Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goede morgen mensen. De koffie staat al door te lopen, de thee te trekken. Het is weer maandag. Gek idee dat het eigenlijk naog maar half vijf is... zou ook best nog even willen slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Zo, lui, jullie kunnen wakker worden, de koffie is klaar... hoop dat suiker toch nog wat heeft kunnen slapen en dat hij vanmorgen inderdaad een afspraak met de huisarts maakt. Hoop dat Spike ook lekker kon slapen... kan me indenken als je een drukke bui hebt dat je niet één twee drie in dromenland verkeert... Vond dat idee om naar die beesten van sowhat te gaan ook eigenlijk best een goed idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen Yvonne, Lekker hoor, die koffie. Ja, ik had ook nog wel even willen slapen, heb ook slecht geslapen. Maar ach. na de koffie ben ik er weer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen Emma, Ja, hier net zo.. bakje koffie doet wonderen he? Gek dat het nu nog helemaal donker is.... nou ja, paarweken en dan hebben we dat ook weer ingelopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Dat duurt inderdaad maar een maandje ofzo. Wel heerlijk is het dat het 's avonds langer licht is, kun je nog wat in de tuin doen enzo. Heerlijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Dat is ook weer zo Emma. NOg vijf minuten, dan mag ik de douche weer gaan opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Heey, goedemorgen, Jopie. Lekker geslapen? En je moet ook werken vandaag he, volgens mij een gebroken dienst, als ik het goed heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Morgu Joop, ook weer naar het werk zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen.werk ze Roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goede morgen Suiker, toch nog een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ha, goedemorgen, Suiker, Dank je hoor en jij succes bij de huisarts en met alle dingen die je gaat doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ach paar uurtje, maar geeft niks. Dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen, lekker geslapen? Ik wel, bijna het klokje rond, het moet niet gekker worden met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Iedereen een hele goede en fijne dag. Ik ga douchen en dan wegwezen. Tot vanmiddag rond een uur of 5. Nog net even: Goedemorgen, Tina. Liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Heerlijk toch Albertina. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ook goedemorgen Tina, heerlijk toch? Suiker,wel de huisarts bellen he? NIet meer uitstellen hoor. Luitjes, ik duik de douche in. Kom straks nog wel even dag zwaaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Werk ze luitjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ja 8 uur hoor Yvonne. vandaar dat ik hier ook al weer zo vroeg ben. Wil ook overdag niet slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ga straks hier ook aan de grote schoonmaak beginnen. Het is 1 grote puinzooi. Niet veel gedaan de laatste tijd. Hulptroepen gezocht:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chretien Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goeiemorgen allemaal, Slecht geslapen maar toch fijn WE gehad. Mijn belofte nagekomen, dus geen café gezien. wel 2 x:wine: bij de Steak Champignon à la Crême, maar dat was dan ook alles. In de voormiddag heb ik het moeilijkst om af te kikken. Dus vandaag ga ik ... ( ik weet het in feite niet) tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen Chretien. Die steak klinkt me lekker in de oren hoor, de drank hoef ik er niet meer bij gelukkig. Misschien kan je je aanmelden bij het dagpact, Stok achter de deur om niet te gaan drinken. Succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goeiemorgen allemaal! Werk ze! En maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Goedemorgen, Ik heb gisteravond niet echt warm gegeten en dat merk ik nu zeg, voel me zo slap als een vaatdoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ook een hele goede morgen Chretien en Sofie.. Ik ga er vandoor luitjes.. Gelukkig al weer helemaal licht. Hoop dat het weer een mooie zonnige dag mag worden. En anders denken we het zonnetje er maar bij :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ook goeiemorgen Jaap... Tsja... geen zin gehad om te koken soms? Hoop dat je in de loop van de dag weer opknapt... En nu Von , wegwezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden