snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 lekker hoor lytse en of je nou thuis op bed lig of daar je bent er toch even uit dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Leuk Lytse Elke dag verse eieren en lekker in de buitenlucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Suikertje, Thanx! Hoop ik voor jou dat het snel rokjesweer word! Hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Wat heerlijk Lytse. Ja en je hoeft je toch niet af te vragen hoe je je in Juni voelt? en met vakantie mag je veel slapen en liggen hoor. Daar heb je vakantie voor. Komt je kleinzoon dan weer om voorgelezen te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Lytse Je hebt groot gelijk! Lekker even eruit, dat zal je goed doen. Is ook leuk, tenminste ik vind dat dan, de voorpret. Nu even film kijken, maar er is steeds reclame, dus ik kom nog piepen hier. Tot strakkies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Het is een boer met weinig land, waar de kalfjes het hele seizoen bij de koeien blijven. Ze worden dus niet gemolken. Geen kunstmest of bestrijdingsmiddelen; vos en reeën wonen in de buurt. Er is verder helemaal niets te doen, maar mooie natuur en een goed uitgangspunt als je er op uit wilt. Nu ook nog af en toe mooi weer ... (vorig jaar alleen maar regen, maar was toch heerlijk). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Lieve Bol, Kleinkind zie ik vrijdag weer. Ik ben ook uitgenodigd om naar een musical te komen waarin zijn zusje optreedt! Natuurlijk heb ik ja gezegd. Tijdens mijn vakantie zijn ze bij hun ouders. Nr. 3 komt half mei, dus dan kan ik nog inspringen. Ik ga even t.v. kijken en kom vanavond weer terug. Veel liefs voor allen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Jopie, Inderdaad: de stokken gaan altijd mee. Ik ben zo blij dat ik die ontdekt heb. Als je je voorstelt dat ik tevoren nog geen 15 min. kon lopen zonder pijn! Nu hobbel ik behoorlijk mee. Heerlijk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 nou zet mijn maar een week in amsterdam hou niet van rust...hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ben gewoon een stadsmens..heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 al ben ik op vakantie ..zoek ik toch altijd de stad op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 maar nu ga ik even rustig op de bank zitten...groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 ik had van de week met die kleine stukjes al het gevoel, dat ik niet naar die film moet gaan kijken Akkie, dat voelde toen al niet zo prettig. Dat zijn geen films voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Goedenavond allemaal, Ik was vanmorgen nogal laat vandaar het korte hoi;) Tuvalu 2 weken lekker hoor :light::light::light::light: Madelief, na 2 weken je pas aanmelden bij het dagpact? da`s veel te gemakkelijk hè? Nee hoor, ben SUPERTROTS op je dat je het toch wel voor elkaar krijgt nu hoor:heart: Mick welkom Break welkom Wijfie:heart:sterkte Vandaag op mijn werk een nogal hectische dag gehad, maar ben er weer doorheen gevlogen za`k maar zeggen. Nu ga ik nog eventjes bankhangen en dadelijk mijn nestje in fijne avond nog en truste:lips:voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 AR, Thanx! Het gaat eigenlijk heel goed. Voor jou ook truste straks. Het is reclame.... Het eerste stukje, oke ook niet echt mijn ding. Maar het vervolg nu, is confronterend. En ach, ieder heeft andere interesses he? Anders zou het maar saai worden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 #Klaag#, ik vind Midsummer Murders met de nieuwe inspector Barnaby niet leuk. Het was altijd een van mijn favoriete detectives, nu dus niet meer. Er zit een knop op mijn tv dus, uit met dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Goedenavond voor iedereen die er nog is. Ben tussendoor ook naar de gelukkige huisvrouw aant kijken. Inderdaad confronterend, maar lang niet slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Jootje, mee eens. Bij deze meld ik me droog af en ga ik mn bedje in. Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 De gelukkige huisvrouw. Een beetje bedenkelijke titel voor een televisieprogramma. Beetje ouderwets. De gelukkige huisman zou een stuk moderner zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Oh, het is een film. Geldt hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: MadeliefJootje, mee eens.Bij deze meld ik me droog af en ga ik mn bedje in.Truste allen!quote> je gaat goed madelief en weltrusten.Ga zo door. Nu ik nog haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: wijfie“VANDAAG IS HET DE MORGEN,WAAROVER WIJ ONS GISTERENZORGEN HEBBEN GEMAAKTquote> en dit, ook al begrijp ik goed dat dit heel fijn klinktvind ik dus persoonlijk de grootste onzin van de hele werelden volledig voorbij gaan aan iets andersnamelijk: juist zorgen an sich zijn de reden dat we het niet meer aankunnen. omdat zorgen nergens toe leiden, ons enkel bang makenen bevestigen in onze ellende. zorgen over gisteren, morgen, maar óók de zorgen van vandaag. soms komt er iets op ons pad wat ons niet bevaltdaar kunnen we dan iets mee doenniet alleen vandaag, maar soms ook morgen.of we hebben geen invloed, en dan kunnen we accepteren...maar zorgen brengen ons nergens.de zorgen vertalen in een 'probleem'dat je wel of niet op kunt lossenmaakt dat je het aankunt,altijd. tenzij je zuipt. quote> Ik kom net binnenvallen hier en plop dan gelijk naar de laatste pagina, heb verder nog niets gezien dus... Maar Joop, ik heb het gevoel dat jullie allebei eigenlijk hetzelfde bedoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Albertina, Ik moet ook erg wennen aan die nieuwe Barnaby:angry: Zijn hondje vind ik wel leuk. Hij krijgt volgende week nog een nieuwe kans van mij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Dag allemaal, Ik meld me ook droog weer af en ga vandaag op tijd naar bed. Ik krijg een druk dagje (voor mijn doen dan). Welterusten allemaal en slaap lekker (hoop ik). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Ik ontkom nooit aan het feit dat ik gisteren, vandaag en morgen ben. M’n verleden, m’n nu en m’n toekomst zit in mij, aan mij de keus wat ik daar vandaag mee doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden