bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeTrek in een pafke. Hmmm...lekker stinkstokkie.Ik zen just een non.Ff op zoekquote> Niks daarvan kippebout, jij was gestopt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hai Lytse, ik zat nog ergens tussen de cola vieux hier op de draad maar ik heb een prima dag gehad zelfs uitgeslapen tot 11.30 dat is me echt tijden niet overkomen ik hoop dat jij ook een goede dag hebt gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hè vliegkip er wordt niet gerookt daar bij jou hè!! je gaat juist goed, mooi zo laten even tanden poetsen heb je misschien geen trek meer:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Will:present: Bolletje, mij valt op dat je altijd omzichtige en goede adviezen geeft, dus als iemand over een komma valt oke, maar zij die het hele hoofdstuk lezen zien het niet, zij zijn geboeid door de verteller! Kwetsbaarheid leggen we onszelf op! Kate had een mooie samenvatting over haar twee jaar droog zijn, slechts twee woorden las ik op het jaarpact! Het kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Kijk, ben je toch niet helemaal weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Nee ik paf niet Me likie spikie Me likie Lytsie Me likie Shatie en Bollie Pfff, ik ga ff in de zetel hangen met mijn chippekes Zotte mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ik hou me graag van den domme. Dat is misschien net iets anders natuurlijk.. Maar op die manier kan ik er nooit echt slecht uitkomen. Dom is eigenlijk een dom woord. We schrappen het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Fleurie Dankje Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Tja Spike er wordt soms behoorlijk gemept, niet prettig en niet helpend. Wat kan je doen terugmeppen of maar laten gaan. In ieder geval diegene die zo meppen zegt meer over de mepper dan over jou. Mmmm waardeloze troost weet eigenlijk niks te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Het spijt me van je poes Spike Ook dat je je wat minder voelt. Hoop dat het morgen iets beter is. Ook voor jou Akelei Het is niet leuk, je slecht voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Fleur, lekkere kippebil. Ik ben even low porfile (van Soothe gepikt) Soms is dat even beter, weg ben ik niet. Wat afstand kan soms goed zijn, niet te lang, gewoon even. Een beetje resetten en mezelf niet zoveel mee laten slepen. Dan ben ik namelijk niet zo helpend, vooral niet naar mezelf toe en daar is niemand bij gebaat. Ik leer het wel, ooit. Moelilijk hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Dag frummers, Was weer even weg voor een tel.gesprek. Albertina, het was me al opgevallen dat ik je minder zag. Met wijsheid het forum gebruiken: goed doel. Als het hier "vechten" is ben ik ook weg hoor, maar ik geloof dat het nu rustiger is. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 precies dat is m Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Janneman, zoals altijd, weer heel lief gereageerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hallo Sha, Hier inderdaad ook een goede dag gehad. Als het morgenochtend niet glad is ga ik ook weer zijdeschilderen. Ik word dan opgehaald, want alle materiaal moet mee van huis komen. Ik heb er zin in. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Lieve Bol, Of die stamceltherapie iets voor mij is? Ik hou mijn oren open. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Lieve frummers, Voor vandaag vind ik het wel weer genoeg. Mijn wederhelft spreekt van een verslavende hobby, dat forum. Ik heb het vandaag droog gehouden en morgen ga ik er weer voor. Voor allen die het morgen moeilijk hebben, zoals Will, Suikertje en Spike, veel sterkte en ik zal aan jullie denken. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ikzelf reageer niet meer op dat meppen. Althans dat ga ik proberen Dhen. Dan raakt diegene die wil meppen het niet kwijt en blijft er mee zitten, (is mij ooit verteld) dus maar hopen dat dat waar is. Wat ik ook hoop dat de sfeer beter gaat worden. Ik probeer, als mij iets stoort niet te reageren en vaak lukt dat, niet altijd. Zo blijft het forum op een goeie manier draaien en hebben mensen die het echt moeilijk hebben de kans om het hier kwijt te kunnen. Daar is het forum voor, niet om, als je zelf niet lekker in je vel zit, het te gaan uit kuren op anderen. Kom op Frummers, laten we er weer voor gaan met z'n allen. Dat moet kunnen denk ik. Dan kunnen de mensen die moeilijk zitten hier hun verhaal kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Ja ik las het Bol, ik denk nog hoe er mee om te gaan, ben benieuwd of het voor jou werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Lytse er is heel veel te vinden op internet. Heb veel opgezocht toendertijd voor mijn manneke. Een zekere arts genaamd Andrea Garcia (ik hoop dat ik het goed schrijf) heeft er heel veel onderzoek naar gedaan, en het wordt ook al toegepast, zelfs in nederland. Wil je dat ik morgen eens wat voor je opzoek of doe je dat liever zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Erik, ik zie dat je bent ingelogd, maar volgens mij heb ik nog niks van je gelezen, of ik vergis me. Hoe is het met je vandaag, weekend is om dus daar heb je 5 dagen geen last meer van. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Hoi Suikertje, was net aan het bijlezen. Klopt niet veel geschreven vandaag. Vandaag is weer wat beter dan gisteren, maar wel enorm moe. Slaap ook niet zo best, maar denk dat ik er vanavond vroeg in duik. Geen verontschuldigen aanbieden omdat je teveel schrijft op het forum hoor! denk dat niemand dat zal vinden. Spannende dag morgen, dus kan me voorstellen dat je de zinnen af en toe even wil verzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Mensen slaap allen lekker, want ik ga dat ook doen. Trusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Welterusten Bolletje en slaap lekker vannacht. Je had weer wijze woorden voor mij vandaag op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 20 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2012 Lees dat het morgen een heftige dag wordt velen: @Will sterkte morgen met de crematie van je vader @Spike sterkte morgen met je kat @Suikertje: succes morgen. Ik ben er vandoor. Droog en wel. Tot morgen en welterusten allemaal alvast Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden