vogel Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 toelaten is opnieuw genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Genieten is op zoek zijn naar vrijheid, al moeten we door de bagger... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 bagger hebben we achter ons, we gaan nu naar de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Toekomst begint vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Vandaag was al mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2008 Mooi om erachter te komen dat ik zoveel meer kan zonder drank op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 op weg naar een alcoholvrij leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Op een berg gezeten, overzie ik mijn leven. Goh wat is die eerste borrel iedere keer fijn echter bij de tweede lig ik in het ravijnhier wringt dus de schoen dus laat ik het maar niet meer doenschuchter maar nuchter verlaat ik deze troon en bekijk het verleden met enig hoonvol van moed betreedt ik het drankloze paradijs en dat...... ja dat doet menig mens goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Goed leven is ook voor mij weggelegd als ik maar droger blijf dan een woestijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 woestijn, dat is één dorre negorij en niets te beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 beleven is genieten en niet meer zweven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 daar.. is de plek waar ik heen wil, kan alleen de weg nog niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 vinden, is het woord wat ik zocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Vinden van de weg, daar hoef je geen houtduif voor te wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Wezen zijn kinderen zonder ouders; ik wil niet dat mijn kinderen half of hele wezen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 worden wie je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Bent u wie u zal zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 zijn, ( to be or not to be) dat is de vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Vraag aan Joost de weg, want hij zal het weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Weten, doet Joost het niet zeker.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 zeker, wij weten het wel, maar wat doen wij er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 Mee-huppelen, op zoek naar nieuwe paden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 paden op , de lanen in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2008 In de bossen of aan zee, ga met ons mee, allee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2008 allee is een raar maar gezellig woord maar wat moeten we hiermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden