MarQ Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 ik heb een terugval gehad helaas......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik moet zo vergaderen en ga dus nog even wat stukjes doorlezen. Klinkt serieus he vergaderen. Maar vroeger kon ik daar heel best bij drinken, vooral tijdens de nazit, na de rondvraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 had een doodongelukkig gevoel over me terwijl alles wel loopt in mn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Helaas ja, Maar gister kwam je je nog trots droog melden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 idd morgen staat de teller weer op 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Misschien had je dat even moeten schrijven, soms helpt het uiten alleen al je een stukje op weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Marq, "had een doodongelukkig gevoel over me terwijl alles wel loopt in mn leven " Was dat zomaar opeens dan? Of is er toch iets gebeurd waardoor dat 'alles wel' niet echt meer 'wel' leek/bleek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: spikede teller op 0, daar word ik triest vanje kunt toch ook doorgaanen deze uitglijder beschouwen voor wat ie is?dus... geen drama makendoorgaan met wat je deeden kappen met alcodat past 'gewoon' niet bij je!quote> Je hebt gelijk Spike... geen drama, doorgaan gewoon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 ik heb een tijdje geleden als iets degelijks geschreven dat de beloningingen in vorm van cadeau's niet echt mn gevoel doen bevredigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Uuuhm , geloof dat ik je nu even niet kan volgen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 een uitglijder dan voor vandaag en ik maak er gaan drama van maar vertel t gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Marq ik hoop dat je de kracht hebt om de draad weer op te pikken joh. Zal misschien toch niet mee vallen. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Dat heb ik gemist, Maar je kan jezelf natuurlijk ook niet je hele leven cadeau's blijven geven om het niet drinken. Waar het voor mij heen moet is dat ik nuchter wil leven en dat is mijn beloning. En dan op zo'n manier dat ik dus die roes-uitstapjes niet meer nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ik heb mijn stukjes uit en moet er vandoor. Later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 goedeavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Dag allemaal, Lekker gegeten: bloemkool. Vandaag niet zo'n goede dag. Op donderdag doe ik altijd boodschappen en nu ook, maar nek heel pijnlijk. Vanmiddag naar bed, maar het is niet verbeterd. Morgen wordt het weer mooi weer, dus hopelijk kan ik dan lekker wandelen. MarQ, jammer van je uitglijder. Het drukt je weer even met je neus op de feiten. Erik: er komen echt betere tijden. Die tip van vrijwilligerswerk, is dat wat? Gewoon iets kleins waar je iemand blij mee maakt. Dan voel je jezelf ook een beetje zinvoller. Bol, Albertina, Jootje en alle anderen, ook een goede avond gewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Ha die Spike Somebody is echt wel mooi toch? I need somebody to share share the rest of my life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Graaaaaaaaaaaaaaaf!! People are people Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Heee, Fleurtje.. zit ik er naast of is er in the air??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: GewoonErikHoi allemaal,Ik doe mijn best om een andere baan te vinden. In de tussentijd zou ik best kunnen genieten van vrije tijd, mooi weer of wat dan ook. Maar ja, vind dan niet dat ik dat verdien, dus voel ik me slecht, schuldig.Pff word moe van mezelfquote> Zo herkenbaar en frustrerend. met mij gaat het nu een stuk beter, ik onderneem en geniet weer van de dingen om mij heen. Maar pfffff wat begrijp ik goed hoe je je voelt. Dat alles vretende schuldgevoel omdat iets je weer niet gelukt is.Dood en doodvermoeiend.Inmiddels weet ik beter, ik mag er zijnik ben waardevolik ben belangrijkik mag genietenik KAN genietenik ben zo slecht nog nietErik ik wil je alleen zeggen dat je niet kan verwachten dat waar je zolang over hebt gedaan even in een dag kunt fixen. Dit waardeloze geoel is gegroeid, heb je maanden zo niet jaren over gedaan. Het niet drinken versterkt dat in het begin vooral heel erg, maar het word beter. Het vergt een beetje werk en inzicht. maar dan langzaam kom je er uit.Geloof me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 http://www.youtube.com/watch?v=gCWyYOOS8FQ&feature=fvst wild girls wild girls!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: YvonneHeee, Fleurtje.. zit ik er naast of is er in the air???quote> nope, de liefde is voorbij :DFleurtje blaft te vlug!Maar ik kan nu eenmaal niet tegen rond de pot draaien.Maar was niet echt verliefd zenne. Was maar aan het flirten.Dus niets pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Originally posted by: spikeha fleurtoch leuk je ff te zienquote> I am loveble Kan nooit geen kwaad zelf wat pluimen in je gat te steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Loop ik dus weer hopeloos achter Fleur?? !!! . Je blaft niet te vlug, je bent gewoon iemand met haar hart op de tong. Liefde dus over... jammer voor de persoon in kwestie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2012 Welke pluim steken jullie in je kont? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden