vogel Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 schijnt de maan door de wolken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Wolken jagen aan de hemel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 hemel is mij iets te hooggegrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Hooggegrepen is niet altijd eindeloos genot.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 genot is niet bepalend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Bepalend is wel de innerlijke rust.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 rust zal mij nooit voeren, naar ik vrees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Vrees niet, het komt toch altijd anders.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 anders is 'n k*twoord, rest mij slechts bedachtzaamheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Bedachtzaamheid is een loflijk streven maar vergeet niet het enthousiasme van de jonge hond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Hond, die doet zeer, ik heb er maar een meer, ach, ik word nog flauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
libelle Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 flauw? Dit is pas flauw...Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Zoek??? Vind!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 Vind!!!! gevonden, dat heb ik mijn tranendal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 8 december 2008 Rapport Share Geplaatst 8 december 2008 TranendalOnze voorouders zeiden het al:de wereld is een tranendalNiets geleerd;veel gaat verkeerdMen zegt wel ernaar te strevenin vrede met elkaar te levenMaar het enige dat telt,is het kille geldbron: http://www.1001gedichten.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 geld, poeh hé, door niet te drinken bespaar ik een hoop..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 9 december 2008 Rapport Share Geplaatst 9 december 2008 hoop doet leven........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Het Leven lacht me weer toe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst 11 december 2008 Toe zeg, volgens de spelregels van woorddominee moet je per se het laatste woord gebruiken als beginwoord, S4anny, denk eraan! Wat je deed is onverantwoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst 13 december 2008 Onverantwoord drinken, hoe heb ik dat ooit in mijn hoofd kunnen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Halen en brengen, geven en nemen, toppen en dalen, eb en vloed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Vloed spoelt me weg, eb neemt me mee terug naar de zee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Zee: oneindige watervlakte; mooi om te zien; toch verraderlijk; ik ben te ver gezwommen en kon nog maar nipt terug het water uit voor de vloed opkwam; ik neem mij maar weer voor om lekker te blijven lopen op het droge. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 14 december 2008 Rapport Share Geplaatst 14 december 2008 Droge humor tussen de regels door kan ook op zijn tijd grappig zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst 23 december 2008 Zijn of niet zijn. Was de vraag van Shakespeare. Lijflijk ben ik aanwezig, maar geestelijk ben ik afwezig.Ik ben dus beide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden