Kate Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 BB volgens mij heeft Jopie net een nieuwe kachel gekocht (muts). Snoepje, als ik je zo lees dan is het nog niet helemaal voorbij. De hoogste tijd nu voor mij, bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Jahaaa, dat had ik al gesnapt Kate. Maar dat was ze niet van plan. Dus vroeg ik me af wanneer ze dat van plan was dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 net dat ik op de koffie ga bij m'n boven buuf...toedeloe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Splaakverwarring sneller praten dan denken, of andersom hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: YvonneLenie... dat ik meer dan dertig jaar bij Kees ben of dat je me de bek niet moet openbreken?????quote> allebeiquote> Zoooo, moest wel ff zoeken waar dat dan weer vandaan kwam, was deze dus: 'Nou Snoep... maak je borst dan maar nat. Hier eentje die al een jaar of 35 met haar maatje leeft. En breek me de bek niet open ...'En dat ging dan geloof ik weer over bij elkaar zijn, van elkaar houden en het toch moeilijk hebben... *Niet zo belangrijk bij nader inzien.Kijkje in de keuken waar niemand op zat te wachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: Lenienet dat ik op de koffie ga bij m'n boven buuf...toedeloe!!!quote> hoort hoor voor( zeg dat 5x achter elkaar haha) doeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Mooi meiden. Truste voor straks. Ik duik ff op mn kussentje en dan daarna in mn mandje. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedenavond allen. Leuk! Vlinders op het forum? Vertel, vertel! Vandaag heb ik ook wat te vieren. Ten 1e dat ik heel goed nieuws kreeg van de HA. Ten 2e dat ik 2 maanden droog sta. Dat heb ik gevierd met gebak, ja in mijn uppie. Helaas, alles is al op.......................................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dan log ik voor jou nog heel even in, Madelief. Gefeliciteerd, je doet het geweldig Knap van je, jouw omstandigheden zijn toch ook niet bepaald altijd gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Madelief. een voor de 2 maanden. Goed dat de taart op is, hoef ik mij ook niet aan te melden bij de KiloKiller. Maar even een vraagje, de 20e dat is nog 3 nachtjes slapen. Ben je aan het voor vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Kate, dank je! Nee ik heb het idd niet makkelijk. Maar word dan juist wat stiller. Kan er moeilijk over schrijven. Maar ik lees wel mee hoor! Tsja, iedereen is weer anders he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Tina! Hahahaha! Ik tel in weken! Sorry, ik moet zeggen 8 weken. Maar toch, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 hahaha Madelief, even goed een:present:. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Dames. Trusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Truste Von! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ik ga ook duiken, het is nog niet eens donker. Lekker wat tv kijken in bed.. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 aan de ene kant baal ik ook wel hoor..dat we niet zonder elkaar kunnen lijk me ook wel eens heerlijk om weer eens verliefd te worden maar geloof nooit dat ik zo 1 kan worden als met me ex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Madelief, Goed meis! Acht weken(8), Echt geen stukje taart over? Ik feest graag met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 En morgen gezond weer op! Voor alle vroege slapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Jopie, thanx! Slaap lekker! Eline, snoepkont! Nou,... even kijken. Ah, sorry, alleen nog wat kruimels. Maar ik doe het wel over als ik 2 mnd droog sta. Bak ik voor jullie een ouderwetse appeltaart. Beloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 OK. Over vier nachtjes appeltaart... youza! Qua toekomstige woestijnbewoner ga je als een trein! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Het bevalt me uitstekend, die droogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Slaap lekker allen. Duik op tijd mijn bed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hi Madelief, Misschien zie je me nog. Ik zat ook al te rekenen, maar 8 weken!!!:present: voor jou! Welterusten hoor. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 16 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goeie avond iedereen, hier miss maandag 15 april Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden