Spring naar bijdragen

11 maart 2012


VM1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

heel goed geslapen. Fris en fruttig nu wakker en aan koffie. Chagrijnig bui van gister is voorbij. Ik ga nu de tweede week van geheelonthouder zijn in. De tijd gaat snel. Maar voel me nu weer heel fit en sta nog steeds achter mijn besluit.

Leuk, de vakantiegangers.

Smikkie, werk ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tina,

Wij gingen er heen voor ons werk.

Soms wel om de 6 á 7 weken.

Maar jij hebt dus ook al veel gezien.

Leuk!

Ik zeg altijd, je haat het of je hebt het lief.

Er zijn best veel mensen die zeggen, nooit meer.

Ook ik ben op heel veel plaatsen geweest.

Nu ben ik er al een tijd niet geweest, ik heb heimwee.....:(

Bol, nee hoor! ik zat wat anders te doen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

Eerst maar even een flinke pot lekkere hollandse koffie zetten geloof ik.

Leuk VM al die lekkere dingetjes die je hebt klaargezet :)

Alleen die misosoep krijg ik nog steeds niet weg, kan er niets aan doen, maar vind het gewoon ****.

Heb hier lekker uitgeslapen.

En geniet inderdaad ook zo van de vogels.

Hier hebben we er sinds halverwege vorige zomer ook een paar duiven bij Igor, en ook bij mij roept dat herinneringen aan vroeger op, heerlijk.

Zo, en nu eerst die koffie maar even...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier alles goed Sandra. Vandaag open dag bij de dierenamb. dus druk maar wel altijd erg leuk. Ik hoop dat we veel dieren verkopen, ook die twee Turkse Herders, want die zitten er al zo'n tijd. En het zijn zulke ontzettende lieverds. Heerlijke dieren.

Ja en verder hoop ik het achter mijn kraam waarin ik veel speelgoeddiertjes probeer te verkopen, een grabbelton gemaakt heb, en veel nieuwe sponsors hoop te krijgen, ook druk ga krijgen.

Vorig jaar veel geld verdiend.

En jij? Wat ga jij vandaag doen?

Morninkjes Vonnie, Made en Rekel. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Hmm, heerlijk, een Japans ontbijtje. Wat klinkt dat lekker fris en 'rustig'. Tot voor kort reed ik nog (zodra ik een beetje kon) naar de Mac Drive, om me vol te proppen met troep. Niet dat dit dagelijks gebeurde, maar toch. Ik ben helemaal geen snacker, maar met een fikse kater ging zo'n hamburger er wel in. Nee, het roept niet iets van heimwee in me op, eerder een naar gevoel, zo koud, zo ziek, zo ongezellig.

Vandaag 3 weken. Gister een stressvolle dag gehad, het gevoel gehad dat ik heel de dag op mijn tenen liep. Voelde me negatief en boos (niet vanwege drankzucht), maar toch wist ik dat ik niet zou gaan drinken. Ik wilde niet drinken. Het duiveltje deed wel hard zijn best, maar ik kon 'm recht in de ogen aankijken, een handje geven en zeggen dat ik ook die dag niet in zijn valstrikken zou trappen. Alles hoort erbij. Het is moeilijk als ik me zo negatief voel, om te onderzoeken wat dit gevoel dan is, want eenmaal in zo'n negatieve spiraal vind ik het moeilijk om 'anders' te denken. Een ding wist zeker, hoe ik me ook voelde, de drank zou me niet helpen, integendeel. Het zou een destructieve actie zijn geweest en daar pas ik voor. Dan maar even een rotgevoel, dit gaat vanzelf weer over en vaak nog sneller. En eigenlijk enorm interessant om nu eens werkelijk naar binnen te kijken, wat het gevoel dan eigenlijk is? En dan valt me op, dat het op die manier vanzelf verdwijnt, alsof ik het wegadem.

Ik wil mezelf niet meer verdoven, ik schiet er niets mee op, geen vooruitgang. Geen groei, geen bloei. Ik ben nu 40 en het is tijd om het nu eens anders te doen. Nogmaals, dit is geen besluit, maar een gevoel. Geen gevecht, maar acceptatie. Drank en ik hadden een slechte relatie, dus ik heb het uitgemaakt.

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, koffie is klaar, zondagochtendconcert van Marc is inmiddels ook al afgelopen...

Hier is het zonnetje nog heel waterig, maar weet zeker dat hij straks in volle glorie gaat schijnen.

Heb gisteren trouwens al even heerlijk achter in de tuin, in de zon, uit de wind gezeten.

Gisteren zo'n beetje alles gerommeld in huis wat er te rommelen was.. dus vanmiddag lekker met een boek in de tuin :rose:

Bol, ik hoop dat je vandaag een heel gezellige open dag zult hebben, en dat inderdaad die twee herders een baasje vinden.

Is het de bedoeling dat ze bij elkaar blijven trouwens??

Wil lekker werken vandaag, das toch wel heel anders dan met storm en ijskou he??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Jopie, Liefje, ik ben er een beetje meer terug. Vroeg gaan slapen en de moeheid lijkt meer en meer te gaan verdwijnen. Nu nog wat extra kracht vinden om er terug iets van te maken. Vele mensen rondom mij rekenen er op, en ik ga de rol van "Don" (paps was de vorige) een beetje op mij moeten nemen, maar dat doe ik graag.

Familiefeestjes, bbq's en andere uitstapjes gaan terug deel uitmaken in ons leven. Daartussen niet of toch zo weinig mogelijk drinken. Ik voel voor het eerst dat me dit gaat lukken, en weet dat geen beter is dan één.

Leve het zonnetje, ik voel de kracht er van zo in me opwellen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, was ook al vroeg wakker, maar ben weer ff weggedut, heerlijjk

En wat is het heerlijk om zonder kater wakker te worden!!! echt top

@ mick, wat is jouw verhaal herkenbaar. voel het net zo.

morgen de eerste week gehaald, en ben erg trots opmezelf.

Ben alleen erg moe, is dit normaal of komt het door de koolhydraten die ik eet? herkend iemand dit.

Dan heb ik nog een vraagje, hoeveel mensen zijn er verandert door niet meer te drinken, en is zo hun relatie ook veranderd, zoniet uitgegaan? mag ook met een pb antwoorden hoor.

Maar daar loop ik mee in mijn hoofd, mijn man heeft me eigenlijk nog nooit nuchter meegemaakt!!! (s"avonds danhe!)

zou heel graagjullie ervaringen daarin horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Nee hoor Vonnie, ze kunnen appart.
Vader is ontzettend lief 4 jaar en z'n zoon kijkt ontzettend scheel, heel koddig om te zien. maar ook zo'n ontzettende lieverd.
Ik ga vanavond een feestje bouwen als een van de twee verkocht wordt.:)quote>


waar is dat dan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Helmond Lien, op de Grasbeemd, Autoboulevard. Onze dierenarts is ook aanwezig, en je mag gratis je dier laten na kijken.

Ik geloof wel dat ik veranderd ben ok al merk ik dat zelf niet zo hoor maar hoor het van anderen. Veranderd in mijn voordeel. Ik denk dat iedereen die adb. wordt veranderd omdat je een hele andere levenswijze krijgt. Er komen hele andere gevoelens naar boven die voorheen toen ik nog dronk, niet aan de orde kwamen. Daar was geen ruimte voor, omdat als ik dronk, heel anders werd.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zo weg mensen. Geniet van het mooie weer vandaag dan doe ik het ook hé:)

Tot later allemaal.:sun:

Jop. rokjesdag? Dat is bij mij 18 jaar geleden voor het laatst geweest. Gelukkig. Toen heb ik besloten dat ik de rest van m'n leven in spijkerbroek zou gaan lopen. En die belofte aan mezelf ben ik na gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...