Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Goeie genade.. Als ik een berichtje plaats zie ik dat er al weer 'tig' tussen zitten.. Ben normaal toch echt niet traag.. Echt mijn dag niet vandaag..
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Zeker weten Vonneke Weet niet wat voor avontuur ie mist
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Open deur dag! Hey vonnie, wat voor deur ben jij?
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Ik moet morgen met de kat naar de dierenarts. Ze wordt gesteriliseerd. Voel me beetje schuldig. Wij weten tenminste wat we kunnen verwachten. Arme poes, niet. Hopelijk mag ze me morgen nog
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Vandaag? Hm, een piepende deur. Een deur die klemt. Een oude deur. Woehaaaaaaa, ik ben gewoon een klaagdeur vandaag
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: spikedichte deur voor de poes dusja, ze mag je morgen vast nogzolang je haar eten geeftquote> :Dzotte badmuts
bolletje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeWelke pluim steken jullie in je kont?quote> Een pluim waar ik ook stof mee verwijderd. Een zogenaamde twee in een ding. altijd heel handig ook om mee te nemen.
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Ik vind jou een vouwdeur. Lekker vertrouwd. Beetje vintage Vonneke dus
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Neus dichtknijpen en duiken Spike.. Die badmuts heb je al op toch?
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeIk vind jou een vouwdeur.Lekker vertrouwd.Beetje vintage quote> Je bedoelt dus vouwen, plooien en rimpels? En bedankt. Aan de andere kant streelt dat 'vertrouwd' me dan ook wel weer...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Nee zo zag ik het helemaal niet Ze zijn glad en afwasbaar!
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeNee zo zag ik het helemaal niet Ze zijn glad en afwasbaar!quote> Ik ben glad en afwasbaar????? Pardon?
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Ik ga nog ff bij de kat hangen. Haar alvast zeggen dat het me spijt :$ Geniet nog een beetje van jullie avond. Schattig!
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: YvonneFleur?????quote> afwasbaar is toch handig??kijk, je bent handigDat is aardig toch?
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Je gaat de kat zeggen dat het je spijt??? Terwijl je tegen mij zegt dat ik glad en afwasbaar ben? DuH??? Ik dacht dat je van me hield??? En opeens ben ik gedegradeerd tot een plastic tafelkleed??? Oke, dan. :$ Geef de kat nog maar een knuffel van me. Doe de groetjes aan je meiske. En voor jou ook een knuf
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Volgens mij ben ik nu Kees Klein lief vouwdeurtje van me
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Fleur, Ik weet niet of je al weg bent, maar nu net weer bijgelezen. Ik voel me meer een zeurdeur! Morgen niet meer hoor, dan ben ik een zonnige deur! Lytse.
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: spiket was toch de kat van de dame die in detox zat?wens haar ook sterktequote> Ik neem aan dat je kat sterkte wenst Spike? Voor hetzelfde geld gaat Fleur die kat ook nog als afwasbaar beschouwen..
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Ja Fleur, Het is toch niet jouw eigen kat? Leg eens uit voor de vergeetachtigen? Aagje.
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: fleurtjeVolgens mij ben ik nu Kees Klein lief vouwdeurtje van me quote> Woehaaaa. Je lijkt voor geen meter op Kees hoor.. en wees daar maar blij mee ook. Nou lekker kind, bankhangen nu... voor je het weet gaat de wekker weer....
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 http://www.youtube.com/watch?v=id7_DlrMw0U
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 http://www.youtube.com/watch?v...8onuWQ&feature=related De laatste... Dit moet je zeker kennen. zwaai zwaai
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Geplaatst 22 maart 2012 Ja hoor Spike, Ik kijk goed om me heen en zie veel mensen die het moeilijker hebben dan ik. De koolmezen zijn aan het nestelen, allerlei planten zijn toch niet doodgevroren (helaas andere wel) en het is lente! Morgen gaat mijn nek ook weer beter en probeer ik weer een flink eind te wandelen. Strak plan toch? Verder gaan op dit moment mijn eisen niet. Nou ja, het zou leuk zijn als ik morgenmiddag weer kan voorlezen. Lytse.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden