Spring naar bijdragen

Woensdag 22-02-12 gehaktdag!

danmaarwater

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Josje ik duim mee voor je. Je moet nog wel even geduld hebben tot dinsdag pfff.

Lytse ik zag vandaag iemand lopen met 2 stokjes en moest aan jou denken. Goed dat je met je klachten toch nog zo in beweging blijft.

Het is voor mij weer tijd om de computer af te sluiten.

Tijd voor rust in het hoofd en weg van het scherm. Nog even wat lezen, in een boek.

Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Fleur voor je reactie.

Ik heb net weer iets gedaan waar mijn volgers, sponsors of hoe dat allemaal ook wel genoemd wordt het misschien niet mee eens zullen zijn, maar dat is dan pech.

Ik leid mijn eigen leven nu en doe wat ik voor mezelf moet doen. Wil niet meer alles vragen eerst aan een ander of ik iets wel of niet moet doen.

Ik heb net mijn ex een mail gestuurd over gisteren en over hoe ik daarover denk en hoe het verder moet.

Heb daar lang mee geworsteld en mensen gevraagd of ze me wilden vertellen wat ik haar moest schrijven.

Ik ben toch verdorie een volwassen man zeg. moet niet gekker worden met me! Kan mij het schelen wat anderen er van zeggen. Dan worden ze maar kwaad op me. Hun probleem. Ik los nu mijn eigen problemen wel op en dat ook nog zonder de alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Suiker,

Toen je dat een vorige keer ontraden werd was dat, volgens mij, omdat je heel boos en verdrietig was. Het gevaar is dan groot dat je je boodschap niet goed overbrengt. Nu is de situatie toch anders en inderdaad je bent een volwassen man en niet dronken, of op een andere manier uit je evenwicht.

Hopelijk levert het wat op!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lytse

Misschien levert het wel niks op, maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik nu iets zelf doe. Zonder hulp van alcohol of mensen die de mails bijna voor me gaan schriven. Ik heb in mijn leven bijna niks zelf hoeven te doen. Ik liet alles voor me doen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik erg blij ben met de steun en adviezen die ik hier op het forum krijg. Daar doe ik mijn voordel mee en heb ik veel aan. Maar uiteindelijk moet ik zelf actie ondernemen.

Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk aan het vissen naar complimenten dat ik nu weet hoe ik met icoontjes aan de gang moet. Maar dat valt weer niemand op zeker. Bedankt hoor! ;)

Ik doe vrouwen fysiek niks bor, zelfs geen vrouw met haar op haar tanden:heart:

Ja bericht duurde even, moest even op zoek naar de juiste plaatjes he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Suiker!

Je hebt helemaal gelijk: het was me niet opgevallen! :huh:

Sorry hoor. Nu heb je weer wat geleerd.

Als je slingers wil maken moet je steeds eerst klikken op selecteer emoticon voordat je een andere kunt kiezen. Heeft bij mij ook even geduurd. Blond hè.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil even nog een aanvulling geven op mijn posting van 21.34. Ik zeg daar dat ik mensen heb gevraagd wat ik in mijn mail moest schrijven aan mijn ex. Ik wil laten weten dat ik dit niet heb gevraagd aan mensen op het forum, maar wel aan een aantal mensen die niet hier op het forum zijn.

Dit even ter verduidelijking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste frummers,

Man is thuis van sporten, dus ik ga hem maar wat aandacht geven. (Het lijkt wel of ik het over mijn hondje heb, maar zo is het niet bedoeld.)

Ik heb het vandaag weer droog gehouden.

Tot morgen en sterkte voor allen die het nodig hebben. Hoe zou het Madelief vandaag gegaan zijn?

Welterusten,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn, Jane deed vroeger wel eens zo van die zuiveringskuren dacht ik.

Ook een soort van detoxen toch?

Staat ook op een draadje...maar welk?

Ik weet alleen dat er in druiven en bananen veel suiker zit. Ananas goed is tegen de cellullitis en witte selder, water afdrijft. Oh ja...wat pruimen doen weet ik ook.

Tot daar mijn kennis ongeveer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

meld me nog even. Vanmiddag moeilijk gehad, erge trek zoals eerder vermeld. Uiteindelijk wel over gegaan: eerst snoepen, toen normaal eten, daarna sport en sauna. Nu wel weer oké.

Maak me beetje zorgen over Emmaroos. Zij had het vanmiddag ook moeilijk, daarna geen berichtjes meer gelezen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...