lady jane Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 met een zuiver gemoed wordt je gehoor ook zuiverder Kate;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Was dus wel gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Max ik zit steeds met verbazing te lezen over jouw ongeluk. Sjonge en het is een wonder dat je er nog bent; logisch dat je daar slecht op slaapt; eer je dit verwerkt hebt. Gun jezelf de tijd joh en nee het is geen zeuren. This is life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goed hoor Madelief, maar wat ga jij ook goed zeg. Knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jane, geniet van je nieuwe huis! En wat gaaf dat je van je zussen een sauna krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Kan ik binnenkort mijn hoorapparaten wegdoen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 had je die dan Kate?? zal best:D en dan naar zo'n mooi concert zeker ik ben wel (lief) naief, maar hier trap ik niet in hoor. en ja die sauna is geweldig; hij wordt geleverd op de dag dat mijn moeder 88 zou worden donderdag, kadootje dubbel dus. Akelei Suikertje en alle niet slapers niet slapen is een ramp, ik ben nog steeds blij met mijn fakirmatje en weet zeker dat misschien ook jullie er watr mee kunnen; lees maar bij thema's zoooo zonde van je energie die je nodig hebt om te ontgiften en resetten. succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen iedereen. Slaap de laatste dagen in 2 sessies. Morgen naar ha Heb nog niet bijgelezen, eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Igor gefeliciteerd met de 2 maanden. Josje ik vind het heel knap dat jij ook de afgelopen dagen weer de verleiding hebt kunnen weerstaan. Emaaroos wat ben je stil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi Jane, Ik weet nog dat jij schreef over dat fakirmatje, maar jij gebruikt het dus nog steeds begrijp ik. Dan moet er toch iets positiefs in zitten. Ik kan het niet terug vinden bij thema's onder welke kop staat het? zelf een sauna is toch wel heel lux hoor, geniet er maar met teugen van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ben nog aan het bijkomen, Suikertje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 ER, dank je! Vorige week zondag heb ik het laatste glas gedronken. Het gaat tot zover goed. Maar ik heb nog wel een weg te gaan, dat besef ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 hier een flets zonnetje mag geen naam hebben, tis niet koud. vandaag aan de wandel gaan jullie nog iets doen? vanmiddag twente - utrecht bladiebla morgen voor het eerst naar de psycholala zo geen zin in he brrrr. krijg je: zo vertel eens toineneman hoe voel je je nu ,woaaahahhahahahaha. zien het wel, ga er met open mind heen en zien wel gedag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi Toine, Vanmiddag Excelsior - Ajax Begint a om half 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Maddelief dan zit er de eerste week weer op! Goed hoor, op naar de volgende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jane gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 klopt suiker ga ik ook kijken, mijn opa is tot zijn 90-ste ajax fan geweest en ging naar elke thuiswedstrijd. vader en broer zijn voor utrecht, dus kijken we erna voor wie ik ben, denk diegene die mooi en aanvallend speelt. feyenoord kan goed zaken doen als ze winnen, zou verrassing van het jaar zijn alles goed suiker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Toine gaat aardig met me. Volg straks wedstrijden ouderwets via radio. Ben altijd al fan van Ajax geweest. Keek met mijn zoon altijd de wedstrijden. Hij is er ook paar keer geweest. Hij is ook lid van kids club van Ajax en mocht daar toen Luis Suarez intervieuwen. Hij had de dag van zijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nou ik dacht ik wacht nog ff op je Igor, tot je weer terug was vd sportschool om je te feliciteren met je twee maanden. Ik bedoel maar!!!! Het duurde ff maar nu heb je dan ook wat;) Van harte gefeliciteerd met 2 maanden droog!! Als jij het per dag doet, dan ga ik alvast sparen voor volgende maand om je weer zo een mooie slinger te geven. Speciaal voor jou :heart:;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 zo ik ben weer terug. allemaal bedankt voor de felicitatie's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 en nu maar aan de poets voordat ik naast m'n schoenen ga lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stephanie Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dag allemaal, Vind het zo raar om hier tussen te komen want jullie blijken mekaar allemaal goed te kennen. Ik ben pas gisteren gestart met Antabuse en dus ook niks gedronken gisterenavond. T was voor mij supermoeilijk. Daar het pas 2 weken uit is met mijn vriendje, was de alcohol natuurlijk een gemakkelijke uitweg om het verdriet te verdrinken. Voel me momenteel heel slap. K heb in 3 dagen nog niks gegeten. Leef voor het moment op cola en sigaretten. Ik neem ook sinds 3 dagen Cymbalta (ipv vroeger sipralexa). Heeft iemand daar ervaring mee? Zou het kunnen dat ik hierdoor niks kan eten? Kan ook met mijn verwerking te maken hebben? Groetjes, Stephanie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stephanie Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: StephanieDag allemaal,Vind het zo raar om hier tussen te komen want jullie blijken mekaar allemaal goed te kennen.Ik ben pas gisteren gestart met Antabuse en dus ook niks gedronken gisterenavond. T was voor mij supermoeilijk. Daar het pas 2 weken uit is met mijn vriendje, was de alcohol natuurlijk een gemakkelijke uitweg om het verdriet te verdrinken.Voel me momenteel heel slap. K heb in 3 dagen nog niks gegeten. Leef voor het moment op cola en sigaretten.Ik neem ook sinds 3 dagen Cymbalta (ipv vroeger sipralexa). Heeft iemand daar ervaring mee?Zou het kunnen dat ik hierdoor niks kan eten? Kan ook met mijn verwerking te maken hebben?Groetjes,Stephanie[ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi Stephanie Toen ik hier 7 weken geleden kwam, kende ik ook niemand. Dat komt vanzelf wel hoor. Fijn dar je deze stap neemt. Oei 3 dagen alleen op cola en sigaretten leven is niet goed he. Probeer toch iets te eten anders ga je alleen nog maar slechter voelen. Ik heb geen ervaring met het middel, misschien amderen hier wel. Relatie beeindigen en dan ook nog stoppen met alcohol vergt wat van je. Kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk hebt op dit moment. Ik hoop dat je steun vindt hier op het forum. Sterkte en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 nou igorius feli met twee maanden dan maar en nu doorzetten he... ja suiker via de radio heeft toch iets nostalgisch, vanmiddag bami halen voor bij studio sport dan is de ouderwetse zondag compleet, toch? veel luisterplezier! alle anderen be good en enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden