Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 weltrusten jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 jij aan het nachtbraken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Nou ik taai af Jootje niks doen wat ik niet zou doen he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Zou ik nooit doen jane, dat weet je weltrusten:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ben aan het wachten op verlenging van mijn contract, ik hoop weer een jaar er bij. Ik heb me voor genomen om iets meer van mezelf hier bloot te geven. Misschien heb ik er wat aan. Wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 iedereen is weg jen, we zijn alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Snif. En aan mij heb je niet veel, ik lees alleen maar. Welk contract? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 contract van mijn werk, loopt 15 mei af normaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Dag Jen en Jootje, Ja, hoe later op de avond hè. Ik heb naar Pauw en Witteman gekeken, daarom me nu pas afmelden. Vandaag heb ik het weer droog gehouden. Jootje, ik hoop dat je weer een verlenging van je contract krijgt. Jen, hoe gaat het met jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Sorry dames, Ik ga toch maar afsluiten. Welterusten, slaap lekker en een goede dag morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 lytse, hoe schooner het volk hoe gaat het?? Ik heb hier weinig gesproken de laatse tijd. Maar heb gister wel iets liefs voor je geschreven, maar dat heb je waarschijnljk niet gezien. kus jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Oh, van die contracten van bepaalde duur. Heb ik nooit gehad tot hiertoe, lijkt me rottig. Met mij alles tussenin Lytse. Zwijgen is doorgaans geen goed nieuws bij me, maar ook niet rampzalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik werk al drie jaar voor hetzelfde "bedrijf", eerst voor baan flex en toen voor een uitzendbureau. En "het bedrijf" wil me nog steeds niet in vaste dienst nemen en ik word er gek van. Steeds maar afwachten en hopen dat ze dan tenminste maar je contract verlengen. Is niet echt leuk. En ze wachten tot op het laatste moment om je iets te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Klinkt inderdaad niet leuk. Vervelende praktijken zijn dat. Hier in België mag het inderdaad maar twee keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ach Smikkie, ik weet het niet. Wat de oorzaak is. Ik zou moeten studeren, maar kom er niet toe. Op de een of andere manier lukt het me niet om alleen te zijn met mijn gedachten, dus zit ik domme facebookspelletjes te spelen als afleiding. Niks levert dat op, alleen word ik er rustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik weet niet meer waarom ik met de studie begonnen ben... Eigenlijk interesseert het me niet meer. Veel "moeten" dus ja, lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik werk wel niet op het moment, op ziekteverlof. Dus studeer ik haha, ingewikkeld verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ja ik baal wel een beetje. Ik voel me ook nogal nutteloos. Vragen als "wat beteken ik voor de maatschappij?" duiken op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik ga proberen te slapen nu. Slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hey Bor, niets menselijker dan dat je geraakt wordt door wat is geschreven. Ik heb niet mee gelezen maar zou ook bang worden als ik lees dat men moedeloos van mij wordt. Bang om in de steek te worden gelaten en dat is denk ik wat je herkent. Er alleen voor staan, teleurstelling. Afstand. Dat roept, wat je schrijft, bij mij op. Maar daar kun je wat mee Bor, bv gedrag corrigeren,aan alles zit n.l twee kanten. Maar ik lees ook wat er niet staat geschreven en wel, dat je in welke omstandigheden ook, hier altijd welkom bent. Dat men je in het hart heeft gesloten en niet in de steek laat. Weten wat je mee maakt omdat de meesten van ons hetzelfde proces doorlopen. Weleens afstand moeten nemen om zelf niet in de problemen te komen. Jou niet loslaten en los laten Bor is wat anders dan in de steek laten. Ga ervoor, je bent het waard. Ik wens je sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hoi allen, Ben er weer even en heb niet teruggelezen. Wel begrijp ik dat jij, Bor een terugval had? Wat jammer, meid, maar nu weer verder he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 En Lytse, lieve meid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden