dhen Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Travel heeft zeker het vliegtuig gepakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Iets positiefs dan maar? Ik kom daarstraks thuis en zie op mijn mail: Mijnheer K....., Ik heb in de parkeergarage uw iPad gevonden. Wilt U contact met mij opnemen? En yes, ik heb hem dus terug. Nu was het niet mijn iPad maar een 7" Samsung Tab, ik had hem naast mijn binnenzak gestoken. Mooi hè... En weer een bewijs dat mijn stelling dat het overgrote deel van de mensen lief, behulpzaam, eerlijk en betrokken is gewoon klopt. Het was al een prachtdag (weet dat jullie dat niet meer kunnen horen) en hij is nog een beetje mooier geworden. Je hoeft de zon niet altijd te zien, hij schijnt echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Tsja, helaas kan ik het nu niet meer uitleggen. Tegenlicht dan maar volgende week maandag, sportende Belg. Verder einde dit onderwerp wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will, gecondoleerd met het verlies van je vader, sterkte man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 was ze weer....even terug lezen hoor vanaf gister middag.. en nee Jopie... dat ik me terug trok was om wat anders...hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will...gecondoleerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Harry trekt zich ook even terug. Weet dat ik figuurlijk behoorlijk in de ruimte kan praten (hier hoort een ander woord maar dat mag helaas niet) maar om het nu ook continu letterlijk te doen gaat me op den duur een beetje tegen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hey Har, fijn je telefoon terug!! verder even snel de draad door gescrolld Josje, fijn te horen dat het stoppen nu makkelijker gaat dan vorig jaar Wijffie moeilijk, sterkte verder ben ik nu alweer de helft vergeten,oeps..... sterkte voor degene die het nodig hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hoorde vandaag van collega dat ze bezig is samen met anderen een hospice op te zetten kop van NH wat een prachtig initiatief vind ik... verder weer even wennen mijn eerste werkdag was er al om 7 uur, bleek om 7.30 te moeten beginnen nou ja, zo is het ook wel eens andersom geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hallo allemaal, AlbertRemmo, bekkie, Diesel, Hannah1, Lenie, Lytse, Shahire, snoepje, Suikertje, Teveel, toine Alles weer een beetje rustig hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosWat is het toch jammer dat veel mensen zeggen, hier niet meer te willen komen.Het is wel eens vaker een paar dagen wat geharrewar maar als puntje bij paaltje komt, zijn we er toch allemaal voor elkaar?Ik vind het echt heel erg dat zulke mooie mensen wegblijven.quote> geld niet voor mij hoor....( niet door het forum)heb even andere prioriteiten.. hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Witske :heart: ik ben in ieder geval super rustig vandaag... maar denk niet dat je dat bedoelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Zie dat Will ingelogd staat. Hoe is ie Rekel. Trek je het allemaal nog een beetje lieverd. Kom rustig op het forum als je je nu eenzaam en verdrietig voelt hé. Voor mij ga jij nu boven alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 idd Bol... Will...ook al wil je niet "openbaar" praten...pb is ook goed he? ik ben mijn Pa in '95 verloren... hij was 48. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Beste frummers, Ben nu net bijgelezen, maar moet nu aan het eten. Aan allen die het nodig hebben heel veel sterkte: Will, Wijfie, Madelief enz. enz. Wees lief voor elkaar. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 mmmm..heb m'n eten maar even op een laag pitje gezet....alles wat hier moet eten ligt te slapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Goeie avond Lytse en Leen. Hoe is het met je Lytse? heeft het lichaam vandaag een beetje mee willen werken? Lenie en met jou? Heb jij vandaag een plezierige dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 iedereen fijne avond will, moeilijk om iets te zeggen in zo een situatie.. mijn angst in deze wereld is het verliezen van mijn broer of ouders. hoop dat je kracht kan putten uit de mooie momenten samen hoop dat liefde verder gaat dan de dood...... adieu:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 nog niet Bol..haha.... nee morgen weer... is nog iets gecompliceerd,maar komt goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik wil even iedereen bedanken hier, en mijn excuses maken voor gisteravond. Jullie zijn enorm geweest. Wat een impact Ik kan even niet nu, Heb gezelschap bollie, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Prima lieve Rekel dat je niet alleen bent. Ik hoop dat je voorlopig veel mensen om je heen hebt (mits je daar behoefte aan hebt), zodat je je niet eenzaam voelt. Veel liefs en sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 dat is FIJN Will..... sterkte man...XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Will, fijn dat je mensen om je heen hebt hou je taai!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 nou "het spul"is wakker... ga het eten verder afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Eet smakelijk Lenie en al die het nog tegoed heeft. Ik probeer wat te slapen, moet de nacht in. Heb niet gegeten, geen honger omdat ik te veel koffie, koekjes en snoep op heb. Stom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden