Spring naar bijdragen

zondag 19 februari

Gast akelei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou dat met kippen heb ik wel gehad vanmorgeuh, kippen voeren, kippeneieren plunderen uit hun hok, tjah fleur en punkie verzetten zich dan altijd wel, maarja. Daarna de honden kip voeren, we hebben weer es kippenkarkas zijn ze dol op. De egels checken of die hun kip wel gegeten hadden, want die kleintjes komen weer uit hun korte winterslaap na de vorst. Dus kip genoeg hier, en ach door het verhaal van Jopie en haar ervaring met hun haan, pff die liet ook nie over zich heen lopen door haar pa ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is hier errug rustig buiten. Geen man te zien. Wat zullen er nu veel mensen met een droge strot en koppijn in bed liggen zeg. Moet stiekempjes een beetje lachen. De Bolle niet hoor hé, die is broodje nuchter. Ben zo blij dat ik al een tijd geen kater gehad heb. Me niet schuldig voel, niet het gevoel meer heb van wie ik gebeld heb, wat ik gezegd of beloofd heb, balen dat ik weer gezopen heb. Niks van dit alles. Ben blij dat ik zo leef.

Hoop dat Made dit gevoel ook leert kennen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu bol, dur staat extra sterke koffie voor je klaar hoor.

Josje, das inderdaad een mooie.

En genieten van de kleine dingen in het leven... dat lukt me wel.

Maar van elke realiteit genieten.... nee, er dienen zich soms dingen aan waar echt niet van te genieten valt, hoe je het ook bekijkt.

Als een dierbaar iemand diep en diep verdrietig is en bij je aanklopt, dan kan ik daar echt niet van genieten..

Ik kan dan wel 'blij' zijn dat iemand mij dusdanig vertrouwt dat hij/zij bij mij komt met die ellende, kan ook nog dankbaar zijn dat ik in staat ben te steunen, maar genieten doe ik daar niet van.

Hm, geloof dat ik een beetje te diep op die spreuk inga... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen we Bol, zonnebrilletje, hoewel de zon hier nu net weg is.

Ik rij graag auto Yvonne dus vind het nooit erg.

Daar even die bak in laden, kleinigheid eten in het restaurant en weer op huis aan.

Blijft kleinzoon hier slapen, vind ik ook leuk.

Belooft dus mooi dag te worden, wens jullie allemaal een minstens zo mooie dag :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier schijnt ook de zon.

En tegelijk regent het.

Zo is soms ook met drinken

Je wilt het niet.

Maar ik droomde vannacht weer

eens dat ik aan het drinken was

En tot oversmate van ramp ook nog aan het roken.

Allemaal op een feestje.

En toen werd ik wakker en stak er gelijk weer een op

en vond in mijn broekzak nog een voorgedraaid shaggie.

Van iemand gebietst, als voorraadje.

En toen werd ik echt wakker, een beetje in verwarring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele Goedemorgen Frummers :moon:

Hier is het heel stil, zonnetje schijnt en de vogels fluiten, heerlijk.....

maar extra van genieten, omdat het binnenkort over is met de stilte, want dan ga of ik hier weg, of ze gaan bouwen (hele dag herrie :( ) , blijft nog even spannend....

wel heb ik nog steeds niet gedronken, wat ik op zich best wel wonderlijk vindt,

gister ook niet gerookt, heerlijk....

gister had ik een borrel van het werk, en daarna een etentje, viel me op dat er veel waren die wijn en water afwisselden, ik dronk ook altijd veel water bij mijn bier, om de kater te verminderen voor de volgende dag :$

ze dronken allemaal ZOOO t e r g e n d langzaam...... ik had niet eens mee kunnen drinken, had ik me dood geergerd dat ik zo lang moest wachten op een drankje, en niemand werd ook dronken, wonderlijk......

:huh:

ik had geen enkele moeite om niet te drinken, maar ik weet wel zeker, dat ik NIET gekund had, wat zij deden....

dus voor mij is de enige mogelijkheid thuis drinken in mijn eentje, anders zet ik mezelf voor schut en dat wil ik niet,

maar thuis me eigen helemaal lam zuipen wil ik eigenlijk toch ook niet,

't blijft een rot verslaving, maar ik heb dit hele jaar niet gedronken (klinkt ff lekker om te zeggen ;) )

allemaal een fijne dag, ik ga werken, en vanmiddag een (kinder)verjaardag

ik neem vandaag de eerste niet

Liefs Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, een nachtmerrie? Zou het?

Gaby, werkse en een leuk partijtje, jij ook Snoep.

Sofie, ik heb het wel vaker zo'n droom. Gelukkig

ook andere. Ik denk dat iedereen droomt over

wat hem bezighoudt.

En ja als alcoholist ben je er nou eenmaal veel mee

bezig. Ook als je niet drinkt.

Een mooie dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...