervaringsdeskundige mijn hulp over te brengen op anderen wat niet gewaardeerd en daardoor raken sommige mensen van streek. Dussss Toedels. Heb het altijd goed bedoeld, en als een ieder zich aan mij stoorde zei ik altijd scroll maar, maar ga aub niet de lieve onschuld uithangen en kijk waar je zel allemaal vandaan bent gekomen. Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat, weet dat ik niet meer welkom ben hier. Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Originally posted by: spikeklinkt lekker joopen wat er bij?rijst, piepers of ......ik schil zo wat aardappels,keer een potje bieten om (wel van oudhollands recept)snij een uitje zo fijn als me lukten warm een gehaktballetje opdie had ik nogeet zequote> Slurp...... waar woon je? doe ik de afwas wel, goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Allerliefste Beks, als jij het gevoel hebt dat je goed doet, moet je dat blijven doen meis, dat sommigen zich daar aan storen moeten ze zo lekker voor zichzelf weten, jij bent nu belangrijk voor Made. die dat nodig heeft. Ga door meiske en laat je niet van de wijs brengen, en ga zeker niet op de vlucht, jij hebt hier net zoveel rechten als iedere andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Okidoo Spikie ik kom er aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Dat 'oude clubbie' herken ik niet. Ik heb me altijd welkom gevoeld, en ik hoop ook de nieuwe mensen. Het is het niet waard, was even geirriteerd:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 @Bolletje:present: Daar kan ik iets mee, ben heel hard bezig om verdikkeme 2 mensen te redden van hun problemen, en nee ik ga er niet aan onderdoor, daar waak ik voor maar de opmerkingen van Borretje en Snoepje mensen mensen denk toch eens na. Will is misschien wel zijn vader aan het verliezen en ja daar maak ik me druk om gek he nadat hij vorige week zijn kat heeft moeten laten gaan. Ook ligt Madelief me heel nauw aan het hart en probeer alles maar dan ook alles om haar te helpen. That's me, en misschien moet ik dan de personen die zo fel op mij reageren negeren. Ik hou van mensen en ik wil iedereen graag helpen hoe moeilijk dat soms ook is, maar ik ben er voor die 2 maatjes nu even in het bijzonder. En als mensen daar niet tegen kunnen verdorie ben ook een mens die in de goot heeft gelegen, maar ben opgekrabbeld. Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Stiekem houd ik ook van de libelle.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 wat heb ik gezegd dan????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden