Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Uhmmmmm Eline... denk dat de entourage op de dam toch net ff anders is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Gaby, lekker werken dan maar. En ja... sigaretten zijn vies... maar ook zoooo lekker En ja, we worden een dagje ouder... zou ook wel een hulpje willen hebben, een manager en een paar extra armen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 @Gaby,ik ben ZO blij voor je. Weer een nieuwe dag, en het wordt alleen maar beter... Er gebeurt zoveel nu. Je doet het toch maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Of op stations, als je goed kijkt zie je vaak dat de tenen van die duiven helemaal verschrompeld zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Werkse Gaby, Maar Yvonne, jij woont dus een beetje open. Niet stedelijk zeg maar. Dan heb je een houtduiven waarschijnlijk. Nog niet verpest door de grootstedelijke viezigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 He, de Bolle. Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goedenmorgen Bol! Aha, er zijn zen-duiven en vliegende ratten dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik ben in India in een rattentempel geweest, daar waren ze heilig... Ze sprongen zo in mijn nek, en ik moest mijn slippers uitdoen, om zo door de virussen en bacterieen te waden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Dus ratten zijn ook zen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 hier ook raar gedroomd. en het blijft me nog achtervolgen ik droomde dat het gebouw waar ik in zat langzaam in elkaar viel. ik kon er niet uit maar ik kon me beschermen tegen de brokstukken en uiteindelijk kon ik door steeds op het vallende puin te gaan staan eruit komen. ik moet hier bij denken aan m'n werk. nog steeds vreselijk shit, maar ik blijf volhouden (wel zeer moeilijk en ik zit me af te vragen of ik me niet beter ziek kan melden. maar dan heb ik de 'goede' collega's ermee te pakken) dus maar steeds weer op het puin stappen totdat ik eruit kom ik begin ondertussen 'bijgelovig' te worden. vanmorgen trok ik zo'n wesenkaartje en het kwam precies overeen met mijn gedachten ( de vorige keer ook al) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Hihi... het zijn inderdaad vast geen stadsduiven hier.. Die bij ons zijn nog tevreden met een bak zaad, terwijl die bij jullie waarschijnlijk patat willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik had gister een hond om op te passen. Voor een paar uurtjes vind ik dat wel oké. Het is een lief beestje hoor. Een beetje een bastaard, kleiner dan een herder. Wel die kleuren. En als ik zeg ZIT, gaat ie gewoon zitten. Tot ik weg kijk. Dan loopt ie weer mijn blikveld in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Héééél eng, ratten in je nek, rondvliegende duiven. Brrrrrrrr. Laat ik van beide nou net griezelen? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Jij oook een fijne dag Sofie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik heb ook nog vleermuizen in de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 In Amsterdam vliegen ze gewoon bij de obeF naar binnen. Ik ben al geen klant en als ik zou willen is dat wat mij zou beletten. Je ziet daar mensen een frietje staan eten en de duiven prikken nog net geen vorkje mee. Maar het scheelt niet veel. Brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 @Albertina, beterschap. Supershot vitamine C met para. Dan kun je je griep misschien overwinnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Goeie morgen Jaap en Eline. Ja Tinus jij hebt het niet op vogels hé? Maar doe jij eens heel rustigaan lieverd. Niet ziek worden hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 @Igor, volgens mij is het heel helpend om goed naar je dromen te kijken. Wat jij hebt met je kaarten heb ik met de Bezinning van de dag; die slaat bijna altijd precies op mij. Dan zit ik er gewoon met verbazing naar te kijken; hoe weten ze dat allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik zat een keer een frietje te eten op de grote markt in Groningen op een stoepje. Zat er zo ineens een kledder extra mayonaise in mijn bakje. En boven me op een richeltje zaten ze die lieve duiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Komt goed luitjes, ik luister naar mijn lijf en dat zegt, ho even niet. Hahaha Bol, ja dat was toen ik bij jou was ook. Zelfs een klein papegaaitje, daar ben ik niet zo gek op, Ik blijf zelfs uit de buurt van de kooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Volgens het bijgeloof brengt dat geluk Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 @Jaap,Gatsiedarrie-iewwwxxxx! Dus jij eet nooit meer patat en mayo? Wel effectief, daar kan geen Dr Frank tegenop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Hihi, heerlijk al dat beestenspul.... Igor, mooie droom die je had. Sterk ook. Jij dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden