albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 owww, al die verplichte familie bezoeken. Ik doe er niet aan mee. Onzin, vind ik het, we hebben 365 zondagen per jaar dus genoeg om elkaar te bezoeken denk ik zo. En vooral als het een verplichting is en je hebt er al bij voorbaat geen zin in, pfffff, hoe erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Bolletje en Puck, hele fijne dagen samen! Geniet er lekker van, ga er gewoon regelmatig samen op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Originally posted by: albertinaowww, al die verplichte familie bezoeken.Ik doe er niet aan mee.Onzin, vind ik het, we hebben 365zondagen per jaar dus genoeg om elkaarte bezoeken denk ik zo.En vooral als het een verplichting is en je hebt er al bij voorbaat geen zin in,pfffff, hoe erg!quote> ik weet het, het is verschrikkelijk, maar anders is schoonmoeders alleen met deze dagen, want vrienden heeft ze niet! dus zitten wij ermee. (ach dat klinkt niet echt aardig)Maar idd dit is heel erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Albertina, @Lien, Ik zeg steeds tegen mezelf dat het allemaal wel meevalt, maar als je dromen je iets proberen te vertellen, heb ik de lunch van vanmiddag vannacht al 10 keer in verschillende horrorversies meegemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 hahahaha, jullie doen het echt jezelf aan, wat is er anders aan deze zondag? Slaap ze Smik, en werk ze voor straks. Facebook? Dan is mijn anonimiteit helemaal niet meer gewaarborgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Originally posted by: eline@Albertina, @Lien, Ik zeg steeds tegen mezelf dat het allemaal wel meevalt,maar als je dromen je iets proberen te vertellen,heb ik de lunch van vanmiddag vannacht al 10keer in verschillende horrorversies meegemaakt!quote> hahah herkenbaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ik weet het we doen het ons zelf aan, helemaal waar, maar soms kun je ook niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Een jaar geleden had ik een brunch voor 10 schoonfamilies ABSOLUUT niet aangekunt. Ik voel me sterk dat ik dat nu wel doe. @Albertina, waarschijnlijk denk ik over een paar jaar; zo. dat kan ik dus. Maar waarom ZOU ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Sorry Bol, ik dacht dat jullie samen weggingen, maar ik lees nu terug, niet dus. Nou, maak er wat van; jullie zijn snel weer bij elkaar, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ach, het is denk ik ook een soort van jezelf tevreden stellen en niet schuldig hoeven voelen. Nu zitten die arme mensjes niet alleen. Zoiets? Ik herken het ook wel hoor, toch doe ik er dit jaar niets aan. Héél egoistisch gedacht, ook dat moet ik leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ik heb ook al veel verschillende tafelschikkingen in mijn hoofd. Mijn man vindt dat sowieso onzin, dus ik zal op een gegeven moment onopvallend moeten gaan duwen en trekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Originally posted by: jopiebol, releks bebie!en denk maar zo:geen mooier eindedan door een mooie vrouwdie op je gaat zittenik zou ervoor tekenen!toedels!quote> Hahahahaha Daar is onze Jop. weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Heu???????????? 365 zondagen? Is dat niet een beetje teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 een hele goeie zonnige Paaszondag mensen; gauw naar buiten straks want vanmiddag gasat het weer omslaan las ik net. ne ff bijlezen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Goed Kanjers ik ga afsluiten. Ik wens iedereen hele fijne Paasdagen toe en tot Dinsdag weer. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Smikkie. Slik Jeetje, ik voel m'n hart bonken terwijl ik jouw posting lees.. Tja, zo is is het precies. Na alle teksten van wijze mensen op dit forum gisteren, heb ik heel veel moeten peinzen. Daarom was ik ook blij te lezen; stap voor stap, Eline. In jmijn eerste jaar van nuchterheid moet ik geen drastische acties ondernemen, dat ga ik ook niet doen. Wel kleine stapjes, op weg naar een lwaarlijk, nuchter leven! Thanks!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Bol, tot dinsdag!!!!! Zal je missen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Fijne dagen Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 goeienmorgen hier een paar vreselijke rot dagen achter de rug het echte alleen zijn ..ga ik steeds meer voelen nu vanavond komt hij de jongste weer terug brengen en daar zie ik vreselijk tegenop...want elkaar weer zien brengt de gevoelens weer naar boven starks met dochter bij mijn pa en ma eten dus dat is wel een leuke onderbreking van de dag morgenochtend paas ontbijt met de kids en verders gewoon een beetje van alles en nog wat merk wel dat ik altijd moeite heb met de vakantie dagen aan de ene kant heerlijk..maar ben wel uit me ritme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Bollewops heerlijke dagen zo laat je lekker verwennen en als er nog stoofpot overblijft??? zal wel niet he:( genietzemeis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 bolletje...fijne dagen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Snoeperdje, dat is niet raar vind ik, je moet er ook aan wennen, jullie waren de weekends altijd samen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Originally posted by: albertinaSnoeperdje,dat is niet raar vind ik,je moet er ook aan wennen,jullie waren de weekendsaltijd samen.Sterkte.quote> dank je tinavan zulke antwoorden schiet ik gelijk in tranendaarom sluit ik me zoveel mogelijk af...maar dat is ook weer niet goed voor meik ga maar wat doen...crossen en douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hey snoeperdewoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Snoep huil maar lekker onder de douche als je geen tranen hebt/voelt wat was dan alles waard? rouwen is waardevol meis, niet leuk maar wel mooi en als je het overslaat kan ook (door te drinken) dan komt het ooit als een boemnerang op je terug ga er maar dwars doorheen je bent een fijn mens en word er nog kompleter van sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden