bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hahaha die Travel, love is always in the air als ik hem zie. das al zo'n 30 jaar het geval. Ben altijd stapel verliefd als ik hem zie. Wordt tijd dat ik weer eens een 10.000km beurt krijg. Even laten na checken of er nog moertjes en boutjes vast gedraaid moeten worden, en ff alles opnieuw goed laten smeren. Dan de keuring in en ik ben er weer voor een jaar af. Drakie ik heb die kraan nog helemaal niet goed bekenen. Een keertje gekocht op de rommelmarkt, en is daarna de kelder in verdwenen. Moet hem eens opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Bolletje, ahaaaah. Dat je dan alleen een 10.000 km beurt doet? 1 x per jaar? Ik zou vaker gaan hahahaha. En dit is een hele nette reactie mensen, want het lokt hele andere schrijfsels uit;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Och Travel ik piep en kraak aan alle kanten. Teveel roest. Drink veel cola maar het gaat maar niet over. Dat heb je met van die ouwe bakkies. Daar moet dus eens goed naar gekeken worden. Ach joh het is toch netjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 kastje besteld bij neckerman. zag er redelijk uit qua grootte. nu eenmaal ontvangen, woooaaahh enorm groot. jullie vraag, heb je dan niet naar de afmetingen gekeken, ja, dacht dat het meeviel uit elkaar halen kan niet, want hij is gelijmd en geniet. dus ladders schuin tegen het huis kabels erom en dan omhoog trekken op mn dakkieterrassie. zo gezegt zo gedaan. och och, laat het wel weten... hij kan hoogstens naar beneden flikkeren.....( 800 euri) ben je verzekerd als je zoiets laat vallen met naarboven trekken? zal wel niet.. nou even op broertjelief wachten en dan hupsakeetje.. och och i am to old for this shit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Dag allemaal, Net terug van fysiotherapie en zo naar bed. Ik heb eerst maar even bijgelezen. @ Jos, wat fijn dat je (bijna) een baan hebt. We duimen door tot het zeker is; @ Emma: ik hoop dat de sollicitatie goed is gegaan; @ Toine: succes met je kast. Ik vrees dat je verzekering het niet dekt als hij uit de "takel" valt. Aan alle anderen: maak wat van deze dag. Ik haak nu af en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ha Bol, ik moet altijd zo lachen als jij het over je dokter hebt, die moet ook wel blij worden jou weer te zien. Een doktersroman is er waarschijnlijk niets bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 kom hier even binnen vallen. dacht ik red t wel alleen. dat ik zelf alles onder controle had. ben ondertussen met werk gestart, en te zwaar, fysiek en vandaag heb ik maar 2 flessen wijn gekocht omdat ik alles niet aan kon meer. is geen oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Je hoeft ze toch niet op te drinken. Sterker zal je er niet van worden, en het werk niet lichter. En als je ze dan toch niet op gaat drinken, kun je ze net zo goed leeg gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hoi Anders, Je hebt het moeilijk nu??? goed dat je hier bent , en die 2 flessen wijn maar gauw leeggooien in de gootsteen het is zeer zeker geen oplossing om dat op te drinken dan voel jij je straks nog beroerder, kan je vertellen wat er precies met je is Kom op meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 heb ze al weggegooid. mijn ex met wie ik een sterke band heb is vorige week vertrokken naar t buitenland.voorgoed. maar t werkt niet daar. vreesde ik al. kan hem niet loslaten, noch hij. reden om te drinken alhoewel ik dat niet meer wil...heb allles weggegooid nu, dank. erg dit en sorry voor t binnenvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Als je werk te zwaar is zou ik je aanraden met je leidinggevende een afspraak te maken. Om aan te geven wat jouw probleem is en om te kijken of er een oplossing gezocht kan worden. Dat is helemaal niet erg hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Anders geef niks en geen sorry hoor Knap van je dat je hier gekomen bent en dat je de drank hebt weggegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Heel knap dat je dat gedaan hebt, dat weggooien. Ja, das niet leuk als een dierbare vertrekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Anders, ik miste je al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Anders je mag hier altijd binnenvallen he, daar is dit forum voor. Ik sluit me volledig aan bij de woorden van Meiske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 ja heb t net gedaan en voelt goed. ga morgen met leidinggevende praten maar ja. teveel is teveel. en fysiek werk ook. ben harde maar niet alles gaat in je koude kleren zitten..dank jullie. voel me al wat beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Anders, de draad is er voor als je het moeilijk hebt of om even bij te praten jammer dat je het er zo moeilijk mee hebt maar goed van je dat je de drank hebt weg gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 jullie zijn echt schatten. dank je. ben er even door. maak me zo zorgen om hem. maar doe t beter om mezelf.uitval van linkerhand door t werk. cts maar goed. iemand zo missen s ook erg. nu een schop aan mezelf geven. en verder gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 ik kom erachter dat als ik problemen heb, dat ik naar alcohol grijp en dat is niet ok. hoop dat t jullie ook lukt dat op te lossen. kost wat energie dit op te lossen. pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Lieve Anders zeker is het erg de uitval van je linkerhand en het missen van een dierbare, maar drank maakt het er niet fijner op maar dat had jezelf al begrepen , goed van je hoor dat je nu ook zelf inzicht erin hebt Dikke knuffel van mij hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 het gemis van iemand kan heel erg zijn helaas maakt de drank je vaak nog downer dan dat je al bent tenminste...bij mij in ieder geval wel accepteren van het gemis kan heel moeilijk zijn maar mijn ervaring is dat ik het beter kan plaatsen en mee om kan gaan zonder drank ik hoop dat dit voor jou ook zo zal werken Anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 de vraag is, waarom doe ik dit. heb genoeg werk en mensen om me heen maar verkies alleen te zijn en dan wijn drinken. zo eerlijk hier. dit is dus niet zoalsi ik t voel, voelt helemaal niet goed aan. heb allles weggegooid nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik vindt dat zelf ook moeilijk hoor om aan te geven als ik iets niet kan of moeilijk vind. Toch elke keer als ik zo'n stap zet lucht het op. En dat is best een bevre- digend gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Anders dat klinkt zoals van eenzaam maar niet alleen Alleen jij kunt er antwoord op geven waarom je zoiets doet maar goed van je dat je de achterliggende oorzaak bij je onder de loep neemt kom je vast een heel stuk dichter bij jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 wil dit nooit meer. me zo rot voelen. zal vaker hier zijn, ik ga nu evennaar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden