Antoinnette Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoeveel heb je gisteren dan gedronken Basia. Je dronk eerder een halve liter wijn per dag. Maar je zegt dsat je nu een enorme kater hebt, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Bah...voel met net zo'n Pavlov hondje. Weekend komt er aan en de trek begint te kriebelen. Dat stemmetje dat zegt dat het toch moet kunnen, dat ik toch een gematigd drinker of een weekend drinker kan zijn. Heb het dus even moeilijk, wil er niet aan toegeven. Net een heeele lange wandeling met hond gemaakt, maar het is nog niet weg. Oké ik ga eraan denken hoe ik me morgen voel als ik niet drink in vergelijking met hoe het zal zijn als ik wel struikel. Het verschil is duidelijk, maar dat verraderlijk 'redelijke' stemmetje is hardnekkig. Heb even wat afleiding nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik heb bijna twee flessen wijn gedronken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoi Basia, welkom hier, succes met je strijd. Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoi Suikertje, Vandaag een stuk beter hoor. Lang liggen nadenken vannacht en bedacht dat ik er niks aan veranderen kan en alleen maar een mooie toekomst kan maken. En lekker het luie zweet eruit getraint inderdaad. Erik, rot is dat he, die trekmomenten, is je vrouw dit weekend ook nog jarig? Of vergis ik mij? Je dacht dat je het dan ook heel zwaar zou krijgen he? Inderdaad, afleiding is heel helpend. Ik wou dat ik een hond had, zonder hond lukt wandelen ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Met mijn hond wandelen helpt, maar als ik ga elke dag het zelfde weg te nemen dan ga ik veer pikeren , ik kan niet tegen steeds denken. ik kom elke keer in deze spiraal en ga mijn werklijkheid vergeten, dat ik gezond wil zijn en dat ik wil gelukkig zijn. Mijn vriend doet ook vaak heel moeilijk, hij gaat altijd me bekritiseren , ik heb met hem een relatie therapie gedaan en het is beter maar het gebeurt veer sinds een week... ik kan nu niks aan doen, omdat ik geen andere woning heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoi Emmaroos, Goede conclusie: je kunt niks veranderen, alleen maar een mooie toekomst maken: die ga ik onthouden Ja die trek is vervelend. Maar het benoemen hier en een reactie krijgen helpt al wel. Nee, de verjaardag is bij Billybob. Ik ben al ruim 3 jaar vrouw loos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Och Erik, wat ben ik ook een oliebol!! Je schreef het gisteren nog immers, sorry. Maar je hebt gelijk, dat we op elkaar reageren hier is echt heel fijn. Nu moet ik gaan, tanden poetsen en zoeff, naar de smoelensmid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Geeft niks EmmaRoos.... succes bij de tandarts. Ik ga boodschappen doen en met oogkleppen op de drank voor bij Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hallo allemaal, wat is het hier rustig...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 GewoonErik , ik ken deze trek, ik ben alcoholist, ook als ik niks drink ben ik dat, ik wil ook een betere leven zonder drinken. Maar dan moet ik sterker worden, ik ben ook vaak sterk en kon makkelijk minder drinken, als ik bijvoorbeeld op vakantie ben dan kan ik zonder alcohol leven. Ik ging twee weken kruiden thee drinken, mijn woonkamer laat me denken aan drinken en problemen. Maar als ik heb lang geen alcohol gedronken dan ga ik toch een glasje wijn nemen en het begint op neiuw ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik ben even weg, even andere verplichtingen, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Welkom Basia Maar je bent wel op de goed weg Erik!! "vrouwloos" leuk woord trouwens Dag Suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Tot kijk Suikerje, nog bedankt voor je steun, ook bedankt Emmaroos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Met mijn kater gaat beter, maar ik ben wel zeer moe, slecht geslapen, lekker kruiden thee gedronken. Geen trek toch een beetje gegeten. Ik moet vandaag nog iets doen voor mijn werk en daarna vroeg naar bed , misschien een film kijken , ik hoop dat ik beter wordt, ik wil gelukkig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Basia weet jouw huisarts dat je alci bent? Er zijn hele goeie middelen die je helpen bij het afkicken. Misschien verstandig om daar eens even langs te gaan. Want soms kan het zijn dat je er veel last van krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoi Wijfie...goed bezig! Fijn om trots op jezelf te kunnen zijn. Ik had vanmiddag wel behoorlijke trek. Net boodschappen gedaan en met een grote boog om de drank heen, nu ook trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 O Basia en als je vandaag gedronken hebt mag je geen refu nemen hé maar misschien weet je dat al. Erik maar je kan nu ook berentrots zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ben d'r weer hoor. Was door de zenuwen een uur te vroeg bij de tandarts maar ze had wel meteen tijd. Wat een verademing, deze tandarts:D:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Wijfie, Borretje, Erik.....supergoed bezig, ondanks alle zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Mijn huisarts weet alles, ik heb ook refusal gekregen, ik ga deze snel mogelijk innemen, ik denk dat het beste is morgen ochtend, ik weet niet of alcohol nu uit mijn bloed is? Ik zal liever willen een andere middel tegen drinken, iets wat maakt dat ik geen trek in alcohol heb. Ik krijg altijd trek in een glasje wijn als ik tv kijk bv naar GTST, daar drinkt iedereen een glasje wijn :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 k heb gedronken gisteren avond, tot 24 uur, nu wordt mijn kater veel minder, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedenmiddag allemaal, Basia, goed dat je hier bent gekomen. dat is de eerste stap. Misschien helpt t om frisdrank of thee of iets dergelijks bij je neer te zetten als je tv gaat kijken. Als je dan ziet dat ze op tv wat drinken, dan heb je je eigen drinken al bij je staan. Sterkte en succes! En EmmaRoos, gefeli met je nieuwe tandarts! En het is idd mijn vrouw die vandaag jarig is. Ivm vakantie vieren we het nu nog niet voor anderen, dus dan is het droogblijven vanavond nog geen grote moeite, niet moeilijker dan andere dagen. En als ik idd droog blijf, heb ik een nieuw persoonlijk record, en elke dag dat ik droog blijf... Tot later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Gefeliciteerd met de verjaardag van je vrouw, BIllyBob. Fijn dat het feest even uitgesteld wordt he? Iedere extra dag, daar word je alleen maar sterker van. Ja, hahaha, ik had je verwisseld met Erik, blundertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik kon nog niet vinden , moet refusal 24 uur na drinken of 48 uur genomen worden, misschien weet iemand meer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden