lady jane Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 krokette mag ik elke 14 dagen in Elysium lunchen: met frieten en mayo, hmmm dinsdag weer:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Weer of geen weer... eten doen we elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 dag is straks weer om en dan wordt het zomaar morgen zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Zaterdag vind ik een moeilijke dag, weet niet wat ik moet gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 doen uitslapen als allereerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Eerst lekker uitslapen, dan op je dooie gemakkie een lekker bakje koffie nuttigen en als je dat lekker vindt broodjes of wat dan ook als ontbijt, dan op je gemak de badkamer in met een lekkere bodylotion aan het eind, en dan weer om even rustig bij te komen kopje koffie bij de krant... en daarna naar keuze shoppen, goed boek, middagdutje of wat jij ook maar wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 wilt U iets kortere zinnen maken hier svp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 svp is ook geen eindwoord maar een afkorting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 afkorting van s'il vous plaît Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 s'il vous plaît is zeker een woord uit het Belgiekeland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Belgiekeland daar wonen toch de smurfen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 smurfen met bril of smurfen met een kippebil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 kippenbil is jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 jammie waren mijn gegrilde paprika's met hamburgers net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 net mijn broccoli zalmtaartje ontdooid voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 straks lekker tv kijken in me bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 bed eerst nog even verschonen want dat ligt dan weer zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 lekker van tevoren dan ook even douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 douche is voorlopig voor mij nog even niet weggelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Weggelegd het boek Want mijn ogen zakten dicht Wéér te lang zegt Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Jane zal het weten want zij leest zelf zo graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 graag is een understatement; voor dit forum was ik leesverslaafd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 leesverslaafd ben ik nog steeds, maar aan boeken kom ik amper meer toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 toe aan een lekkere douche en daarna koffie ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 ik ook ..kom je even mijn verzorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden