Antoinnette Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Dacht dat het 2 uur was maar nee het is gelukkig al 3 uur. Er wacht mij een mooie dag denk ik. moet nu maar gaan slapen. Welterusten iedereen op deze aardbol en daar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Kirky, als ik het goed lees ben je ernstig ziek? Ik schrik ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Kirk??? Is er kanker geconstateerd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Kirky, niet fijn wat je hier schrijft niet voor jezelf in de eerste plaats maar hier ook misplaatst. Kom dan op een moment dat we er zijn kunnen voor je, dan heb je er misschien wat aan. Nu staat het hier maar en waar ben jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden