Spring naar bijdragen

Maandag 26 maart 2012

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 234
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag, lieve allemaal.

Ben weer thuis, heerlijk gewerkt en nu lekker twee dagen vrij.

Morgenvroeg gaat mijn man naar het buitenland en dat is altijd een reden voor mij om te gaan drinken wat het komt jaarlijks terug.

Hij komt donderdag terug en gaat dan zaterdag weer, tot die donderdag erop.

Ik ben hier dus de komende dagen veel want ik wil nooit weer de mist in gaan, ook zonde van mijn bijna twee maanden natuurlijk.

Ik ga nu even terug lezen, weet niet wat er hier allemaal gebeurd is vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Emma,

het wordt mooi weer dus genoeg om te ondernemen.

Tuin, lekker in de zon een boek lezen,

Het is dat je ver woont, anders kon je mij

komen helpen.

Hahaha, alles gaat wel goed hier hoor,

vanmiddag even uit mijn slof geschoten en wel

tegen de verkeerde persoon.

Tja, ik kan niet alles tegelijk, al wil ik dat

vaak wel.

Dus even bellen dat het niet de bedoeling was

is dat ook weer in orde.

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, terug gelezen.

Witte, dat is een goed plan, dat plannen van aktiviteiten en dat ga ik ook doen. Ik had al wat maar dat is afgebeld.

Nu denk ik erover om mijn man naar Schiphol te brengen omdat de treinen niet rijden daar? Moet nog even checken.

Igor, gefeliciteerd met je drie maanden.:heart::musicnote::sun::present:

Smikkie, hoe ging het vandaag? Hoop goed, gelukkig geen regen maar ben wel benieuwd hoe wel?

Suiker, hoe was het bij de HA en de advokaat?

En er was nog wat maar weet het nu al niet meer, kom er nog wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: albertina

Strak plan Emma,

eerst je things to do lijstje
en dan iets wat je leuk vind.

En drank hoort daar natuurlijk niet bij.

Gewoon je dag een beetje dichtmetselen
met van alles en nog wat, dan komt het
helemaal goed.

En je kunt hier ook terecht.

Goed toch?
:present:quote>

Supergoed, Tina.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg wat een zaaaaaaaaaalige dag was het vandaag. Vanmiddag met bezoek buiten gezeten en ben al een beetje verkleurd.

Spikie blijf er niet alleen mee zitten hé? Je gaf juist van de week aan dat je zo'n behoefte aan wat warmte hebt.:heart:

Emmie 2 dagen vrij? Heerlijk voor je meis, kom maar veel op het forum dan ben je niet alleen als je manneke weg is. Natuurlijk gaat het goed, bent niet voor niets een superkanjer;)

Beertje ik denk dat Jan wel ziet dat je je wilt aansluiten dan kom je vanzelf er wel bij te staan.

7 mnd. en een dag. Goed joh. Vooral die ene dag doet het em. Op naar de 7 mnd. en twee dagen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, niet teruggelezen, en kom hier ff binnenwalsen, vandaag naar de psych geweest en ik maak voortgang!!

Dat is altijd fijn om te horen, toch, ik merk wel dat de trek weer wat meer word, zo van het gaat toch goed, dus misschien kan ik er toch 1 glaasje nemen!!! trikkie. maar probeer er niet aan toe te geven.

is dit ook een fase?

Zondag verjaardag van mijn dochtertje, en ga geen drank in huis halen voor de mensen!! mailtje om het uitteleggen, meeste reactieszijn positief.

ben benieuwd hoe het op de verjaardag zelf gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie,

het was dus mooi, en goed..

Ik herken zoveel uit wat jij beschrijft... tuurlijk was het anders, maar ...

Ennu.. ik denk dat jouw moeder (ergens van boven op wolkje) er gewoon bij is geweest hoor.

Spike, dikke knuffel voor je :sun:

Oh meis... wat moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een halve maand zonder. Nog geen terugval gehad, gelukkig. Nog steeds veel energie en ik val zelfs wat af nu. Wat een voordelen allemaal. Slijterij binnengestapt en een blik cola zonder toevoegingen gekocht (soort van test, slaat eigenlijk nergens op). Schrik sloeg me toch even om het hart toen ik thuis nog twee blikjes bier vond. Ze staan er nog want ik vind dat ik sterk genoeg zou moeten zijn om ze dicht te laten.

Ik ga er op mijn eigen manier mee om en het voelt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, goed je zo te lezen. :heart:

Vandaag ben je in mijn en onze gedachten geweest.

Zo herkenbaar; een lach en een traan.

Ondanks alles, ze blijft in je hart.

Dat heb ik zelfs na 20 jaar ook met mijn moeder.

Vandaag gaat het met mij niet zo goed.

Heel mijn lichaam doet zeer.

Zo erg dat ik met dit mooie weer in bed heb gelegen.

Typen doet ook zeer.

Heb gewoon een potje liggen janken.

Moest ook aan Lytse denken.

Mijn arts gebeld, hij was er niet.

Dus morgen weer proberen.

Ik vraag me af hoe het komt.

Misschien een bijwerking van de medicijnen.

Nah, dan moet ik dat eigenlijk op het andere draadje plaatsen.

Maar gelukkig geen trek in alcohol.

Zelfs heel weinig gerookt.

Typefoutje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Fourchan
Een halve maand zonder. Nog geen terugval gehad, gelukkig. Nog steeds veel energie en ik val zelfs wat af nu. Wat een voordelen allemaal. Slijterij binnengestapt en een blik cola zonder toevoegingen gekocht (soort van test, slaat eigenlijk nergens op). Schrik sloeg me toch even om het hart toen ik thuis nog twee blikjes bier vond. Ze staan er nog want ik vind dat ik sterk genoeg zou moeten zijn om ze dicht te laten.

Ik ga er op mijn eigen manier mee om en het voelt goed!quote>

:D afvallen deed ik ook in het begin, totdat ik de weg naar de snoepkast had gevonden :$

Ik ben zelfs bier gaan halen voor een vriendin van me, ook een soort van test. Heel stoer doen, dat kan ik wel. En ja idd dat kan ik wel B)

Als ik weet dat er visite komt die wel een biertje of wijntje lust dan haal ik dat gewoon in huis, want ook ik vind dat ik sterk genoeg ben om het dicht te laten zitten. Maar de restanten wel meenemen graag, weggooien is zonde.

Voor de 1 werkt het als een motivator, voor de ander is het een trigger...........gelukkig verschillen we allemaal, maar hebben we o zoveel gemeen.

Volgens mij komt het helemaal goed met je Fourchan :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Ik heb alleen de laatste blz. bijgelezen, want ik heb nu inderdaad griep. Spierpijn, misselijk, duizelig, dat werk. Uitzieken dus maar.

Morgen meld ik me wel weer. Trek in drank heb ik ook niet, dus dat scheelt weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond iedereen.

Even binnenwippen om gedag te zeggen.

Een mooie reden om het vanavond nuchter aan te pakken. Zie eens hoe mooi de maan Venus en Jupiter vergezelt in het Westen deze avond. 't Is een wonderbaarlijk zicht, en Venus is zo helder als een woeste vulkaan op dit moment van 't jaar.

Groetjes,

:lips:

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...