Madelief Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Bolletje, Morgen om half 9 weg. Ik weet niet hoelang het duurt. Elke dag moet ik er zijn, maar ik mag wel naar huis. Je weet ik heb 13 katten buiten rondlopen. Die moet en zal ik verzorgen. Mijn partner doet de boodschappen. Hij heeft zelfs inleg***dingetjes voor me gehaald. Nou dat is echt uitzonderlijk! Dus ik ga in de ambulante zorg. Niet dat ik een week word opgenomen. Mijn HA is er als ik bel, we kennen elkaar goed, dus mocht er iets zijn dan is hij er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Nou Made. ik hoop echt dat het gaat slagen en je naderhand op; eigen benen verder kunt gaan. Ik ga ff journaal kijken. Even weten hoe het met de prins is. Het ziet er nog steeds niet zo rooskleurig uit. Wat is ie toch stom geweest, maar ik denk er toch veel aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Bolletje, Ik heb geen verstand van skiën en ben zeker niet koningsgezind maar wat de prins heeft gedaan doen alle een beetje ervaren skiërs het liefst begrijp ik. Moeten hem dus niet te hard vallen en ach, stom, hij heeft gewoon gigapech gehad. Ik hoop dat ie het redt en er niets aan overhoud. Maar dat doen we denk ik allemaal want naast prins of koningin zijn het natuurlijk gewoon mensen. En ondanks mijn aversie tegen een monarchie kan ik niet anders zeggen dan dat het ook nog eens fijne en sympathieke mensen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Wijffie, Dank je! Jij ook veel sterkte in deze situatie. Mijn advies, bel het GGZ. Die hebben mij uitstekend geholpen. Hou vol he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Goedenavond allemaal, Ik heb me vanmorgen niet eens gemeld wat een schande eigenlijk. Maar ik heb wel een heerlijk opgeruimd en schoongemaakt huis sinds vandaag. En zelluf gedaan. Madelief:heart: ik hoop dat je voor elkaar krijgt wat je wilt, heel veel succes. fijne avond nog truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 AR, Dank je! Fijn dat je huis weer lekker aan kant is. Hier ook hoor. Ik ben altijd heel precies. Weegschaal he? Nu een bankhangen en dan een ritueel uitvoeren. Geen alco meer daarna. Dat staat vast. Ik kom l;ater nog wel even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Dat ritueel Made, is dat het veel besproken laatste glas wijn? Lijkt me echt een rare gewaarwording zo 'n bewust afscheid, daar ga je en dat was het dan... Maar wel duidelijk en tastbaar, succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Ik zeg Alaaf... het feest is gevierd hier boven de rivieren. Ik heb een super leuke carnaval gehad Nu was het genoeg, want als je niet drinkt dan houd het op bij een bepaald nivo. Maar tot dit nivo was het echt super leuk. Lekker gedanst en gehost. Sorry voor degene die niet van carnaval houden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Jij veel succes morgen Madelief!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Dank je Harry:present: Ik heb net nog 2 afscheidmailtjes gestuurd en nu proberen los te laten. Madelief, ik heb dat ook zo gedaan. Donderdag 26 januari had ik een klein flesje witte wijn gekocht en mijn laatste 3 glazen wijn heel bewust gedronken en afscheid genomen. Dit ritueel werkte goed voor mij. Veel succes morgen:) Gaat goed komen en kom maar veel hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Hoi Witte, Mooi dat je (droog) plezier hebt gehad. Waarom sorry voor hen die niet van carnaval houden. Hun probleem, hossen ze toch lekker niet Zelf ben ik trouwens geen carnavalsman hoewel ik graag feest en uitga en er was nog iets... och nee, dat doen we niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Fijn dat je het goed hebt gehad witje, maar carnaval is toch morgen ook nog? Of niet meer voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Idd je gaat dit keer goed he Harry... Echt super voor je. En je hebt gelijk, ik neem mn sorry terug;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Nee hier was het vandaag voor het laatst Josje. Vroeger niet hoor, dan ging het hier ook door tot as woensdag Maar ja, de overheid bedacht ooit een vakantiespreiding.... Dat was de doodssteek voor de carnaval hier. Dus nu alleen nog in het weekend. Maar goed ik zou morgen naar Breda gaan, maar ik lees hier steeds over sneeuw en daar zit ik niet op te wachten. Volgend jaar maar weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Hoi, Madelief, heel veel succes morgen. Ik snap dt ritueel ook wel, heb dat ook met roken gedaan. Heel bewust mijn laatste sigaretje gerookt. Wijfie, jij ook sterkte, wat moeilijk allemaal zeg. Je verhaal ken ik nog, vond het toen ook al zo erg voor je. Iedereen die het moeilijk heeft, sterkte en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 en alaaf to you too Witje en gewoon goeienavond voor de rest, nog niet bijgelezen maar nog niet gegeten ook what do do:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Bij lezen natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Josje, vervelend hoor dat je dat vrijwilligerswerk moet opgeven. Maar ja, betaald werk gaat echt voor. Ik solliciteer me ook suf en vrijwilligerswerk is niet echt vrijwillig, ze rekenen toch op je. Ik werk dan nog bij een uitzendburo waar het nu al maanden komkommertijd is maar als zij bellen, gaat dat voor. Er moet toch echt brood op de plank komen.Niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Eerst eten en dan de rest Jane. Het is al veel te laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Zo is het Emma, er komt ook altijd meer bij kijken dan je van tevoren denkt. Ik ga slapen, welterusten en tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 ik heb het half gedaan en fiets nu naar mijn warme huisje voor het eten, want toch wel verdiend na hard werken vandaag. ga goed mensen die het nodig hebben houd contact met het forum en houd vol voor jezelf!!!! fijne avond:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Zo, de Bolle gaat ook weer afsluiten. Wijfie houd je haaks meis:heart: Trusten allemaal, slaap lekker en tot morgen weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Ja, Bolletje, welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 19 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2012 Goedenavond allemaal Meld me af, droog gehouden. Lastige dag geweest. Lytse, Bolletje en Wijfie: bedankt voor het meedenken vandaag Welterusten voor straks, Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden