Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Misschien dat dat tegenwoordig er wel wat van gezegd wordt maar vroeger volgens mij erg algemeen hoor.Was huis , tuin en keukenmiddeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goedemorgen allemaal Volgens mij is hier gisteravond iemand geweest die hier ook een scheutje jenever door mijn drinken heeft gedaan. Ik heb geslapen als een os. Was jij toch niet he Bor:) Josje en Emmaroos gefeliciteerd met jullie baan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zo hadden ze vroeger ook bij de herbergen en kroegen altijd varkens en die kregen het schrale en ouwe bier. vlees was zeer gewild hoor. Ach zit wat in, wij hadden vroeger een verschrikkelijke tante, met haar eeuwige sherrykeuren (nou keuren had ze zat. Ze was ook pas te pruimen toen ze de BBQ opging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Een hele goeie maar ontzettend grijze morgen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja jij ook een hele fijne morge Tante, koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goede morgen luitjes, Pfff, begin bij de langslapers te horen geloof ik, maar heb wel heerlijk geslapen. Is er nog koffie Diesel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
simonis Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Morgen iedereen, Gisteren drukke dag, hollen van hot naar her. Doodmoe gisterenavond. Heb gisteren Cava gedronken, het is gelukkig matig gebleven. Geen kater of dergelijke, maar voel me nu wel schuldig. Vandaag opnieuw niets. Het is * niet gemakkelijk, het drinken laten!!! Groetjes aan iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Werkse Smikk, maar mijn tante was ook voor mensen, maar vooral voor kinderen en dieren, helemaal niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dieren drank geven gebeurd vaak hoor denk maar eens aan beren die daardoor rustiger worden, runderen in china die daardoor beter vlees krijgen. Een stukje vlees kost al gauw zo'n e400,--. Als ze een dier heel klein willen houden b.v. een chiwahua geven ze die drank. Dan groeit hij n.l. bijna niet meer. Tja, waar drank allemaal niet goed voor is hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Tuurlijk Vonnn voor jou altijd he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Maak wel choco cake voor je Akie, 10 minuutjes dan. Zit mijn ochtend dienst er ook weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja Drakie, graag een sterk bakkie. Ik lag vannacht nog te denken over de kraan. Moet toch niet zo moeilijk zijn? Of je moet leidingen gaan verleggen enz. Dan wordt het een heel ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Lekker bakkie... Heb er een beschuitje hagelslag bij... ook lekker hoor. Hier ook heeeeel grijs, maar windstil, veel vocht in de lucht. Doet aan de herfst denken, ruikt buiten ook wel een beetje zo, heerlijk. Maar ook heerlijk dat het voorjaar er aan zit te komen. Trouwens.... ik tik in de haast het woord 'heerlijk' nog wel eens verkeerd: 'heelrijk', grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nou Akelei dat ik dat nog eens voor elkaar zou krijgen Nou dan heel graag gedaan Nou tante Boll, is nie goei hoor dat je er zo over loopt te piekeren hoor, maar als het klopt de leiding dikte is het ook niet een grote klus , alleen vervelend omdat ik er amper bij kan, ken nie meer me benen in me nek leggen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 O Emma:present: Van harte lieverd, je bent aangenomen. Wat ontzettend fijn voor je zeg. Ik hoop zo dat je het naar je zin gaat krijgen. Het leven krijgt weer meer inhoud hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ja hier ook erg mistig, zie de bosrand niet eens, is maar iets van 60 meter ofzo. Maar vogels fluiten of het lieve lust is, nou is dat natuurlijk ook zo, o nee het is heerlijk en dan voel ik me ook wel erg heel rijk hoor Vonnn. leuke vertikking dan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 AAAkieeee......Cakkieeeee !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goedenmorgen:rose: DAGPACT Albert Lytse Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Heeeeel klein stukkie dan Diesel, lekkerrrrr. Ja, de vogels laten zich niet bedotten he? Die hebben er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Moggu Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik wil ook een stukje Cake. Welkom Simonis. Waarom voel je je dan schuldig? En waarom dacht je Cava nodig te hebben? Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Goedemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen. Emma en Josje, van harte gefeliciteerd met jullie baan! Nu even wat teruglezen met een bakkie en een peukie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Even snel iedereen een fijne dag wensen en dan aan het werk. Goh Smikkie dat je daar nooit van gehoord had? Bij mij in het gezin werd de speen in de suiker en vieux gedaan en daar sliepen we dan op, als baby, kan het me nog wel herinneren dat ze het bij mijn zus deden, vond men heel normaal nog toen, vandaag de dag , gebeurt het denk minder Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Najaaaaaaaaaaaaaa, Akie toch !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik dronk als kind altijd de bierflesjes leeg, als daar nog een laagje in zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden