BillyBob Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedenavond, het is hier rustig. Trouwens, Diesel, de film die ik zondag ga zien is Diva. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Prettige avond allemaal, en een goede nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 truste Billy Bob:lips: Heeeee verhuizer... Hoe is t? druk aan het bijlezen? Gelukkig is t niet zoveel vandaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ha mensen alles nog goed hier maar te weinig tijd voor ADB-frummers ben vandaag zomaar bijgelezen lekker klein draadje:D slaap lekker straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Zo, weer een enerverende dag. Ik was dus de baas, maar ze luisteren niet naar mij. Maar dus ook niet naar de echte baas. Ik heb het over collega's. De leiding- gevenden waren met zijn allen op cursus. En toen veranderde het kantoor in een schoolklas zonder leraar. Echt vreemd, dit had ik nog niet eerder meegemaakt. En wat ik heel vreemd vind is dat de motivatie om te werken er dus uit bestaat of iemand wel of niet aanwezig is. Nou boeit het me niet, maandag nog een dagje en dan ben ik weer klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 En verder een ode aan het Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden