Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 maart 2012

Wakx

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat klinkt voor mij ook een beetje appart in m'n oren Vonneke. Jop. oma. Ik heb zoiets van "jij oma????? Je komt zelf nog maar net kijken". Maar dat komt omdat ik Jop. gezien heb en ik ze niet ouder schat dan midden 30. Dan kan dat nog niet, maar das natuurlijk onzin hé? Mensen van die leeftijd kunnen ook best een goeie oma zijn.:);):);):);):);):);):);):);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spike,

Hoop dat je lekker gaat eten zo.

Zijn zware dagen voor je nu.

Blijkbaar niet allen jouw ribben... maar van die dingen die nog meer op je in beuken.

Lijkt me heel heel zwaar.

Maar je bent/lijkt zo sterk nu.

Wat niet wegneemt dat zwaar te dragen is, maar dat het gevoel dat je hebt meer dan alleen maar zwaar is.

Pijn en verdriet.

Eenzaamheid.

Las ook onlangs dat je de laatste 'haartjes Spike' had weggezogen/gestoft..pfff, ik laat het maar gewoon bij pfff dus.

Hoe donker het ook is Spike, aan het eind van die heel donkere buis is er licht.. volgens mij zitten er al lekjes in jou buis.. puntjes licht van jou pupillen dringen er doorheen.

Nou, heel verhaal..

Komt er gewoon op neer dat ik hoop dat die rottigeribben van je snel weer pijnloos zijn.

En ook dat ik hoop dat je rust in je 'donder' zult krijgen meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neehoor, denk dat jullie dat allemaal wel kennen, het willen en dan denken onee ik drink niet meer, ik ben ook moe, heb lang gewerkt, dus dat zal er wel mee te maken hebben.

ik zou willen dat ik dit gevoel niet meer had, maar zal nog wel ff blijven. die onmacht, bleeehhhh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF snel voor Spike:

Kunnen we jouw te weinig willen eten en mijn te graag willen eten niet samen gaan delen Spike?

Jij een beetje van mij en ik een beetje van jou?

Hebben we allebei profijt van dan;)

Lekker genieten nu van je bordje hoor.

Nou even de tussenliggende berichtjes bekijken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Originally posted by: Emmaroos
En jullie geloven wel gelijk dat ik oma ben???
Nou ja, toch maar eens aan de Botox dan.
pffff en dat terwijl ik 4 kleinkindjes heb, van 12, 8, 6 en 4 jaar.......
Ben diep beledigd:(quote>

ouwe muts
rimpeldoos

hahahahahaquote>

Botox dus!!!:angry::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good heavens... hoe snel gaan die berichten hier wel niet?

Kirk, leuk dat je er weer even bent... hoe gaat het nu echt met je?

Emma, wist dat je kleinkinders hebt... maar ook heel jonge of jong uitziende vrouwen/dames kunnen kleinkinders hebben hoor ...

Lien, hoop dat je van je theetje hebt genoten inmiddels.. en dat de ergste trek weer voorbij is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ja Jopie heeft gelijk dat er de laatste tijd voor een aantal mensen goede dingen zijn gebeurd. Fijn hè!

En ja, zo'n kinderstemmetje: smelt, smelt.

Spikey, het klikt echt tussen jou en de huiswerkpubers hè. Hartstikke leuk.

Emma een fijne dag gehad; Bol going strong en alle anderen die ik nu natuurlijk vergeten ben.

Lekker gevoel.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho effe Spike... je denkt toch niet dat ik de komende dagen/weken met een stel zere ribben wil lopen?

Ik wil wat kilo's kwijt... die krijg je gratis en voor niks van mij, lijkt me een mooie deal.

En die billen hou je inderdaad maar lekker zelf.. wil de mijne ook niet kwijt hoor.

Hihi, zit hier hardop te grinniken nu:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig... is niet bij te houden hier hoor.

Zit toch nog even te bedenken waarom ik bij Emma wel en bij Joop geen kleinkinderen dacht...

Misschien is het heel simpel:

Volgens mij had ik van Emma al wel eens gelezen dat zij kleinkinder heeft, en heb ik dat bij Joop nog nooit gelezen (wat overigens niet wil zeggen dat zij dat nooit hier heeft verteld, maar kan zijn dat ik dat indertijd gemist heb).

Ik weet het dus niet.....

..... even laten bezinken en dan is het idee van oma Jopie al helemaal niet zo vreemd meer trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
ik vermoed dat bol destijds
óf verblind was van liefde voor mij
(hetgeen toen wederzijds was, zoals ze weet :) )
óf nog een bril had die niet werkte

quote>

Laten we het maar op de bril houden Jop.:) Maar ik heb nu een andere bril dus moeten we maar inderdaad weer eens een meeting gaan houden.;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: spike
welke cup-maat heb jij von?
sinds ik geen bier drink
ben ik geslonkenquote>

Woehaaaa, die wil ik ook niet ruilen hoor Spike, ik wil alleen het 'buikvet' kwijt (jeetje, waarom moet ik nou opeens aan een varken denken? En ik eet nog niet eens vlees)
Maar om antwoord te geven op jouw vraag: een modaal B maatje dus. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...