Spring naar bijdragen

Maandag 15 april 2012

Esperanza

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

hahaha, flikte wij ook altijd.

nou ja flikte... alleen als ie koud was dan.

ooohh Jopie, ben zo jaloers!!

me love camping-life!!!

oh trouwens Jopie...ik had vandaag een vrienden uitnodiging van een Jopie...ik denk het zal toch niet??

nops, was iemand hier uit de buurt...die ik eerdaags ook weer verwijder, ken het mens niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffftt. heb vandaag de hele middag bezoek gehad, eerst mijn rijmaatje van de d.a. Eigenlijk zou hij gisteren gekomen zijn maar had het te druk. Hij heeft A.D.H.D

Vanochtend even boodschappen gedaan en kwam daar iemand tegen. Even staan te babbelen en zei "Joh kom eens een x een bakkie doen. En ja hoor mijn rijmaatje was net weg, ze kwamen elkaar tegen en daar kwam ie, samen met zijn vrouw. En wat denk je. Hij heeft ook A.D.H.D.

Kennen jullie dat, als twee mensen de hele middag, tegelijk, tegen je zitten te praten, das vermoeiend, als dat uren duurt. Goh zeg ik ben kapot.

Goed nu ff eten. Dacht eerst zal ik ze een happie mee laten eten, maar zo tegen 17.00 dacht ik, laat ik dat toch maar niet doen.

Smik. over mij gedroomd? En zag ik er nog een beetje goed uit?

Spikie lekker meis dat je weer zo goed bezig bent.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff binnenwippen na een lange dag...

Zie dat spike verliefd is... great.. en not great... pfff, kan zoooo moeilijk zijn dus.

Spike ik brand 1000 kaarsjes vanavond in de hoop dat jouw verliefdheid wederzijds is...

Snoep..,. en jij maar denken dat je 'enig in jouw soort' was he?

Nee dus, zoveel mensen die hetzelfde voelen dus.

En verder ben ik TE snel door alle berichten van vandaag gegaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de felicitaites voor vandaag:

Janneman, mooi man, je hebt je feestje verdiend

:musicnote::sun::moon::):present::musicnote::sun::moon::):present::musicnote::sun::moon::):present:

Sofie een maand, ook heel mooi

:musicnote::):musicnote::):musicnote::):musicnote::)

En Gestopt, gefeliciteerd met je doorverwijzing. Hoe gaat het nu verder, nu je die op zak hebt?

Emma, ik denk dat Tina best gelijk kan hebben. Het is een hele klus om weer aan het werk te zijn, als je dat niet meer gewend was. Kost heel veel energie. Na een tijd van afwezigheid wegens ziekte wordt zoiets langzaam opgebouwd. En jij moest ineens huppekee aan de bak. Neem ook je rust en wees lief en geduldig met jezelf :present:

Vandaag voelde ik me weer wat sterker. Maar ik merk nu ook hoe veeleisend mijn werkomgeving is. Relativeren maar weer, en loslaten. Gewoon dag per dag. Het komt toch nooit af allemaal. Prioriteiten en zo. Nu is nu en nu ben ik thuis. Hoef ik niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sjo...terug van mijn wandeling.

meteen mijn eierenboer aangevallen haha...ik woon hier sinds zondag al 2 jaar en al 2 jaar vergeet ie mij.

heb als excuus 20 eitjes gehad..haha

pfff, word dus eieren eten.. nou ja dat laat ik wel aan de mannen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Wat fijn dat je het nu weer warm hebt. Je voelt je zo armoedig en naar als het te koud is; ik tenminste wel. Geniet ervan.

Lenie,

Ik hou ook van Surinaams. Ik heb 25 jaar in de Bijlmer gewoond, de nodige vrienden en kennissen van diverse afkomst en een Creoolse schoonzus. Ik weet dus aardig van de hoed en de rand. Het eten verbindt de diverse bevolkingsgroepen, ze houden van elkaars eten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen we zwart.

Ik mik er voor mezelf wat melk bij en een zoetje.

Kan me wel iets indenken erbij Joop.

Net zoals ik me het kan indenken dat je heel af en toe weer net ff andere gevoelens hebt.

That's life toch?

Maar gewoon nu even de rust die jullie plek geeft...

Ik kom wel even met een eigen opklapstoeltje erbij zitten.

Rook niet meer, maar ga lekker de lucht van jouw shaggie opsnuiven bij de ondergaande zon...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net weer een heel gesprek met ex gehad

en inderdaad jopie dit gooi je niet zomaar weg

we zullen nooit het ideale stel worden

maar toch houden we van elkaar

ik heb wel tijd nodig en wil het langzaam een beetje aan kijken

maar dat hij van mijn houd dat weet ik wel

en dat ik alles voor hem ben als het erop aan komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...