Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Madelief, wat knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ik wil iedereen hier nog even bedanken voor de felicitaties voor mijn 5 maanden droog staan ben me er even niet bewust van geweest dat dit op de draad stond heb even andere dingen aan mijn hoofd gehad maar gedronken heb ik niet wel 2x een refusal geslikt als dat me erdoor heeft geholpen...ik vind het best als het maar droog blijft toch! verder heb ik geen idee hoe het hier verder met iedereen gaat ik hoop goed nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 En ook voor jou Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hi Esperanza, Leuk dat ik je nu 's avonds laat tref. Beter dan 's ochtends zo hondsvroeg! Slaap je nog steeds slecht, dat je zo vroeg opstaat? Hallo Sha, Fijn je hier weer te lezen en goed dat je niet gedronken hebt. Daar had je die Refusal toch voor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 net terug van mijn boven buuf...even een stuk appeltaart gebracht..lekker gekletst, en de honden laten spelen ( zal de buum gelukkig mee zijn haha) nu RH doen en lekker slapen... weer een dag... jippie truste.x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 ha Sha en Es en bye meteen weer lekker naar bed , met een boek slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Made...gefelie meid... als het zo bedoeld was...ik met m'n appeltaart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Wel te rusten jane. Hey Lytse, het slapen gaat wel hoor, dank je. Mijn normale tijd is half zes, zes uur dus zit ik er maar een uurtje onder. We zijn ondertussen weer een weekje bezig he en, tja, het gaat weer goed. Hoe gaat het met jou ? Al wat beter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Appeltaart Lenie, yummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ja hoor Esje, Morgen weer naar fysiotherapie en vandaag heb ik weer gelopen. Het blijft op en neer gaan, dus ik neem het maar zoals het komt. Fijn dat je alweer een week goed gaat! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ik ben eigenlijk een ontzettend avondmens en sinds mijn man met pensioen is, gaan we meestal om 1 uur naar bed! Zijn hele werkzame leven moest hij vroeger op dan hij eigenlijk wilde! Mijn moeder was een avondmens en mijn vader een ochtendmens. Altijd kribbigheid in de tent, pa die zijn ogen niet kon openhouden en wel 's ochtends vroeg waar ze bleef! Geen goede combinatie! Man en ik zijn broeders in het kwaad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hier bij ons maken we er geen problemen over. Ik kan heel goed uit mijn beddeke. En, kan ook lang opblijven. Het enige waar hier woorden over vallen is DATgene waarvoor ik hier steun zoek en vind. Waarvoor dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 bleh wat een dag.......... moest vanmiddag naar de notaris, belastingpapieren moeten nog, facturen, btw, blabla.... en ik snap er zo weinig van#AAAARGHHHH.... en wat doe ik dan? alcoholvrij bier drinken en roken :$ en het helpt geen moer!!! zit er ff doorheen, wel refu geslikt, dus het echte spul laat ik staan... maar toch is dit ''oud gedrag'' baal van mij! iedereen welterusten, ik ga douchen en naar bed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hoe vervelend zo'n dag. Lekker douchen en bed in. Morgen een nieuwe dag, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Eerst Baantjer kijken nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: EsperanzaAppeltaart Lenie, yummiequote> zelf gemaakt he? ( was even 2 foto's aan het uploaden via m'n foon...zo nieuw voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dag frummers, Ik ga nog even naar Pauw en Witteman kijken en dan toch maar proberen om iets eerder te gaan slapen. Moet morgen om 8 uur op. Wat een luxe probleem hè. Slaap lekker allemaal en laten we morgen weer goedgehumeurd en energiek wakker worden, ook alle mensen die vandaag een rotdag hadden! Enne, ik meld me droog weer af! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Gaby, ken het.... pff, zucht...heb nog m'n belasting niet ingevoerd. alleen al als ik er aan denk krijg ik het al benauwd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Gaby, goed gedaan. Je hebt niet gedronken .Goed ingeschat met preventieve actie. Zwaar als je zo onder spanning staat. Kalmte, Moed, Wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lang leve Refusal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 wat ik mazzel hewb zeg!?....m'n kind komt thuis en die zegt ( vanauit het niets?) ...mama het is zo koud buiten en ik ben toch al koud..ik doe de honden wel. dan smelt je toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 sorry, ik ben zo enthousiast dat ik foutjes maak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Wie goed doet, goed ontmoet..... Wat een lieffie! kind mag hier ook de honden komen uitlaten! (als ik honden had) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 welterusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 is zeldzaam hoor Eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden