igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 zo en nu douchen, lekker de ruimte nu iedereen nog in bed ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ja jen maar jij en yvonne en tina en ikke hebben toch ook een vrije dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ja maar wij zijn vlijtige mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 hihi... Trouwens... Igor is een meisje hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 de combi icoon-naam verwarde mij al :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Troost je Jen.. je bent niet de enige hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen allemaal, Gelukkig is het weer maandag. DAGPACT Rosa Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 jee Marc, je verjoeg net alle vogels hier. Mijn maandagnummer: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Goedemorgen allen, op deze 2de paasdag, vandaag lekker in huis rommellen, gisteren was een super vermoeiende dag!! heb s'avonds lekekr zitten janken, had het zo niet naar mijn zin!!! Maar het is er uit, en hoop dat ik me weer iets beter ga voelen. DAGPACT Rosa Marc lien2206 quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 DAGPACT Rosa Marc lien2206 Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 het is weer rustig op het forum, hoe komt dat toch, zo vroeg is het niet meer ik zoek een praatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Lien, was het leuk met je schoonfamilie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 mijn schoonvader was gisteren ook leuk. Hij komt niet vaak langs omdat hij allergisch voor stof is, vertelde hij me. Nu heb ik nooit gevonden dat hij te weinig kwam, dus waarom hij dit moest melden? hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 hi albertina, nee, maar dat is het nooit, bij het ophalen van mijn schoonmoeder, had ze geen honger, het was koud, en wat nog meer Mijn schoonzus met 3 kinderen was een uur te laat, dus daar zit je dan met je goeie gedrag!!! maar goed, de tranen zaten hoog en heb me vermaakt met mijn man en kinderen!! dat is het belangrijkste. Mijn schoonzus heeft de neiging om alles wat ik zeg op haarzelf te betrekken. bv mijn dochter kan niet tegen veel chocolade, en dat had ze dus in overvoed op tijdens de brunch, in de vorm van eitjes en toetjes buffet. als ik dan zeg dat ze niets meer mag en dat ze druk is , zegt mijn sz ik heb d;r niets gegeven hoor!!! en daar word ik moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Jen, een steek onder water? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 ik ben geen poetswonder, albertina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik zie dat sneeuwwitje jarig is. Van harte Marion, ben benieuwd hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: Jenik ben geen poetswonder, albertinaquote> wie is dat wel? we kunnen onze tijd wel beter gebruiken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 kan het zijn dat je je al van op voorhand zit op te vreten, Lien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Tis wat met die schoonfamilies toch Ik ben gisteren heerlijk thuis gebleven ... en vandaag ook voor de verandering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: lien2206 Originally posted by: Jenik ben geen poetswonder, albertinaquote> wie is dat wel? we kunnen onze tijd wel beter gebruiken toch?quote> Laten we zeggen dat ik te erg het tegenovergestelde ben, maar dat is en blijft een afspraak tussen mijn partner en mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Als jullie je daar prettig bij voelen Jen... tuurlijk is dat iets tussen jullie. Maar maakte jouw schoonpa dan een grapje... of wat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Ik bedoelde er niets naars mee hoor, het was als een grap bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 nee het was geen grap Yvonne, het was gemeend. Ach ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden