Antoinnette Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Stop er ook mee, ben nog veel te hyper, straks komt weer de klap bij me. Moet weg zijn hier voor ik weer depri ben. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mariam Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 meld mij nuchter af van de dagpact, morgen weer een dag, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Originally posted by: akeleiDat bedoel ik Spike,de gekken moeten betalen voor hun zorg, de polen moeten verlinkt worden per telefoon en morgen hebben we wel een ander met een grote neus of zo die het allemaal gedaan heeft.quote> Akelei ken je niet, maar met alles wat je zegt vanavond ben ik het eens, maar mag me er niet meer mee bemoeien, dus doe ik ook maar niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Zeg het weer verkeerd Akelei, ken je wel, maar alleen via hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik heb den hik en ik heb ni gedronken. Ik vind da ni eerlijk! Kiekebouletten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Suiker, Slaap lekker en ken je grenzen! Tot morgen. Ik maak het ook niet laat. Griep hè. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Hallo die Fleur, Ik krijg vaak de hik van de eerste hap brood! Ze zeggen dat iemand je moet laten schrikken, maar hoe ik dat bij jou virtueel moet doen? BOE! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Je kan beter je been breken dan geestelijk iets makeren Dan begrijpen mensen je tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Oh hij is voorbij! Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik kom voor ik ga slapen nog even terug, om te zien of Emma zich heeft gemeld. Nu even plat. Wil degene die het dagpact start mij er morgen even opzetten? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Jij ook Lytse, dank je wel, welterusten en beterschap, hoop dat het nu snel beter met je gaat. Is veel te mooi weer om ziek te zijn. lekker wandelen met je stokken hopelijk snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Lytse beterschap Voor een ieder die gaat slapen, droom lekker. En ik..............ik kom nu pas tot leven lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Lytse! Ben ik je vergeten vandaag????? Ohhh, sorry! :$ Vandaag voelde ik me ook niet lekker. Morgen zet ik je erbij hoor. Beterschap en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Lytse beterschap hoor. Ik stuiter ook nog op en neer en word steeds wakkerder. Is dat een woord, wakkerder? :$. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik heb altijd gelijk, ook als ik ongelijk heb. Noem me wat je wil. Je bent toch niet juist Ik ga ook dodookes doen. Slaapwel snottebel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 wakker, wakkerder, wakkerst klinkt leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 truste Spike en Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 gewakkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik ga ook uitloggen, morgen weer om 6 uur op. Dus slapen. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Truste Tina ahhh kijk is daar komt Igor aangewakkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SW Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik meld me droog af, het was wel moeilijk vanmiddag in het zonnetje, maar het is gelukt! Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Originally posted by: SWIk meld me droog af, het was wel moeilijk vanmiddag in het zonnetje, maar het is gelukt!Truste allemaal!quote> good for you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ik ga maar ff een filmpje kijken kom nog wel even binnen wapperen voor ik naar bed ga en anders alvast weltruste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Trusten kanjers de Bolle gaat plat. tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Zo, ik duik mijn bed in en meld me droog af. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden