Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 gaan natuurlijk het liefst wel met mooi weer, dat moet nog even beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 beter om alsnog maar een paraplu mee te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 nemen we niet mee, wel een primus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 primus om 's morgens de koffie te maken en je vriendin op (lucht)bed te verrassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 verrassen zal dat zeker worden, nu ben ik vast veel eerder wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 wakker was je gistermorgen anders ook al heel vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 vroeg opstaan is mijn hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 hobby van mij is uitslapen alleen kom ik daar helaas weinig aan toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 toe, laten we eindelijk eens wat nuttigs gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Doen of juist niet doen is gewoonlijk de keuze die we zouden kunnen hebben. Toch lijkt alles te gebeuren als vanzelf, eender hoe je het zelf wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Wilt u een leuk leven, de drank zal het u niet geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 je zal maar een eendagsvlieg zijn ...en je dag niet hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 oooohhhh....solly, we gooien de hele boel door elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 nog meer solly...ik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Houden we ons aan de regels, dan blijft dit land leefbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Leefbaar vind ik een zeer matig doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 doel van mij blijft geen alcohol te gaan nuttigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 nuttigen?...nee liever niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 niet doen inderdaad, het leven zonder vind ik veel aangenamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Aangenamer, soms niet, meestal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 wel, ik moet zeggen dat een ijskoud biertje er nu inderdaad wel in zou gaan maar ik ga wijs aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Koffie drink ik met sloten tegelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 tegelijk met het computeren ben ik ook weer eens met tig andere dingen bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 bezig bijtje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 bezig zijn maakt moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden