bolletje Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Zeg dat wel Em:present: want een kanjer is het. Lien iedereen draagt z'n eigen rugzak(je) meis, jij ook. Mensen trusten weer en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Trusten, Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Mijn dag zit er wel op voor vandaag, veel gedaan, moe maar voldaan. Lekker nog even in bed de tv aan en morgen een beetje uitslapen. Hoop ik. Ik wens iedereen een goed nacht, slaap lekker en mooie dromen. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Bedankt iedereen die mijn leed met me wilden delen. Ben vanavond in slaap gevallan. Nu net wakker en zie dat de meesten al slapen. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Goedenavond, goedenacht wellicht toepasselijker, Thuis van verjaardag, gezellig, niemand dronken, nauwelijks aangeschoten zelfs. Ook weer met een gerust hart zelf naar huis kunnen rijden. En, kinderachtig, dan hoop ik stiekem op een alcoholcontrole. Niet dus helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Shahire hallo, hoi, Ik zie je, ik mis je, whats up meisje?? Gaat het een beetje?? Liefs en hoop je gauw hier weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Dolle boel hier, maar even gaan lezen nog, muziekje aan... Ben "Nooit meer slapen" van WFH opnieuw aan het lezen, heel lang geleden al eens gelezen maar ben het meeste er van toch kwijt. Truste allemaal of kijk maar wat je doet als je maar niet aan de zuip gaat. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2012 Dag mensen die laat op zijn, Vanavond tegen tienen eindelijk mijn pleegzoon gezien. Teleurstellend, want door allerlei redenen veel later dan verwacht. Hopelijk kan hij morgen nog even langs komen. Welterusten voor iedereen, Lytse P.S. Van vanavond niets bij gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Wij mensen zijn eigenlijk bestwel ziek. Dat we zo friemelen aan andere levende wezens om ze te maken zoals wij ze willen hebben. Geen leuk filmpje maar wel 1 van de eye openers die er zijn Nu heb ik overlaatst wat geleerd over ons vlees. Varkens zijn inmiddels gefokt met een rib meer, zodat er meer vlees afgehaald kan worden. Met artrose en hernia als gevolg. En ik kende een koe altijd met een volledig uier, maar wist je dat een gewone koe die een kalf zoogt enkel spenen heeft die je amper ziet? Die grote uier is erin gefokt, alles wat de koe eet, gaat naar die uier dat dier zal nooit dik worden! En die plofkippen niet normaal! Enkel voor ons belang! Toch erg, dat je zelfs met je eigen huisdier niet zeker bent of het gezond is? Love kills 2 en soms zijn we ons daar niet eens bewust van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2012 Originally posted by: TeveelShahire hallo, hoi,Ik zie je, ik mis je, whats up meisje??Gaat het een beetje??Liefs en hoop je gauw hier weer te zien quote> Dag lieve Har ik was al uitgelogdmet Sha gaat het altijd goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden