lady jane Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Ik zie je wel zitten Akelei:) beetje laat, dat wel, solly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Je mag best een beetje trots zijn dat je nu bijna 2,5 maand droog staat. Dat is een hele prestatie. Ik ben niet zo'n ervaringsdeskundige op het gebied van scheiden, maar kan me voorstellen dat dat niet in je koude kleren gaat zitten. Wat ik wel kan zeggen is dat het niet drinken me steeds vertrouwder wordt. Dat duurde wel even hoor. Succes Suiker Ik ga even TV kijken. Classic Albums, The Doors. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 He Jane, ook weer eens hier. Ik mis je wel eens hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 good evening. net terug van een gezellig feestje waar de drank rijkelijk vloeide. en het deed me totaal niets ENnnnnnn ik heb morgen in elk geval geen kater en weet wat ik gedaan heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Hoi Igor, Fijn he als je helemaal niet meer hoeft te drinken van jezelf. En idd de volgende ochtend fit gewoon zonder kater opstaan. Kan dan wel zeggen dat je erg ver bent hoor, knap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Ha Jaap, mijn ban van internet zit er bijna op hoor, de 28e krijg ik verbinding; woensdag heeft mn zoon de modum al ge-installeerd, maar de knop of wat de provider ook maar hoeft te doen, gaat niet eerder om dan aangekondigd. Maar ik mis jullie ook, dus vandaag mocht ik ff dongelen, tussen het werk, en nu de films door. En eindelijk weer eens tijd om bij te lezen, kan ook mooi met zo'n klein draadje. Ik ben dus niet alleen in het afwezig zijn:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Morgen jubileum Igor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 een innimini jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 daarom ga ik nu naar bed, ik sta te tollen van de slaap en dan haal ik in elk geval de 2 maand. weltrusten allemaal:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Slaap lekker Igor, dan krijg je morgen de bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Dit is inderdaad de kortste dagdraad in jaren. Nog even aan Max. Je hebt geluk gehad. Neem de tijd om deze ervaring een plek te geven. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Sluit de deuren en wees welkom daar waar de goede stilte klinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 ff melden.... @ spike...ja zwaar verliefd... even druk nu zeg maar hahaha leef nog hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 verders voel ik me zwaar.......................... vanaaf m'n aller aller beste Din gesproken.... en door al haar ( medische en relationele) problemen praat ze ook over het "einde" ik ga morgen meteen naar haar toe dus ben wederom afwezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Dan hoop ik dat je "wat" kan zijn voor je vriendin Leni. En laat je vooral niet meeslepen in hopeloze triestigheid. Geniet daarentegen van je verliefdheid, koester dat, probeer het nooit over te laten gaan. Heerlijker gevoel is er niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Goh Lenie, Wat een dubbel gevoel zal dat zijn: enerzijds zo verliefd en anderzijds je vriendin! Moeilijk. Hopelijk is je nieuwe liefde straks ook in staat om je te steunen. Veel geluk in ieder geval. Morgen ben ik de hele dag weg, dus kom morgenavond nog wel even om het hoekje kijken. Ik had me trouwens uitgelogd en tot mijn verbazing stond ik nog ingelogd???? Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Is er nog iemand????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Ja ikke, maar dat weet je al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Lieve diegenen die er nog zijn. Heel erg bedankt voor de feli's. Ik heb een superdag gehad, ik heb het alcohol en rookvrij gehouden en het was verrekte moeilijk maar het is gelukt. Ik weet niet meer of ik me aangemeld heb voor het dagpact maar ik meld me dus wel droog af. Ik heb mooie kado's gekregen en ik wil nog wel veel meer vertellen maar ben zo verschrikkelijk moe. Precies 3 jaar geleden, ook op mijn verjaardag, kreeg ik een hersenbloeding. Een aneurisma en sinds die tijd kan ik minder stress aan. Verder heb ik er gelukkig niks aan overgehouden. Zo'n avond en dag als vandaag isme eigenlijk te druk, kleinkinderen die rennen en vliegen, visite en alles serveren en doen.............ik ben echt helemaal kapot. Maar voldaan kapot. Niet gedronken, niet gerookt, wat goed he? Ik schrijf morgen weer, meer en verder. Dag Dag. Kus Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 En Suikertje, wat ben je toch een schat. Ik heb niks teruggelezen, doe ik morgen. Hoop niet dat ik ergens overheen wals. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dag allemaal. Tot morgen. Dan lees ik terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 IK probeer nu ook te slapen, welterusten voor wie nog wakker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ha Emma:present: hoop je hebt een lekkere B-day gehad en nu lekker slaapt en droom mooi Meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: KohtjeSpud,In mijn ogen geef jij hier een voorbeeld van onvoorwaardelijke liefde. Respect hebben voor de (doods)wens van een ander, hoeveel pijn jou dat ook doet, zonder de behoefte om jouw wil aan die ander op te leggen.Min of meer hetzelfde geldt voor mijn vrouw. Met mijn drankgebruik was ik ook bezig mezelf te vernietigen. Mijn vrouw kon mij daar met geen mogelijkheid vanaf brengen. Zij hield en houdt zoveel van mij, dat zij het moeilijkste deed wat ze kon: ze liet me los. Dat wil niet zeggen dat ze niet meer van me hield, dat ze schuldig was aan mijn zelfgekozen weg. Ze was machteloos tegenover mijn verslaving en liet mij m'n gang gaan. Op deze manier hoefde ik me niet meer voor haar te "bewijzen", hoefde ik me niet meer schuldig naar haar toe te voelen. Ze liet mij m'n zelfverkozen ondergang tegemoet gaan. Ik heb het er levend vanaf gebracht omdat ik zelf koos voor het leven. Maar ik ben mijn vrouw tot op heden dankbaar dat ze haar pogingen om mij te veranderen naar haar wil heeft opgegeven. Op deze manier konden wij alletwee onze eigen verantwoordelijkheden aangaan. Datzelfde heb jij volgens mij gedaan met je vriend. Je respecteert zijn keuze en geeft hem daarmee zijn eigenwaarde. Dat je z'n sterfdatum niet meer wist is volgens mij het gevolg van het feit dat je hem nog steeds in je hart draagt, dat je hem nog steeds ziet als een volwaardig mens, een volwaardig individu. Voor mij verdien je geen straf maar een enorm quote> Ik had schrik om terug te lezen wat voor geheimen ik neergetikt had, als je schrijft over pure emotie houdt ik iig geen rekening meer met wat wel kan of wat niet.Maar dat wat jij terugschrijft Koh, is het precies. Ik wist nooit wat ware liefde was, maar bij zijn dood, bleef ik achter met het gevoel dat toch wel heel sterk meegemaakt te hebben. Gaf en geeft mij nog steeds een warm gevoel. Dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 En Zondag ben ik speciaal met mijn beste vriendin iets leuks gaan doen, ter ere van zijn verjaardag. Maar het was zo leuk, dat ik geen moment meer aan hem gedacht heb. Data´s hanteren werken dus niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden