igor Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 goede morgen frummels de koffie is klaar dus jullie kunnen tevoorschijn komen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen Igor en iedereen verder vandaag. Ben er meteen weer vandoor, moet rennen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 werk ze roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen Igor en Emma, Straks eindelijk gaan werken, heb een korte klus via het uitzenbureau weten te bemachtigen. Het gaat de goede kant op. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen, welke helft? Lekker rustig hier, Igor dus je kan op je gemak alles doen, je hoeft niemand tot haast te manen. Luitjes, werk ze, ik ga aan mijn dag beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 tina op de helft van de week sandra succes met werken. misschien kun je er op zo'n manier inrollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen meiden.... inderdaad al weer op de helft van de week... Hmmm, lekker bakkie Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goodmorning, hierrrrrrr die koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goeiemorgen Jan. Ik weet niet of Akelei nog even langskomt of dat ze al heel vroeg de deur uit moest.. Wilde haar eigenlijk nog even een heerlijk vakantie wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Trouwens heerlijk geslapen. Wat kan dat toch verschillen, de voorgaande dagen gewoon bagger en vervelend gedroomd, vannacht lekker geslapen en niet onthouden wat ik heb gedroomd, heerlijk wakker worden dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 jan nog 5 daagjes..... heb je al een beloning in je hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 knorrie hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Morgu Igor... nou met mij gaat het ook wel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 De beloning is de weg die voor mij ligt Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Borrie toch... :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: :present::present::present::present: mIsschien helpt het een pietsie... en anders: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Borrie...... smile Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goedemorgen allemaal, De oppepper van de dag: Manau - La tribu de Dana DAGPACT Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 :$ borrie en de rest van de frummels een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goede morgen DAGPACT Marc Albert Lytse tot later Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Bor, als het de driemaandendip is... moet je maar denken dattie ook zomaar weer voorbij kan zijn toch? Maar zonder gekheid, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen. En als ik dan kijk naar het weer van het afgelopen weekend dan lijkt het me dat dat ook niet echt meewerkte he? En voel je niet schuldig hoor... Igor mag dan de koffie zetten... een goedemorgen kan er ook niet echt af :$;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: igorgoede morgen frummelsde koffie is klaar dus jullie kunnen tevoorschijn komen hoorquote> Borrie die dip gaat over dat weet je en als je het weer op een zuipen zet komt de dip naderhand ook weer.dus dan blijf je in het kringetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 en nu ga ik gauw voordat iedereen over me heen 'valt' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: igorgoede morgen frummelsde koffie is klaar dus jullie kunnen tevoorschijn komen hoorquote> quote> Tuuuuurlijk nou, vooruit dan maar. Lekker werken hoor Igor .. ik mag wat later beginnen, maar ben ws ook een stukkie later weer thuis dan ( weet het wel zeker trouwens ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 goeie morgen lieve kanjers. Zo weer lekker m'n koffie, en heeeeeel rustig weer wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Goede morgen Bol... lekker rustig wakker worden he? heerlijk hoor. Uhm Hannah... tuurlijk ga ik eerst douchen.. Maar zo gek.. ik krijg dat bericht opeens in mijn gewone mailbox? Zat echt ff met ogen op steeltjes te kijken.. Heb me blijkbaar geabonneerd op alle berichten hier? Maar die van Bol heb ik niet binnen gekregen trouwens... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden