lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ha die AR en bye bye maar weer:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @Diesel. Ha!!! Je hebt daslook wel onthouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 liefie ikkuh??? zo ben ik echt nog nooit genoemd in al mn 58 jaren niet tis toch wat:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 slaap goei Ar en moggeuh nog een fijn dag dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ach toch ben je dat hoor meiz, zou je nie in het stadhuis B&B willen beginnen ? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 pff en ik ook nie snel met type hoor Hannah Tjah Eline ben met1 maar achter daslook aan gegaan en staat in de tuin een beetje slap te hangen, dat dan wel weer. Wachtend op een goei volgend jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 uT hangt eigenlijk net zo triest als me molsla +' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ha ha' het gaat nu huis van de stad heten met in de kelder liefies B&B? wat moeten de mensen wel niet denken Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 hahaha die Jane en blozen... Tja... hoe later op de avond hoe grappiger het volk Hee neef leef jij ook nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 LOL tjah je mot ut nou ook nie met1 wereldwijd te predike hhoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Verschrikkelijk... Schoevers. Goed dat ze hier geen steno meer hebben. Vertaling: ´Flintstonetijdsperkhandschrift´. Woeha. Wat een nacht. Ik stuiter hier alle kanten op en wil mijzelf niet zien in de spiegel. Hoeft gelukkig ook niet. Doe geen oog dicht hier. Hoe nu verder na zoiets? Wat een verdriet. Water drinken maar weer. Morgenochtend wil ik mijzelf ook niet in de spiegel zien. Waar is dit toch allemaal goed voor. Hoe nu verder na dit. Hoe nu verder... pfffff Dag voor dag, uur voor uur zeggen ze bij de AA. Uren kruipen als je niet meer drinkt. Wakker voor het eerst sinds jaren en niet verdoofd. Bewust wakker zijn en niet meer verdoofd, hoe is dat dan. Wat kruipt er onder de modder vandaan dan. Wat is bewust wakker zijn dan. Wat als er geen alcohol meer is. Wat overzie je dan. Oef. Zuipen en kapotgaan OF stoppen en beginnen met leven. Doe dat tweede maar dan. Maar wat is voelen dan. Oh man, ik maak het mijzelf te moeilijk nu. Allemaal dia´s van mijn hele leven die maar voorbij flitsen. Als het dan niet onder alcohol was (de laatste 8 jaar) dan zijn de overige momenten van mijn leven in volstrekt dissociatieve toestand (niet door alcohol). Oh het doet pijn dat te zien, te voelen dat het al zo jong fout is gegaan met mij als kind al. Daar moet ik nu niet in gaan zitten. Dat heeft geen zin. ik voel niks of ik voel alles en dan is er pijn in mijn hart, verdriet door heel mijn wezen, een ziel die schreeuwt om recht op leven. het doet pijn. zielspijn. Intense zielpijn. ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 hee nichtje, ik dacht jou ook weer net gemist te hebben, alles goei met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Daslook is al zzzzoooooo van gisteren! Chiazaad mot je hebbe! (link naar kiloknallerdraad,) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Prima Diesel, Leuk om weer even online te zijn met een paar. Goed om te lezen dat jij Jane kan laten blozen Dat vind ik nou humor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Hee gestopt, Jeetje je hebt het wel heel zwaar he Goed dat je ff inlogt. Zet ff theetje ofzo, kom je ff hier verder kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Gestopt je lijkt wel een beetje hyper nu. kijk even wat je helpt om je hoofd wat rustiger te krijgen. kruidentheetje rustig muziekje wat yoga (goolglen desnoods) en misschien dinsdag je gaan opgeven voor zoiets als Mindfulness of yoga. iets wat je uit je hoofd haalt en in je lijf. Alles wat nu komt, gaat ook weer. Laat je niet gek maken en adem gewoon even heel diep met je aandacht naar het meest heftigste toe. En geef het en jezelf toestemming dat het weer weg mag ook. Het gaat goed komen met jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ik lees al 2 keer blozen bij Witte:D zegt meer over jou meis ik heb dr niks over geschreven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 @gestopt. Probeer je hoofd rustiger te krijgen. Laat niet alles toe. Een ontspanningsoefening. Gewoon op je rug op bed. Handen op je buik, proberen de adem in je buik te krijgen. Steeds langzamer. En je focussen op die ademhaling. Alles komt uiteindelijk goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ach eline das idd wel lekke ja, alleen lijkt op klein kikkerdril in je mond Fijn dat je het goei doet nicht pff gestopt probeer idd ff rustig en niet alles door elkaar te gooien, fixeer jezelf toch in het spiegelbeeld en let ff nie op je gestuiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Geschreven niet idd Jane maar je hebt wel de emo van blozen gebruikt... Niet bij mij neerleggen he.. pas op hoor:D Ik word geloof ik ook een beetje hyper, en dat terwijl ik aan het opslomen was:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 dat was shock-doc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 gesmoorde daslook op een bedje van gewelde chiazaadjes. (ook wel Aztekensperma genoemd) vergezeld van een shooter tarwesap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ja ik merk ook dat ik van het ene naar het andere zoef dus mn bed maar even in zoeven met anijsmelk en een boek om met Sha te spreken zooooeeeeeeefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff slaap lekker en gestopt: blijf gestopt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ik haal adem nu...... even emoties afsluiten. Poe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Eline.... Ik geloof niet dat ik bij jou kom eten hoor. Ik ga liever naar AR toe dan. Lijkt mij ook leuk om een ei in een gehaktbal te vinden zonder dat je m verwacht.... dusssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden