Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 p.s. ik heb wat tofs gehad vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 http://youtu.be/LoWwt6IJDGk eve chill.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Goeie avond mensen, Vanmiddag bezoek gehad van m'n beste vriendin. Het was moeilijk. Voor diegene die het niet weten, Haar vader heeft zo'n 16 dagen geleden een einde aan z'n leven gemaakt. Wat is dat moeilijk voor die meid zeg vreselijk. We hebben het veel gehad over haar ervaringen toen ze hem vond, en er zit een hele hoop kwaadheid naar iedereen, behalve haar vader zelf. A.s. donderdag krijgt ze slachtofferhulp en ik hoop echt dat ze het op een goeie manier gaat verwerken. Ik ben nu moe en ook verdrietig. Verdrietig omdat ik zie en voel dat iemand het zo ontzettend moeilijk heeft. Goed ik ga proberen een happie te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 zit jou ook niet mee bolletje lenie..ik mag zeker niet raden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Toine, ik zit zo ook aan de konijnevoer nl stampot rauwe andijvie. Beks, sterkte ermee en moedig van je. Roos Ik ben behoorlijk chagrijnig en erg opstandig. Weet eigenlijk niet waarom ik dit meldt, misschien wel omdat de muren hier niet antwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: snoepjezit jou ook niet mee bolletjelenie..ik mag zeker niet radenquote> nops... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Bolletje sterkte en eet smakelijk straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: SuikertjeToine, ik zit zo ook aan de konijnevoer nl stampot rauwe andijvie.Beks, sterkte ermee en moedig van je.Roos Ik ben behoorlijk chagrijnig en erg opstandig. Weet eigenlijk niet waarom ik dit meldt, misschien wel omdat de muren hier niet antwoorden.quote> dan kan ik je een hand geven...ga zo na het eten maar even een flinke wandeling maken met de hond.ik wil even mijn zoon niet zien of horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 sterkte Bol...zijn *- dingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Nee Snoepie je het niet alles in de hand over hoe de dingen in je leven lopen en waar je mee te maken krijgt. maar al met al voel ik dat ik toch wat makkelijker tegen zulk soort dingen kan. Ben wel een stuk sterker geworden. Bekkie Nou Suiker het is toch goed te melden hier. Je raakt er misschien toch een stukje mee kwijt. Sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 en hut rijmt op ??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 mag 'k nie zegguh hiero... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Suikertje: waarom je dit meldt? omdat je dit delen wil, heel goed, idd praten de muren niet tegen je. Dus kom je hier Lenie: ojee? wandel ze, met je hond. Bolletje: veel sterkte met de hele situatie, er gebeurt weer veel! Bekkie: sterkte met de hele situatie rond je moeder, goed dat je hebt ingegrepen! Emma: wat geweldig he, die baan! En moe, ach ja, als je het maar leuk vindt!!! Josje: wat hou jij je koel, goed! Spannend hoor, en dan nu die melding via Linked In! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Wil een computernerd misschien ook straks even op computerdraadje kijken. Zou me veel helpen word ik misschien wat vrolijker van. Dank je Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 dank je Nancy... neem alleen de Teef mee hoor. Reu is er weer beroerd aan toe...ik laat hem maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 gedaan suiker... ;-) heel simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Dank je Lenie, alleen lukt het me nog niet. Probeer het straks wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 komt wel... eerst rustig worden ... je bui over laten gaan etc etc ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 nou oke, omdat jullie zo nieuwschierig zijn, zal ik het vertellen.. ik heb een trilplaat gehad... let op de kilo's vliegen er nu af!!! ( hoop ik) nou ik ben weg... toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 wat is je probleem met de computer suikertje mijn broer weet alles, kan ik zo bellen voor informatie hoor het wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Staat op computerdraadje toine. Zal voor niemand hier probleem zijn denk ik, behalve voor mij. Snifsnif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: snoepjeen hut rijmt op ???????quote> prut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: snoepjeen hut rijmt op ???????quote> prut.quote> goed zo bolletje...door naar de volgende ronde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Vrolijk jij de boel wat op hier Akelei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Spikie hieperdepiep HOERAAAAA. Wat fijn voor je meis. Wanneer ga je beginnen? Fijn hé het gevoel te hebben dat je weer mee kan draaien? Wat zal dat een voldoening geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden