witte Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Die keer dat ik er eens ben, wil ik verwent worden Yvonne:D:D:D Dit is nou weer saai dat ik spul van 4 uur vanmorgen moet nemen tsssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Witte, een gegeven paard..... Goedemorgen laterkomers! Ben boodschappen halen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Oke dan Witte, heb je ook wel gelijk in. Heb een beschuitje met roomboter en hagelslag voor je klaargezet. En verder lekker volkorenbrood met roerei... Kopje koffie er naast en en glaas jus d'orange... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Yesssssssssss dat is wakker worden zoals het hoort Dank je wel lieve Yvonne Ik wens je nu helemaal een super mooie zaterdag:present: Zo zie je maar Madelief: Als je je mond niet open doet, krijg je ontbijt van 4 uur geleden. Hoe vind je dat spreekwoord?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goeie morgen lieve mensen. Sha kanjer wat knap zeg. 5 mnd. Das al een hele tijd meis. voor jou een mooie slinger. Helemaal in het rood. Rudie proficiat met je verjaardag en nog vele jaren :):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 ohhhhh ik ben nog aan t bijlezen.... Sha wat fantastisch!!!! Van harte gefeliciteerd met je 5 maanden droog echt super van je!!! :DB);) :DB);) :DB);) :DB);) :DB);) hoi tante bol en Jopie een hele goeiemorgen deze morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Jij fijne dag ergens in den lande Joop... Moet je trouwens niet eerst even een bakkie? Tis weekend hoor... en dan dat geren direkt weer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Een buitengewoon goeie morgen lief Witje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemorgen allemaal. Cheb Khaled, Rachid Taha, Faudel - Abdel Kader (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Witte, lekker smikkelen he? Bol ook een goeie morgen... als je Witte lief aankijkt mag je vast wel effe mee eten Ik ga mijn jas aantrekken en de boodschappen in huis halen. De zon schijnt heeeeeeeel uitbundig hier... hopen dat het het hele weekend zo blijft maar. Luitjes, fijne dag, misschien kom ik tussendoor nog wel even binnenwippen... Laterrrrrr :rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Jaaa dat geren al zo vroeg weer doe eerst maar ff bakkie met ons Jopie Hee die Marc, Heb je nog een mooi liedje voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 lieve sha ik ben trots op jou:heart: ik had sha vanmorgen een smsje gestuurd alleen verstuurde ik het naar de verkeerde ..hahaha goeienmorgen allemaal krijg vanmiddag 12 mensen te eten dus drukkies hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedemorgen allen! Sha :DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) voor je 5 maanden, GEWELDIG!!!! En Rudy van harte Gefeliciteerd ik mag zo weer werken, fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Goedenmorgen allemaal! T'is gelijk een werkendag zo vroeg als jullie zijn! Het goeie nieuws; er zijn croissantjes en de zon schijnt bij jullie! @Shahire, 5 maanden, echt geweldig. @Rudy, happy birthday, appeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @He Borretje... Heb aan je gedacht Gaatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik neem je nieuwe onderschrift mee in mijn "things to do" lijst. Prachtig... Jaaaa, Jopie, 'n best bakske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Originally posted by: YvonneBol ook een goeie morgen... als je Witte lief aankijkt mag je vast wel effe mee eten quote> Goeie morgen Vonneke. Och ik heb het te druk om nu te eten. Krijg straks bezoek van mijn d.a. maatje. Het gaat niet zo goed met z'n huwelijk en wil ff een babbeltje komen doen.Hij heeft ook allemaal dieren waaronder een papegaai, dus moet ik natuurlijk de kooi van Olle mooi schoon hebben hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Sterkte Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 @Sofie! You're back ! Zo te lezen heb je het geweldig gehad. Tijdens mijn reis deze winter heb ik ook veel aan mijn pockets daily reflections, Bezinning, Big(small)boek en VV Bill gehad. Was echt een houvast voor me! Hoe blij precies waren je poezenbeesten? Ha! Je kan ook altijd zelf gaan verzitten hoor, in het vliegtuig... Heb ik ook wel gedaan, als ze naast me zaten te slempen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Sofie, wat leuk om te lezen. Brengt mij op het idee om er in het najaar ook weer eens een solo vakantie op te gaan wagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Lieve mensen ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdag. Doe geen dingen die ik ook niet doe:D Yvonne bedankt voor het heerlijke ontbijt het was heeeeel aangenaam wakker worden zo Laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dag Witje, have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Naar buiten, naar buiten.... Ciao! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Dat is geen slecht plan een beetje buiten vertoeven. Mooie dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Sofie, ik ben al een paar keer op solo vakantie geweest. Het is mij ook heel goed bevallen. Samen met een maatje op vakantie ben je meer gebonden. Al moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik het de 1e keer doodeng vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden