jackie1963 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 hallo ik ben jackie ik ben 48 jaar ben sind een week trug uit solutions ik heb t 28dagen programma gedaan dus t is nu eigelijk begonnen voor mij misschien kan ik hier nog een hoop leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hoi Jackie, van harte welkom! Goed dat je je hier hebt aangemeld. Hier vind je steun en begrip op de ingeslagen weg. Net uit Solutions? Daar ben ik jaren geleden ook geweest. Er is veel te lezen hier op allerlei draadjes. We hebben ook een draadje waar we veel met elkaar "praten" dat is onder ditjes en datjes en dan de dagdraad, dus de datum van vandaag. Maar goed, je zult ons overal wel tegenkomen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hallo Jackie, welkom hier! Is alvast geen tijdverspilling hier, hoor :-) Solutions? Denk niet dat we dat hier in Belgiƫ kennen? Kan je me er iets over vertellen? Veel moed en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hallo beste jackie, Van mijnentwege ook hartelijk welkom op ons forum. Ik hoop dat je je er snel zal thuisvoelen en dat je er veel steun aan zal hebben. Groetjes, succes en sterkte. Frodo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Hai Jackie, WELKOM ik wens je alle succes bij je strijd tegen de alcohol en ik hoop dat je veel aan dit forum zult hebben er zijn genoeg mensen die je kunnen steunen of hun ervaringen kunnen delen heel veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2012 Welkom jackie, en als 28 dagen Solutions net zoiets is als in de film 28 days dan heb je hard gewerkt in die 4 weken. Mooie plek hier om je doel scherp te houden en dagelijks mee te schrijven als je dat helpt. succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jackie1963 Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 hai lavendel1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jackie1963 Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hai Lavendel1 Ik heb 31dagen in Solutions gezeten 3 dagen detox en toen 28dagen 12 stappenplan t was hard werken maar had er veel lieve mensen om mij heen en een hoop herkenning, heb er een hoop uit kunnen halen en ik voelde me daar heel veilig gr jackie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jackie1963 Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hai jane4 die film lijkt er inderdaad op heb `m toevallig eergisteren nog een keer bekeken hoop dingen herkenbaar hoor gr jackie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jackie1963 Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 dankje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jackie1963 Geplaatst 13 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 dankjewel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Welkom Jackie! Je bent al goed onderweg in ieder geval, heel mooi en ook mooi om te lezen dat het een goede opvang was. Ik had er nog nooit van gehoord. De film 28 days ken ik ook niet maar zal ns kijken of deze te vinden is. Tot schrijfs op de dagdraad. Liefs, Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Jackie, welkom. Je zegt het goed. Nu gaat het beginnen. Dit forum steunt me enorm in mijn prille nuchterheid. Je hebt een stabiele basis gelegd, van hieruit kun je aan het werk! Koester je nuchterheid! Succes, Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Jacky, ik zie je ingelogd staan, lees je liever dan dat je schrijft? Ik ben nieuwsgierig hoe het gaat met je, na Solutions moet het een hele kluif zijn om het alleen te doen, of is er ook nazorg enzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Hallo, Ook van mij welkom hier. Alles is al zo'n beetje gezegd inmiddels (ik was op vakantie). Ik ben je nog niet op de dagdraad tegengekomen. Ik hoop dat je het allemaal redt en ik ben ook benieuwd of er nazorg is. Veel succes en doorzettingsvermogen gewenst, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden