Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Nou, dat was dan de bedoeling toch? Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ja, vind ik ook, ik kan ook niet haten. Er waren wel mensen waar ik echt een hekel aan had of waar ik zo verschrikkelijk boos op was maar haten........dat kan ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Originally posted by: wijfieIk ben helemaal kapot, krijg net een privéberichtje van de exfamilie van m'n man (ja, na al die jaren kunnen ze ons nog steeds niet met rust laten).Het gaat schijnbaar over van generatie op generatie, de haat tegen mij.Een soort dreigmailtje: we weten je te vinden, we weten waar je woont.Ik trek dit niet meer, het heeft er wel toe gelijd dat het nu over is, tussen m'n man en mij en dat de scheiding nu definitief doorgaat.Ja, ik weet het, dat loop ik hier al jaren te roepen, maar er valt nu niets meer te lijmen, van beide kanten is het besef er nu dat we alleen nog maar elkaars leven zuur aan het maken zijn (gelukkig ziet m'n man dit nu ook in).Eigenlijk zou het een opluchting moeten zijn, dat komt misschien nog wel, nu heb ik het er even moeilijk mee, want het is natuurlijk niet niks.Ga het eerst even verwerken en nee, geen alcohol, wil het nu allemaal nuchter bekijken....quote> Wijffie, zoals je het nu schrijft ga je scheiden omdat de exfamilie van jouw man zit te stoken. Dat kan toch niet waar zijn??Je schrijft ook dat je het al jaren loopt te roepen.. maar wat bij mij is blijven hangen is dat jij het er heel moeilijk mee had dat jij nog van alles kon terwijl jouw man door zijn veel hogere leeftijd niet meer kon... .. Je houdt van iemand en je gaat ervoor, ongeacht zij/haar familie of zijn/haar leeftijd.... Ik maak jou hier nu ruim twee jaar mee. En zie vooral dat je telkens weer aangeeft dat anderen de reden/aanleiding zijn voor.... Wijffie, ga echt eens kijken naar jouw eigen aandeel... zo komt het nooit goed, echt niet. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Bekkie, Super!!! Ben echt blij voor jullie. Wijffie, Heel veel sterkte de komende tijd. En volg je hart, dat is de juiste weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Dag allemaal, Hier ben ik weer even. Vanmiddag hebben we heerlijk gewandeld met mijn schoonmoeder in de rolstoel. Het kost je alweer je hele middag, maar hij was welbesteed. Emma, moet je nu morgen werken of dinsdag? Ik ga bankhangen, maar blijf ingelogd, dus kom af en toe nog wel even kijken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Lytse, Lekker he, zo in de zon! Fijn dat je dit kan doen. En ik spreek vast voor mijn beurt, maar Emma moet dinsdag weer werken volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Dinsdag tm vrijdag, Lytse. Morgen een druk programma thuis. regeldingen, bril ophalen, huishouding dus vroeg uit de veren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Dag Lytse, Doe het maar rustig aan vanavond. Je hebt de afgelopen dagen niet echt stil gezeten, dus rust heb je wel verdiend hoor. Je kijkt nu vast naar Adriaan van Dis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Nu even op ned. 2 kijken, naar van Dis in Indonesië! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Madelief, dank je, je hebt het goed onthouden. Ikga zo de reunie even kijken. Ik kijk erg weinig tv maar dit vind ik leuk en ik vertrek, dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 van Dis kon me niet echt boeien vanavond, doe mij toch maar het songfestival:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 De Reunie was leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Suikertje! Ja ja, jij en het songfestival. Maar ik kijk er graag naar. Naar van Dis dan he? Krijg er bij deze aflevering wel gemengde gevoelens bij. Maar goed het was ver voor mijn tijd. Ook een beetje heimwee steeds.... Emma, nee ik was het niet vergeten. Ik hoop dat jullie allemaal een beetje zijn opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Madelief, mijn man is echt goed ziek hoor, hij moet morgen wel aan het werk. Soms heb je even geen keuze. Ik ben wel snel opgeknapt maar denk dat het nog weer komt. Hopenlijk niet al te erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met Danmaarwater afgelopen is, jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ja, ik ook Roos. Heb ik soms met meer mensen hier op het forum. Ze zitten met een probleem, leggen het hier neer en dan is het stil. Maar goed het is eigen keus om hier iets te schrijven. Maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Nou ik zou me voor kunnen stellen dat, als ik zou drinken, ik de dag daarna helemaal geen zin had om hier te komen, adviezen te krijgen, het gevoel te hebben dat ik weer zo oerstom was om te drinken, en in een fikse dip zou zitten. Gelukkig dat het bij mij nog steeds een voorstelling is en geen waarheid. God wat zou ik vreselijk balen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Had je al verteld hoe het met die 2 herders was afgelopen Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Nee, daar heb je gelijk in Bollie. Nou ja, we wachten maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Lieve Frummels, Hierbij meld ik me weer droog af! Nu ga ik echt mn bedje in. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Welterusten Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Bol, Hoe is het nu afgelopen met die 2 Turkse herders? Zijn ze geplaatst? Ik hoop het zo voor die arme dieren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Trusten, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 Ach wat lief dat jullie daar nog aan denken zeg. Een T. Herder is verkocht, de vader. En we hebben een jonge gestroomde Boxer verkocht. Is ook zo'n scheetje. Erg klein voor een boxer maar o zo'n lieverd Dus nu hebben we de loense Turk nog zitten. Hopelijk dat hij ook nog een x verkocht wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2012 AR, Ook namens mij een fijne tijd in Frankrijk. Veel leren en droog blijven: een uitdaging in alle opzichten! Ik hoop dat je heerlijk eet. Ook al lezen we je niet, we zijn in gedachten bij je. Ik hou me aan de dagdraad, ook al is er niemand om me zo vroeg erbij te zetten. Dikke knuiffel trouwe vriend, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden