Shahire Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 moe ben ik nog helemaal niet, geen idee waar mijn energie vandaan komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 komt hier een eind aan het feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 feest heb ik wel gemist, da's nou jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 jammer ja, je hebt echt wat gemist. En het onweer kwam precies op tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 tijd om dan maar weer een nieuw feestje te organiseren waar ik wel bij ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ben je het feestje van gisteren nog probleemloos doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 doorgekomen wel, probleemloos kwa drank ook wel, maar verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Verder was het ook leuk. Nu inpakstress. Wat een ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 ellende qua inpakstress kom je straks wel weer te boven als je languit kunt genieten van je vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 vakantie is voor Jaap al begonnen, zal hier wel wat stiller worden zonder hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 hem benijden doe ik wel een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 beetje jammer dat hij ons niet heeft meegenomen Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Desi waar ben je nu......nu zit ik hier helemaal alleen een spel te spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Om een spel te spelen is het fijner als je niet alleen bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 bent u dan degene die nu ook gaat domino-en? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 domino-en?...lachuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Domino-en? Da's toch uit de oude doos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 Lachu om de oude doos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 doos van de nieuwe gymschoenen staat nog bij me in de bijkeuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 bijkeuken is niet aan mij besteed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 besteed ik ooit weer eens tijd aan het opruimen van die bijkeuken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 bijkeuken van mij mag je dan ook wel tijd aan besteden om op te ruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 ruimen van puin ga ik vandaag niet doen, heb veel leukere dingen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 Doen we nog gezellig vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 vandaag verlang ik, net als gisteren, naar het strand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden