Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Vreze niet, gij visscher, ik heb niets kwaads in zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Zin in schellevis is hier altoos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Altoos heb ik zin in schellevis. Maar nu ff bellen met mijn dinnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Dineetje voor twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 28 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Twee frikandellen speciaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 speciaal geval, dat zie je hier wel veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Veel speciale gevallen, dat klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 klopt het zo nu en dan ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Niet in mijn ogen, maar ik ben dan ook slechtziend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 slechtziend kan ruim keizer zijn in dit land der blinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Blinden zijn inderdaad onderdanen van koning Eenoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Eenoog een oog, 'n tand 'n tand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Tand, dat is even een moeilijk woord om op op voort te borduren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 borduren, tjah, ook 'n hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hobby Holly, ken jij die nog? Of ben je daar te "oud" voor? En te mannelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mannelijk en oud zijn m'n dagen, dus die hobby hollie is mij totaal onbekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Onbekend is logisch, want het moest dan ook Holly Hobby zijn, haha. Kort van memorie soms. En Barbie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Barbie is mij niet ontgaan, jedoch de antwoorden mogen slechts één zin beslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Beslaan van paarden is een makkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Makkie kan het zijn, de wintergasten op teevee trekken mij naar nederland twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Twee is oké, drie is te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 veel is niet immer fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Fout is niet juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 juist ontgaat mij soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Soms is er ook geen fout of geen juist, alleen meningsverschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden