gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Lytse,heb je je nodige rust kunnen nemen? Als je eenmaal in de tuin aan de slag gaat.... is het moeilijk ophouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Jan, wat dacht je van een 4x4 truck, ombouwen tot camper, en hop hop naar Afrika? Doe je nog wat met je groot rijbewijs...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lytse...hij staat er op. doe er nog even 2...heb zoveel om te delen!!! en zo lekker..mmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Hi Eline, Dat in de tuin werken was zaterdag. Omdat mijn voortuintje (postzegelformaat) op het noorden ligt, komt daar pas laat de zon. Toen werd het ook snel kouder, naarmate het later werd. We kwamen niet in de verleiding nog verder door te gaan. Vandaag na het lopen, weer rustige dingen in huis doen. Ik ben het inmiddels gewend, al baal ik er soms ook hevig van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lenie, Ik ga meteen kijken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lytse...Hortensia's doen het goed he in de schaduw. persoonlijk vind ik ze erg mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lenie, Kip wassen in water met azijn: precies zoals Surinamers het ook doen! Lekkere recepten. Ik ga het zeker proberen. Ik krijg weleens roti van vrienden en heb meestal meer vellen dan vulling! Waarschuwing voor de mensen die Madame Jeannet pepers niet kennen: nooit in je ogen wrijven daarna, ook al heb je al 10 keer je handen gewassen! Ik kan niet goed werken met handschoenen, maar dat zou wel een uitkomst zijn. (Heb ik met zijdeschilderen ook last van.) Mijn voortuin is een openbare kattenbak, dus ik heb veel bodembedekkers, zoals maagdenpalm en lieve-vrouwe-bedstro. In een andere scaduwhoek sneeuwklokjes, lelietjes-van-dalen en Salomonszegel. Ze woekeren wel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Spike, Leuk dat je zo verliefd bent! Ik gun het je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Lenie, in mijn voortuin heb ik geen hortensia's staan, dus dat weet ik niet, of ze het daar goed doen. Ik ga weer eens wat doen. De pauze is voorbij. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: LytseLenie,Kip wassen in water met azijn: precies zoals Surinamers het ook doen!Lekkere recepten. Ik ga het zeker proberen. Ik krijg weleens roti van vrienden en heb meestal meer vellen dan vulling!Waarschuwing voor de mensen die Madame Jeannet pepers niet kennen: nooit in je ogen wrijven daarna, ook al heb je al 10 keer je handen gewassen! Ik kan niet goed werken met handschoenen, maar dat zou wel een uitkomst zijn. (Heb ik met zijdeschilderen ook last van.)Mijn voortuin is een openbare kattenbak, dus ik heb veel bodembedekkers, zoals maagdenpalm en lieve-vrouwe-bedstro. In een andere scaduwhoek sneeuwklokjes, lelietjes-van-dalen en Salomonszegel. Ze woekeren wel.Lytse.quote> ik ben dol op surinaams..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 even delen..... genieten toch? ( privacy kan me even gestolen worden) http://i20.photobucket.com/alb...2/dari11/dieperust.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Goedemiddag jong en lui, ik kom even hééééééééél diep zuchten. Wie noemde mij ook alweer een ijzervreter? Soothe meen ik. :$ Zo langzamer hand raak ik door mijn voorraad ijzer heen. Ik was even vergeten hoeveel of hoe weinig stress goed is voor de mens. Ik heb even teveel. Maar, eerlijk is eerlijk, gek ben ik nog niet. En dat ben ik ook niet van plan te worden, al moet ik erbij zeggen dat een lange adem echt de hoogste noodzaak is bij een verbouwing. Adem in adem uit en verder maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Spike, In LUF? How nice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Sofie, van harte met je maand. Die is binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Albertina, zucht maar lekker uit hier. 8 Jaar geleden hebben ze mij moeten wegdragen na een verbouwing van een half jaar, terwijl we gewoon in het huis probeerden te wonen. ik leef met je mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 @Lenie, oooohhhhh, wat ongelofelijk lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Ben er weer en heb een vreselijke rotdag op het werk gehad. Snoeidruk en ongeorganiseerd. Deze afdeling vind ik echt niet leuk maar het hoort er bij. Man, ik ben kapot. Zeer onvoldaan naar huis gegaan. Nun zo eerst maar even douchen enn dan koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Originally posted by: eline@Lenie, oooohhhhh, wat ongelofelijk lief.quote> ben trots op m'n spul.( zoals jullie merken ben ik even met andere dingen bezig.ik heb zo'n trek...doe het niet doe het niet...dit is mijn afleiding) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Emma, kan het niet zo zijn dat je ook weer in het werkritme moet komen? En is het niet zo dat elke afdeling weer anders functioneert en dat het in de zorg ook soms halen en brengen is? Wat ik daarmee bedoel is dat niet alles op een werkdag te plannen is. Tenminste dat lijkt mij in de zorg helemaal het geval, je kan nu eenmaal niet alles voouit bepalen. Als ik het mis heb, sorry daarvoor maar volgens mij is het ook weer in het arbeidsproces leren meedraaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Nee, doe het niet , Lenie, heeft geen zin. Nog effe en die trek is weer weg. Kom maar gewoon hier! Ik heb net je recept van roti gelezen en ben van plan om dat maar eens te gaan maken. Ziet er goed uit! Morgen wordt m'n jongste zoon 21 en dat betekent dat a.s. zaterdag de hele familie etc. komt eten hier, leuk! Dus ik moet me nu eventjes buigen over de catering! Ik heb al wat recepten bij elkaar geraapt. Ik doe dit nu al jaren 4 x per jaar (onze verjaardagen) , en het is echt een grote hobby van me, dat koken voor grote groepen mensen. "t Is dus ook maar de vraag of afvallen gaat lukken...zie KiloKiller, hahaha! Albertina en Emmaroos, ook goeiemiddag! En fijne avond iedereen, ben weg hier, even eten koken voor nu en andere bezigheden! Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 broodje kaas ofzo wijfie... kijk wel... het gaat goed hoor ( so far). maar zoals je merkt dwaal ik af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 met afdwalen bedoel ik...die foto bv...geen bier hoor. beloof ik!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Nancy, maak je lekker roti....kip halen bij de kiloslager etc etc...lekkel lekkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 Sorry, Wijfie ook een prettige avond, he, en iedereen die nu mee leest of ingelogd staat maar niet hier is, see you! Ennuhhhh, waar blijven Harry, VM en Fleurtje nou???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 april 2012 Rapport Share Geplaatst 16 april 2012 lenie, is het geen optie om toch gewoon voor jezelf te koken. Mij heeft dat altijd heel goed geholpen bij trekmomenten. Een volle maag is beter dan een lege en je hebt afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden