snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: Chrissy@Snoep: Als je het zo op een rijtje zet, lijkt het zo gemakkelijk en duidelijk.Was het maar echt zo makkelijk he.Suc6 ermee...quote> het wordt natuurlijk wel steeds makkelijkerraak niet meer zo snel in paniek als ik ergens heen gaat en ik kan niet drinkende weekenden worden ook aanvaardbaarder..had ik heel veel moeite meehet went op ten duur..zoals spike al zeier zijn inderdaad momenten dat ik het liefst twee flessen zou willen drinken...maar raak er toch minder snel van in paniekkan nog steeds niet aan glas denken..denk nog steeds in flessendus wat heb ik aan 1 glas..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Snoepje... Zo goed van je, zo'n 3 maanden droog nu dus? En fijn om te lezen dat het toch in die tijd al went als je doorzet! Kan ik me aan optrekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: ChrissySnoepje... Zo goed van je, zo'n 3 maanden droog nu dus? En fijn om te lezen dat het toch in die tijd al went als je doorzet! Kan ik me aan optrekken...quote> 15 maanden droog...10-01-2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 OEPS.... SORRY... Niet goed gelezen :$! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 normaal kijk ik niet op een jaartje minder hoor maar nu wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Je hebt helemaal gelijk wijfie, maar ik moet nog heel erg aan het idee wennen dat ik beter helemaal niets meer kan drinken. Voor m'n eigen rust dan, ergens wil ik weer gewoon gelegenheidsdrinker worden, zou in mijn geval ca 12 keer per jaar betekenen. Ik drink "pas" 5 jaar fout, ik krijg de indruk hier dat dat nog relatief kort is om de drank dan maar helemaal af te zweren voor de zekerheid... Maar minderen... weet het niet hoor. Vanavond heb jij een feestje of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 DAGPACT;Albert Marc Rosa Tine WijfieMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Pfffffff. Vrijdagmiddag 14.00 uur en ik heb gewoon ZIN in bier. Dit slaat nergens op. Werkelijk nergens op. Ik ga macaroni eten nu. DAGPACT; Albert Marc Rosa Tine Wijfie Madelief Gestopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Sorry, had mijn stukje geschreven bij de draad van gisteren. Ook raar. Nogmaals hoi allemaal en Lytse::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Vanmorgen op mijn werk kreeg ik er weer een schepje bovenop. Ik ben zomaar in huilen uitgebarsten. Ik ben niet meer in control. Misschien maar goed ook dat het eens zichtbaar werd. Mijn collega's reageerden wel lief. Nu ga ik maar eens stofzuigen. Alleen voor het zicht, met de franse slag. Dat mag ook wel eens. Ik voel me wel weer rustig. Borretje, ik hoop dat je je hulptroepen inschakelt. Als je valt, mag je ook weer opstaan. Ik vertrouw erop dat je dat ook weer doet Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Alles goed met me. Verder even niks te melden voorlopig. Iedereen de groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Wijffie, de eerste niet nemen, lekker fris drinken. Dat is goed te doen en het makkelijkst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 @wijfie: Je zit op een paar koren dus? Leuk zeg, wat voor koren? Slim om vrijdag dan idd ook maar niet meer naar de naborrel te gaan. Is ook helemaal niet zo leuk, zien hoe anderen onder invloed raken toch? @gestopt: Eet smakelijk! Suikertje, goed om te lezen dat het weer goed gaat met je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 GuvvedeGuvvedeGuvve........ Maag vol en nog schreeuwt er iets in mij om bier. Ik ga nu even auto stofzuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Waar zijn jullie allemaal? Hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Dag allemaal, Even vlug: alles goed hier; lekker gewandeld en straks voorlezen. Ik heb nog niets teruggelezen, dat komt vanavond wel weer. A la Fleur: zwaai, zwaai, zoeffff. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ben hier Emmaroos Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hoi Chrissy, wat alcohol treft goed maar ben zo verschrikkelijk moe. Maar gelukkig aan de Refu, dat geeft een heel stuk rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Originally posted by: wijfieJa, ik ben ook eindelijk in gaan zien dat helemaal niets drinken de beste oplossing is.Altijd maar die strijd met mezelf, altijd die afspraken: vanavond drink ik er 3, vanavond drink ik er 4, het gaat negen van de tien keer altijd fout!quote> Zucht - Ben me er de laatste dagen heel erg bewust van ineens dat ik in mijn hele leven nog nooit goed met drank om heb kunnen gaan. Toen ik net op mezelf woonde (16) wilde ik een drank voorraadje aanleggen voor als vrienden langs kwamen. Ging er net zo snel weer uit als het binnen kwam. Met uitgaan lukte het ook niet om me aan afspraken met mezelf te houden (als ik die al maakte).Heb het er altijd van moeten hebben dat het niet in huis was...Met roken hetzelfde verhaal, gelijk knetter verslaafd.Ben met werkelijk alles in m'n leven extreem, dus ik denk dat ik hele slechte remblokjes heb gekregen bij m'n geboorte Maar accepteren dat ik nooit meer alcohol kan drinken?Voel me op dit moment wat verward, vraag me ineens voor het eerst af waarom dat eigenlijk een probleem zou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Emmaroos, is die moeheid mss ontgiften? Refusal lijkt me idd een manier om te zorgen dat je niet meer zo in de verleiding komt en je gedachten niet steeds "handmatig" hoeft bij te sturen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Hi Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Net evern met de verslavingszorg gebeld, mocht hun namelijk altijd bellen. Nou daar heb je ook wat aan zeg, ze verwijzen je gewoon naar de bijsluiter van de Refu. Ontgiften duurt toch geen week? Hoi Bor, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Ik doe een moord voor een pilsje ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Niet doen Gestopt, drink veel, mag van alles zijn, liefst iets wat je lekker vind, maar geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden