Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 mond heb ik vol van wormen en maden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 maden passen prima in Dr Franks dieet, barstensvol eiwitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 eiwitten zitten ook in levende glibberige oesters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 oesters zijn veel te duur voor de gewone mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 mens is een organisme dat op aarde leeft, er zijn er heel veel van, wel 6 miljard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 6 miljard..ik wou dat ik het op me bankrekening had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 6 miljard is best veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 had je dus veel te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 veel weg geven dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 maar eerst verdienen; bijvoorbeeld met een fatsoenlijke kamer voor een fatsoenlijke prijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 prijs is spot goedkoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 goedkoop heb ik zo'n nachtje ook wel eens ergens anders gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 gezien in de bijlmer zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 zeker dat het daar niet was want daar ben ik (nog) niet geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 geweest is geweest en komt nooit meer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 terug komt er van alles via mijn herinneringen, maar wel meestal een beetje gekleurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2011 gekleurd is de wereld. Gelukkig wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 wel bestaan er een hoop zwart-wit denkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 zwart-wit denkers hebben niet mijn voorkeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 mijn voorkeur gaat nu uit naar lekker slapen zonder zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 zorgen schuiven we op naar de dag van morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 morgen mag ik uitslapen, wat me nu ook is overkomen is verslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 verslapen doe je in principe niet als je je wekker zet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 zet ik bijna nooit, ik wordt normaal wel wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2011 wakker werd je vandaag dus niet op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden