Antoinnette Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Emmaroos Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van alle aandacht vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Het is nog heel erg vroeg voor de zaterdag, maar die dromen willen niet leuk worden. Gelukkig kan ik zo wel als eerste Emma feliciteren hier. Ik ga zo maar koffie maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Hoi Smikkie, ik zie het ja, datum verkeerd. Ik ben nog niet goed wakker dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Goedemorgen Frummels! Hopelijk is het toch echt februari! Emma, van harte gefeliciteerd, maak er een leuke dag van! Smikkie, jij van harte met je nieuwe huis ! Super fijn! Zag ik het goe? Suikertje heb jij verse koffie? Hannah, ook al zo vroeg? Beetje geslapen ? Ik wel al was het niet lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 goede morgen frummels alhoewel suikertje nog slaapt . smikkie een nieuwe woning??? emmaroos speciaal voor jou maak er een mooie dag van zo en nu op zoek naar de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 nou wordt zelf zetten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Hmmmmm, ruikt goed Igor.... Gauw een bakje inschenken, goede morgen overigens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Van harte Emma, hoop dat je een heel fijne verjaardag hebt. Zie trouwens dat foto ook jarig is... das een poos geleden dat ik haar naam zag staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Even een dienstmededeling: Hannah, sla de bladzij even om op het draadje van Adam !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Vier op een rij... das wel even genoeg voorlopig. Ik ga lekker genieten van nog een bakje koffie en de tuin even bezichtigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Goedemorgen allemaal Gefeliciteerd met je verjaardag Emmaroos. De dagopening begon met "weekendgevoel" heb een beetje een vreemd gevoel vandaag, (nog steeds) Heb gisteren, op weg naar mijn werk, mijn auto total loss gereden op de a10 richting zaandam. Moest uitwijken voor iemand die naar rechts kwam en boorde hem zonder te remmen, met 85 km/h in een betonnen afzetting. Omdat de aanrijding niet frontaal was werkte mijn airbag niet en vloog ik, ondanks het dragen van de gordel met mijn gezicht op het stuur. Lichte hersenschudding, veel hoofd/spier pijn en een wond onder op mijn kin die gelijmd kon worden. Vervolgens zag ik in mijn achteruitkijkspiegel, s'morgens om 06:15, in het donker dus, alleen maar koplampen op me af komen met zo'n 100 km/h. Soms luid claxonerend, en gen idee hebbend wat er aan de hand was. Ik stond op de rechterrijbaan, midden op de snelweg, rechterportier zat klem tegen tegen een betonnen muur en links kwamen ze als gekken voorbij rijden. Blijven zitten dus maar, alarmlichten aan, binnenverlichting aan, en bidden dat iedreen op tijd zou zien dat ik daar stil stond met "pech" 112 gebeld en na 5 min. politie en ambulance aanwezig een 15 min. later lag ik in het Lucas in A'dam. Is allemaal goed afgelopen gelukkig, het was mijn tijd nog niet.... maar besef wat er is gebeurd komt heel langzaam. Straks met vervangend vervoer terug om mijn auto leeg te halen. Kome we weer langs dezelfde plek, en ook weer bij mijn auto. Heb hem iet echt meer gezien maar schijnt dat mijn rechtervoorwiel ergens achter onder mijn auto lag. Kon mezelf ook in mijn rechterbuitenspiegel aankijken als ik naar buiten keek. Spijt me van dit lange verhaal, maar raat er nu echt voor het eerst over. Gisteren een beetje op de aut. piloot doorgebracht geloof ik. Maar weer een paar aspirines erin en dan met de hond uit. Heb een goede verpleegster gelukkig (vriendin) die me flink in de gaten houdt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 (en natuurlijk een bijna onbedwingbare drang om te gaan drinken, kon gelukkig niet, antabus zat/zit er in.....Godzijdank...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Goedemorgen, Emma, van harte gefeliciteerd. Smikkie, en dan opeens ben je egenaar van een huis met drie tuinen. Leuk hoor, veel woonplezier. Max, Oei, dan ben je door het oog van de naald gekropen. Gelukkig dat je er zo goed vanaf bent gekomen. Strekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 max.... je hebt echt een beschermengeltje op je schouder jeetje. nou voorlopig vergeet je dat niet en zul je er wel last van hebben, maar praat er wel over. ook al vertel je het 20 x maakt niet uit. het is niet niks. had de andere bestuurder wat? veel sterkte vandaag en die spierpijn zal nog wel even aanhouden ( en laat je vooral goed verwennen, nu heb je de kans ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Max, Tsjonge wat een ervaring! Nee het was jouw tijd kennelijk nog niet. Gelukkig maar. Maar je zal hem wel geknepen hebben zeg! Fijn dat je vriendin zo goed voor je zorgt. Ik hoop op een spoedig herstel voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Madelief, hoe ga je? Zoals ik de afgelopen dagen heb gelezen red je je goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Tina:present:, het gaat echt goed! Ook ga ik me steeds beter voelen. Het is net of ik anders naar alles om me heen aan het kijken ben. Rare gewaarwording is dat. Hoe is het met jou? Ik wilde alles nog teruglezen, maar is bijna niet te doen. Heb je nog leuke plannen dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Dankje allemaal. Nee Igor, reed geoon door, heeft waarschijnlijk nooit gezien wat er achter hem gebeurde. Hhij was me voor een groot deel al voorbij geloof ik, dat deel is nog steeds een beetje wazig, net als het moment van de klap zelf, dat kan ik me ook niet meer herinneren.... Weet nog iets van een klap en vervolgens stond ik stil en zag ik mijn gebroken spiegelbeeld in de zijspiegel van mijn auto, en was alles verbazend "rustig" om me heen... Het was geen engeltje maar God zelf die vond dat het mijn tijd nog niet was!! Pfff, 1 keer ronddraaien met mijn auto en dwars op de weg terecht komen en ik had al het achteropkomend verkeer in mijn zijkant gehad.....even maar niet meer aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Goed te lezen hoe het met je gaat Madelief. Een nieuw tijdperk breekt aan voor je!! Vindt het echt heel knap van je, de hele stap die je hebt genomen en hoe je erin doorzet, echt dikke complimenten !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Goed te lezen Madelief, waar ik wel benieuwd naar ben is hoe je programma er uitziet bij de ambulante zorg. Ga je ook een lijfstijl training doen? Met mij gaat het rustig aan, ik ben druk met mijn vader. Hij heeft gezondheidsproblemen dus help ik waar ik kan. Er komen een aantal aanpassingen in zijn huis en dat geeft wel wat gedoe. Dus eigenlijk gaat het met mij gewoon goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Nu ff dochter teugbellen, is heel bezorgd (had ik net gemist) en dan met de hond uit. Net als de rest van de Fam. trouwens. Na mijn tel. uit het ziekenhuis stond dochter van mijn vriendin, met kleinkind binnen 5 min. op de stoep, 5min. later mijn schoonouders en in now time waren ze in het ziekenhuis om me op te halen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Nu echt weg, zie jullie later!! (en maak er een mooie dag van, het kan zomaar de laatste zijn. Is een dooddoener maar wel waar:)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 emmaroos..van harte gefeliciteerd:sun: max.... wat een heftig verhaal zeg ben blij dat het je tijd nog niet was hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2012 Een goeie morgen lieve mensen. Hier lijkt het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden