bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Jezelf kietelen kan nooit geen kwaad Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Rudy, ik ben er wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Rudy al weg? Ik ben er nog hoor! Niet weggeweest, maar heb een stuk geschreven voor Jen over Baclofen. Zie het thema topic. TV kijken doe ik zelden, ja het nieuws en zoiets als The Voice vind ik dan wel leuk. Ja als het over de natuur gaat dat vind ik ook mooi. Verder niet eigenlijk Zie ik Bolletje? Ook zomaar achter de pc? Alles goed? En ik zie Sandra, volgens mij kennen we elkaar niet. Zie dat je al lang op dit forum komt, maar nu lees ik je hier voor het eerst. Sta je ook bij wie is wie? Dan ga ik even kijken. aangepast; toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Madelief, Ik ben al heel lang hier niet meer geweest en ben vandaag weer begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Volgens mij is iedereen al naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Nee hoor Sandra ik ben er ook nog even. Goh ja heu, je bent weer terug. Had je daar zo'n behoefte aan? Made hier gaat het goed hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Bolletje, Ik merk dat dit forum mij toch alert houd. Gaat nu weer 1 keer per maand mis. Hoe gaat het met jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ook ik ben er nog hoor! Ondertussen zat ik ook op andere draadjes te lezen. Heb bij jou Sandra ook nog iets geschreven. Als je even niets doet hier op het forum sta je niet meer ingelogd, terwijl dat wel zo is. Dat vind ik nog steeds vreemd en het is ook niet fijn. Maar ja ze doen daar niets aan de moderators, of ze kunnen er niets aan doen, dat kan ook natuurlijk. Meestal sta ik de hele dag ingelogd, ook als ik gewoon andere dingen aan het doen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Oei oei ja Sandra dat ken ik ook nog. Eerst een tijdje niets drinken en dan eens proberen, dan word het een maand daarna een x in de drie weken en toen ging het bij mij heel gauw bergafwaards. Fijn dat je hier gekomen hebt hoor. Lieve kanjers ik ga stoppen. Heb net m'n schoonzus aan de tel. gehad en ja dat is toch erg moeilijk als je dat allemaal hoort van m'n zwager. Ik duik er zo in en zie jullie morgen weer, goed? Slaap lekker allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Nou Bolletje veel sterkte dan. Akelei, fijn dat je er nog bent. Voor straks slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Bolletje, sterkte en ik hoop dat je toch een beetje kunt slapen. Akelei, jij ook he, slaap wel! Zelf ben ik er nog even, ik val moeilijk in slaap, dus ik wacht tot ik bijna van mn krukje val, dan ga ik pas naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Avond Las een stukje terug en plots botste ik op Dar. Te verwachten natuurlijk. Kon niet achterblijven nu Vie haar snuit had laten zien. Ik moet zeggen, ben het helemaal met je eens Hannah. Smelly cat! Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Akelia, het probleem van alcohol is er altijd geweest. Maar sinds juni vorig jaar na een verbroken relatie is het erger geworden. Ik wil dit keer echt helemaal geen alcohol meer. Ook niet een glaasje. Ik wil weer trots zijn op mezelf en nuchter de problemen aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Bolletje, vind het erg wat er met je schoonbroer is gebeurd Er zijn leukere dingen op de wereld dan zoiets meemaken. welkom Sandra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Dank je Fleur en Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Akelei, het is sinds ik gestopt ben met drinken dat ik moeilijker in slaap val. Ook denk ik dat de baclofen me wakker houd. Maar dat zal ook wel overgaan op den duur. Overdag slaap ik nu niet meer, anders slaap ik denk ik helemaal niet meer. Hoe is het met jou? En ja met mij gaat het goed gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Hey aakje How is it hanging ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Trust. Niet gaan hangen aakje he:D Slaap wel allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 He! Ik zie Fleur! Hoe gaat het? Staat de staart van de kat nog steeds overeind? Het is de tijd van het jaar hoor! Is het een huiskat of komt hij ook weleens buiten? Laat hem nu niet ontsnappen, dan heb je kans dat hij dagen wegblijft, op zoek naar allemaal leuke vrouwtjes...... Zelf heb ik er 12, allemaal buiten hoor. Maar ze hebben het goed. Ik heb ze allemaal laten castreren/sterriliseren. Het zijn half wilde katten/poezen op 1 na, die is tam. Die mag elke dag even in huis. De rest is hier aan komen lopen of geboren. Dus als je iets wil weten, vraag het aan de kattenfluisteraar...haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Elke verslaving is ongezond Maar snap wel wat je bedoelt. Ik heb dat gevoel te willen vervangen ook heel lang gehad. Heb dat soms nog maar ben er wel achter dat dat er niet inzit. Tot op heden toch niet. Ik ging er een beetje vanuit dat jij een 'minderaar' waard Aakie. Ik lees je al bij al toch ook niet direkt supergrote uitschuivers maken. Misschien is het te vlug om beiden aan te pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: akeleiBij (in)slaap problemen is het heel verstandig een ritme aan te houden en niet overdag bij te slapen. Dat snap ik helemaal.Jij bent met een hele omschakeling bezig toch? Dat slapen zal wel weer komen neem ik aan?Met mij gaat het allemaal wel goed, in het algemeen. Vanvond heb ik me echter laten gaan. had ik niet willen doen, maar toch gedaan. ( en ja 3 blikjes bier :$) En dat is dom. Het niet roken triggerd het willen drinken. Ik denk dat ik van verslavingen aan elkaar hang, en heel senl het een voor het ander wil inruilen. Moet dus heel snel iets gezonds als verslaving vinden. Als vervanging dus. Ik heb vanavond ook een zak worteltjes gegeten, een zak rozijntjes en gewoon gegeten. quote> Moeilijk he Akelei. Het is idd belangrijk vervanging te gaan zoeken die gezond is, maar toch lekker en/of leuk is.Daar ben ik druk mee bezig.Als ik het moeilijk heb, dan ga ik iets doen in huis of mijn plannen opschrijven die ik nog wil verwezelijken.Nu ben ik daar nog niet toe in staat, stap voor stap, dag voor dag.Ook voor jou is er morgen weer een nieuwe dag, met een nieuwe start.Heb je plannen morgen?Anders moet je eens proberen met een lijstje te werken, met natuurlijk ook steeds een pauze om hier te lezen en schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ja zenne Liefje..nog steeds met de poep naar achteren. Het is een huiskat. Niet van mij hoor...ik pas er de volgende drie maanden op omdat baasje momenteel in detox zit en daarna nog twee maand ergens wordt opgevangen. Het is een vrouwtje . Jankt ze daarom ook zo vreemd? Is ze de mannetjes aan het roepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ben er weer, vanavond heerlijk gezwommen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 No way Hannah...ik word al gek van deze kat, laat staan nog zo een nestje criminelen erbij. Alhoewel dat zo'n klein poepertjes wel heel schattig kunnen zijn. Ik schuif weer eens richting zetel. Dochter eruit kiepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Fleur, een vrouwtje vertoont dit gedrag in deze tijd ook. Is ze gesterriliseert? Ze roept idd om een lekkere kater Nee niet de katers die wij wel hebben gehad. Ook dan moet je uitkijken dat ze de deur niet uitgaat hoor. Vrouwtjes zijn in dat gedrag hetzelfde. Voor ik ze had laten helpen was het hier één grote orgie, hihi! Maar het werd te gek, dus ik heb de zwerfkattenstichting erbij gehaald toen. Nu zijn ze allemaal rustig gelukkig. Ook sproeien ze niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden