haddock Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 "Nooit" als woord vind ik wel erg "beladen"! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 "Vinden" riekt weer naar 'n queste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Da's geen woorddomino, Adam! Maar vooruit:Queeste, queste, met jouw onderschrift had ik 'n onmiddelijk begrip verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Alweer geen domino, teveel gehad?Ach, deze Harlinger heeft jaren in 't skagerrak gevist, dus no bother:datorstödda språkläromedel , brukning of redskaber forbudt sast bedoeluh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Begriploos en calvinistisch was al duidelijk, en het woord bestaat, gij zouteloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Is er uberhaupt nog vis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Dilligence, daar zongen de Selvera's vroeger al over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2009 Over alles en nog wat valt te praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2009 Toch komt hier van alles aan de orde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2009 orde hoeft niet te zijnde wanordelijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2009 wanordelijke, dat is een van mijn eigenschappen tijdens mijn alcohol verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Verslaving is al reeds hoegenaamd vaak op voortgeborduurd, toch moet deze draad weer, vind ik, zichtbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Zichtbaar zal die zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2009 Zijn is de toestand waarin we ons bevinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Verleden tijd...Gebruik je ervaringen uit je verleden tijd om na te denken over je toekomst: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 toekomst is een illusie,er is enkel het nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Eens, er was. Wat was dat dan? De illusie wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 zinloos = zonder zin moeten wij zijn t.o.v. de alcoholde zin t.ov. het leven creëren wij zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 over nemen heb ik altijd moeite mee...ik ontvang liever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 liever een half ei, dan een lege dop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 advies van Kirky, is het beste advies voor alcoholisten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Alcoholisten: mensen die zoveel alcohol houdende drank drinkt dat zijn of haar gezondheid, werk of sociaal leven daaronder te lijden hebben.Alcohol wordt wel de nationale drug genoemd. Een 'drug' omdat het een duidelijke uitwerking heeft op de psyche (geest). Nationaal omdat het een aanvaard onderdeel van onze cultuur is. Alcohol wordt al erg lang gedronken. Niemand kijkt er van op als er een glaasje gedronken wordt, het is in onze maatschappij in bijna alle sociale geledingen geaccepteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ziet iemand het hier nog zitten om iedere dag met een kater rond te lopen.En dan bedoel ik natuurlijk geen huisdier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Huisdier of kater, de bedoeling van de domino is dat het hele antwoord in 1 enkele zin wordt gevat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gees Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Ge vat de bedoeling van de woorddomino hiermee goed samen haddock! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden