herman0167 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 sorry ik zie nu dat mijn pagina niet ge updated wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Emma, Ja, van die stage heb ik nog lang niet overal geprobeerd hoor. Informeer en vraag nu bij verschillende instellingen tussendoor, en heb tot nog toe nee gekregen, met als hoofdoorzaak dat ik niet bij een R.O.C. studeer. Je maakt trouwens weer een zware tijd door he lees ik. Gelukkig, lees ik ook dat je er nu voor 100% voor gaat. Dat is zeker in je te prijzen. Houdt moed he!! Lytse, Had je antwoord nog niet gelezen bij "wie missen we" Nu dus wel, Heel fijn om te horen dat het goed gaat met Drup, en dat ze je maatje is. En inderdaad, in een verzorgingshuis werken, is iets wat ik idd. heel graag wil. Tja, waar een wil is,is een weg zeggen ze altijd he. Spike, Dank voor je roos. Superlief van je. Dat geeft de burger moed he:). Jane, Ja, lekker, zelfgemaakte schuimpjes. Gooi maar een paar over hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 jane hier ligt nog een zak schuimkoekjes in de kast, zal ik ze door het draadje drukken??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Tanx Jopie. Vlgs mij ken Jopie wel drie BBblocs op en heul veul snickers en dan nog een graatje. Hier nog zo'n chocola en suikerverslaafde. Lekkerrrrrrrr. Soms denk ik wel es: ik blijf vast altijd wel aan iets verslaafd. Nou ja, zolang dat niet zo gierend uit de klauwen loopt... Toetje hier: Verse ananas mét slagroommmmmmmm Hoezo ouder worden en moeite met studeren:angry: Tssssssssssss. nergens last van.......zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 heerlijk morgen gewoon weer dinsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Herman, je mot ff F5en, dan krijg je de nieuwe berichten. Haha, ik ga met de auto want het is een benzinepomp. Gillen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Heej Bam, Wat studeer jij dan als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 hoe ze moet studeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 @Spike; goeie groove...... Waar zou Prince het van hebben? De vorige, Velvet, heb je toevallig Lou Reed bij Jools gezien, gister? Hij deed white light met Metallica! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ha,ha Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Hij moet gewoon 70 zijn, still going grumpy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Over Pasen; Zoooooooooooo blij dat ik nuchter was, en kon voelen wat ik echt voelde. Heeft die dure mindfulness-cursus toch nog zin gehad. Ik heb tijdens de brunch alle oefeningen stiekem zitten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 I love Lou :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Les 1 concentratie op een rozijn. Na afloop mag je hem wel helemaal opeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 maar je mag niet op voorhand weten dat het een rozijn is :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 vier calorieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 jawel, je moet ernaar luisteren, kijken, ruiken, etc, ongeveer een kwartier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Als je les 1 zonder morren en slappe lach doorkomt, mag je verder met het program Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik dacht gewoon dat mijn schoonmoeder de rozijn was.... makkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 die knispert tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 nou????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: jopiebam, wat een ongelooflijk lieve posting naar emma!hij raakt mij zelfs.....Dat bedoelde ik ook te zeggen maar had niet zulke mooie woorden als jij, Jopie.Ben ook supersjaggie, nicotinegebrek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Oooooeeeeeeehhhhh Wwwwwwhhhhhoooeeehhhaaahh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Em meringues bakken schuimpjes dus gebakken lucht dus met suiker. mjammie zijn ze en ik heb er nog maar 2 op!!! je kunt ze niet invriezen maar wel lang bewaren in een trommeltje, ja ik niet dus, maar JE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Deze stond op een T-shirt; I'm not an alcoholic, I'm a drunk. Alcoholics go to meetings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden