Spring naar bijdragen

zaterdag 25 februari 2012

Antoinnette

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 124
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je mag best een beetje trots zijn dat je nu

bijna 2,5 maand droog staat. Dat is een hele

prestatie.

Ik ben niet zo'n ervaringsdeskundige op het gebied

van scheiden, maar kan me voorstellen dat dat niet in je

koude kleren gaat zitten.

Wat ik wel kan zeggen is dat het niet drinken me steeds

vertrouwder wordt. Dat duurde wel even hoor.

Succes Suiker

Ik ga even TV kijken. Classic Albums, The Doors.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Jaap,

mijn ban van internet zit er bijna op hoor,

de 28e krijg ik verbinding; woensdag heeft mn zoon

de modum al ge-installeerd, maar de knop of wat de

provider ook maar hoeft te doen, gaat niet eerder om dan aangekondigd.

Maar ik mis jullie ook, dus vandaag mocht ik ff dongelen, tussen het werk,

en nu de films door.

En eindelijk weer eens tijd om bij te lezen,

kan ook mooi met zo'n klein draadje.

Ik ben dus niet alleen in het afwezig zijn:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Lenie,

Wat een dubbel gevoel zal dat zijn: enerzijds zo verliefd en anderzijds je vriendin!

Moeilijk. Hopelijk is je nieuwe liefde straks ook in staat om je te steunen. Veel geluk in ieder geval.

Morgen ben ik de hele dag weg, dus kom morgenavond nog wel even om het hoekje kijken.

Ik had me trouwens uitgelogd en tot mijn verbazing stond ik nog ingelogd????

Welterusten allemaal,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve diegenen die er nog zijn.

Heel erg bedankt voor de feli's.

Ik heb een superdag gehad, ik heb het alcohol en rookvrij gehouden en het was verrekte moeilijk maar het is gelukt.

Ik weet niet meer of ik me aangemeld heb voor het dagpact maar ik meld me dus wel droog af.

Ik heb mooie kado's gekregen en ik wil nog wel veel meer vertellen maar ben zo verschrikkelijk moe.

Precies 3 jaar geleden, ook op mijn verjaardag, kreeg ik een hersenbloeding.

Een aneurisma en sinds die tijd kan ik minder stress aan. Verder heb ik er gelukkig niks aan overgehouden.

Zo'n avond en dag als vandaag isme eigenlijk te druk, kleinkinderen die rennen en vliegen, visite en alles serveren en doen.............ik ben echt helemaal kapot.

Maar voldaan kapot. Niet gedronken, niet gerookt, wat goed he?

Ik schrijf morgen weer, meer en verder.

Dag Dag.

Kus Emma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
Originally posted by: Kohtje
Spud,

In mijn ogen geef jij hier een voorbeeld van onvoorwaardelijke liefde. Respect hebben voor de (doods)wens van een ander, hoeveel pijn jou dat ook doet, zonder de behoefte om jouw wil aan die ander op te leggen.

Min of meer hetzelfde geldt voor mijn vrouw. Met mijn drankgebruik was ik ook bezig mezelf te vernietigen. Mijn vrouw kon mij daar met geen mogelijkheid vanaf brengen. Zij hield en houdt zoveel van mij, dat zij het moeilijkste deed wat ze kon: ze liet me los. Dat wil niet zeggen dat ze niet meer van me hield, dat ze schuldig was aan mijn zelfgekozen weg. Ze was machteloos tegenover mijn verslaving en liet mij m'n gang gaan. Op deze manier hoefde ik me niet meer voor haar te "bewijzen", hoefde ik me niet meer schuldig naar haar toe te voelen. Ze liet mij m'n zelfverkozen ondergang tegemoet gaan.
Ik heb het er levend vanaf gebracht omdat ik zelf koos voor het leven. Maar ik ben mijn vrouw tot op heden dankbaar dat ze haar pogingen om mij te veranderen naar haar wil heeft opgegeven. Op deze manier konden wij alletwee onze eigen verantwoordelijkheden aangaan.

Datzelfde heb jij volgens mij gedaan met je vriend. Je respecteert zijn keuze en geeft hem daarmee zijn eigenwaarde. Dat je z'n sterfdatum niet meer wist is volgens mij het gevolg van het feit dat je hem nog steeds in je hart draagt, dat je hem nog steeds ziet als een volwaardig mens, een volwaardig individu.

Voor mij verdien je geen straf maar een enorm :heart:quote>

Ik had schrik om terug te lezen wat voor geheimen ik neergetikt had, als je schrijft over pure emotie houdt ik iig geen rekening meer met wat wel kan of wat niet.
Maar dat wat jij terugschrijft Koh, is het precies. :D
Ik wist nooit wat ware liefde was, maar bij zijn dood, bleef ik achter met het gevoel dat toch wel heel sterk meegemaakt te hebben. Gaf en geeft mij nog steeds een warm gevoel. :heart:

Dankjewel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Zondag ben ik speciaal met mijn beste vriendin iets leuks gaan doen, ter ere van zijn verjaardag. Maar het was zo leuk, dat ik geen moment meer aan hem gedacht heb. :D

Data´s hanteren werken dus niet voor mij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...