Diesel Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Ha Sha , lief nichtje alles goei met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Suikertje 5 pakjes sjag????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 hà neef Draak, ja met Sha gaat alles goei hoor gaat allemaal z'n gangetje en alles wat tegen lijkt te zitten maar met open armen ontvangen en daar weer iets mee zien te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Een goede morgen, fris en wel en zonder gebroken ledematen, maar wel met een afdruk van mijn zonnebril in in aangezicht ben ik weer hier. Kortom het was een goede vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Wat heb ik toch een lieve neef en nicht hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Jaap fijn dat je weer heelhuids in het land bent en goed te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad met zon...vanwege die afdruk op je snoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Ha die Jaap. Heb je het leuk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Ja veel he Bolletje en dan rookte ik er ook nog sigaren bij de laatste tijd. Daarom had ik ook niet verwacht dat het me zou gaan lukken. Ik was gewoon een levende schoorsteen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 In Frankrijk op de piste noemen ze een groot glas bier "une serieux", nou dan maar even niet serieus doen. Gekke Fransen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 En ik heb de zon meegenomen en tot oktober blijft die schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Het was al wat jaartjes geleden dat ik geskied had, maar het blijft een leuke bezigheid. Dit keer met een wat kleinere delegatie dan voorheen, ivm overlijdens en gestrande huwelijken, maar toch hebben we er maar het beste van gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 soms kunnen dingen niet bij het oude blijven tijd van verandering breekt aan dan is het mooi als je daar ook het beste van kunt maken en wie weet een nieuwe traditie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 En wie weet, dienen zich weer nieuwe gegadigden aan om mee te doen. Maar geen haast natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 zo is het Jaap ik ga ervan tussen maak allen er een mooie dag van en als het even kan een droge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 probeer wat terug te lezen, maar geef het op. Heb het geduld niet meer, sorry. Ik doe gewoon net al als toen ik hier voor eerst kwam, toen wist ik ook niet alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Fijne dag Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 hihi Jaap...die instelling heb ik momenteel ook is niet te doen om alles iedere keer terug te gaan lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Suiker ik rook één pakje per week en heb de laatste tijd ook last van een rokershoestje. Had jij daar geen last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Net alles teruggelezen. En alles vergeten en vergeven hi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 lekker dan Jan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Da's nou jammer Jan dat je het nu al weer vergeten bent, had graag een samenvatting gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 zit ik ook nog op te wachten Jaap eerder sluit ik niet af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Bol, toen ik stopte met drinken rookte ik al wat minder en werd het hoesten ook minder, maar was idd wel erg hoor. Vooral sochtends. Ik moet zeggen dat ik nu al bijna niet meer hoef te hoesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Knap hoor Suikertje. Gaat het verder een beetje redelijk met je? Kun je soms weer wat genieten van de dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Samenvatting, hmmmmm. Ik lees onverwacht gedrag, ik lees verdriet, ik lees medeleven, ik lees confrontatie zoeken, ik lees dat men vast zit, ik lees dat problemen terugkomen, ik lees dat enkelen nu echt goed bezig zijn met stoppen, oa madelief, en ik lees dat Sha weer op het forum is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden